Olemme kehittämässä meidän metsästysseuran ja paikallisen nuorisoseuran yhteistyönä ampumakoulutusta nuorisolle. Lähinnä ilmakivääri ammuntaa, sekä liikkuvaan, että seisovaan maaliin.
Kun nuori on oppinut laukaisemaan tuelta, eli oikean laukaisutekniikan, pitäisi keskittyä oikeaan ampuma-asentoon. Suurin ongelma on "painava" ilmakivääri.
Onko olemassa "vastapaino-hirsipuuta" tai vastaavaa jolla voitaisiin "kevennetään" ilmakivääriä. Tietääkö kukaan valmistajaa.
Nuorisolle
3
588
Vastaukset
- %%%
Kysy Suomen ampumaurheiluliitosta Kultahippuampuma sääntöja siinä on kuva kyseisestä vastapainotuesta. Tai ota yhteyttä oman alueesi nuorisopäällikköön hehän ovat ihan teikäläisiä varten, osoite löytyy tästä http://www.ampumaurheiluliitto.fi/ tervetuloa hyvän harrastuksen pariin
- ammunnasta kiinnostuna tytt...
Soettelin paekallisseen suojeluskuntaan, mutta paekallinen aluepiällikkö kehotti kiäntymään paekallisen mäkihyppyseeran puoleen ja kysymään sieltä harrastusta.
- Aktiivi harrastaja
ammunnasta kiinnostuna tytt... kirjoitti:
Soettelin paekallisseen suojeluskuntaan, mutta paekallinen aluepiällikkö kehotti kiäntymään paekallisen mäkihyppyseeran puoleen ja kysymään sieltä harrastusta.
Mistä päin olet voin ilmoittaa yhteyshenkilön kehen otat yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571