Inu?

Lumentytär X

Olisiko kukaan niin kultainen, että voisi myydä minulle mangaa nimeltä Inu-Yasha? Olen suorastaan rakastunut tuohon sarjakuvaan, ja olisi enemmän kuin ihanaa, jos joku ihana otus omistaisi edes muutaman numeron, jonka saattaisit minulle myydä.
*tapittaa anovasti*

11

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimi

      Kaverillani on Inu Yashaa 1,2,6, ja 9 omana, mutta tuskin myy! =D Et ajatellu että esim. kirjastossa voisi olla Inu Yasha kaikki tähän mennessä ilmestyneet 12 kirjaa?
      Ainakin voit tilata Inu Yashaa:
      http://www.suomalainen.com ---> Noin 20 euroa
      http://www.akateeminen.com ---> Noin 20 euroa
      http://www.goodfellows.fi ---> Minimi tilaus 50e
      Suomalainen ja Akateeminen ovat varmoja paikkoja josta Takahashin teoksia löytyy!

      • usagi

      • Mimi
        usagi kirjoitti:

        on ilmestynyt 29.Tosin se saattaa olla vain japanissa:)
        Mutta hei,kaikki Inu Yasha-fanit ,käykää osoitteessa http://web.utk.edu/~bborchar/

        Tiedän, ja jos luulit että en tiedä että kirjoja on ne 29,olit väärässä... Tiedän kyllä, mutta englanniksi on tällä hetkellä käännetty vain 13 kappaletta, tai sit se oli 12 kappaletta mut kuiteski... Japanissa kaikki osat on julkastu Shonen Jumpissa kai... Mut ku se kääntäminen vie aika kauan aikaa... Ja sit vielä ku jenkit tekee sen synnin et ne menee peilaamaan mangat! *argh* Niin ärsyttävää!


    • animehullu
    • harakka

      ...Inuyasha-anime seinäkalenteri tälle vuodelle? Olen ajatellut pistää huuto.nettiin kaupaksi alkavalla viikolla. Pitäisi päästä siitä eroon, kun en itse raaski sitä käyttää ja se kerää vaan kaapissa pölyä. ^___^

      • Lumentytär X

        Kiitos kaikille informaatioista ^^
        Pitääkin lähteä seikkailemaan kirjastoissa ja netissä ja kaupoissa. En kyllä kieltämättä olisi uskonut, että Akateeminen tai Suomalainen tai sen tyyliset myisivät, eli en ole tähän mennessä edes käynyt niistä kyselemässä... Mutta hienoa jos niin tekevät. Inu ruleees!
        Paljonko muuten veloittaisit siitä seinäkalenterista?


      • Mimi
        Lumentytär X kirjoitti:

        Kiitos kaikille informaatioista ^^
        Pitääkin lähteä seikkailemaan kirjastoissa ja netissä ja kaupoissa. En kyllä kieltämättä olisi uskonut, että Akateeminen tai Suomalainen tai sen tyyliset myisivät, eli en ole tähän mennessä edes käynyt niistä kyselemässä... Mutta hienoa jos niin tekevät. Inu ruleees!
        Paljonko muuten veloittaisit siitä seinäkalenterista?

        ... Eipä kestä kiittää... Pitäähän niitä manga faneja hädässä auttaa... Suomalainen ja Akateeminen just yleensä myyvät tätä kaikkea mangaa... Um.. Sori, en oo toi " harakka ", mut kaverini kyttäsi sitä kalenteria Huuto.netissä ja silloin pyydettiin vähintään 20 euroa, ja kaverini voitti huudon 17 eurolla, mutta ei saanut sitä vielä koska se oli alle sen pyydetyn minimi hinnan... Se kai keskustelee vielää kalenterista ja aika varmasti saa sen... Sori...
        Mut onnee Inu Yasha hankintoihin... Ihan OK sarja... T_T


      • harakka
        Mimi kirjoitti:

        ... Eipä kestä kiittää... Pitäähän niitä manga faneja hädässä auttaa... Suomalainen ja Akateeminen just yleensä myyvät tätä kaikkea mangaa... Um.. Sori, en oo toi " harakka ", mut kaverini kyttäsi sitä kalenteria Huuto.netissä ja silloin pyydettiin vähintään 20 euroa, ja kaverini voitti huudon 17 eurolla, mutta ei saanut sitä vielä koska se oli alle sen pyydetyn minimi hinnan... Se kai keskustelee vielää kalenterista ja aika varmasti saa sen... Sori...
        Mut onnee Inu Yasha hankintoihin... Ihan OK sarja... T_T

        Suosittelen kanssa nettikauppoja mangan ostoon, mutta kannattaa tehdä ensin hintavertailua. Esim. Inu-Yashaa taitavat myydä halvimmalla Bookplus.fi (18,90) ja Suomalainen (19,20) plus postikulut. Ensin mainittua en ole kyllä koskaan käyttänyt, Suomalaisen verkkokauppaa muutaman kerran, ja se kyllä ihan toimii vaikkakin *hitaasti*. Lisäksi kirjoista listataan siellä todella vähän tietoa, eli yleensä olen etsinyt kirjan tiedot Amazonin sivuilta, ottanut ylös kirjan ISBN-numeron ja sitten hakenut sillä Suomalaisen sivuilta.

        Löysin ekan Inu-Yasha mangani sattumalta divarista, maksoi "vain" 50 markkaa. Yhteensä mullakin on vasta kuus albumia ( toiset kuus japaniksi), kun sain muut osat lainaan kirjastosta.

        Juu, eiköhän tuosta kalenterista tullut jo kaupat Mimin kaverin kanssa. ;-)


    • Henna

      Paljos maksaisit yhdestä kirjasta..?

      En vielä tiedä raaskisinko luopua..

    • lime

      1. en myy mun rakkaita inu yashoja mulla on ainoastaan 1,2,6,7,8,9,10,11,12
      2. yks manga kauppias sano mulle et niiten kustantajan sopimus on menny umpee ni niit ei kuulemma tuoda eurooppaan vähään aikaan, mut mä sain kyl torstaina ostettuu ton 1 uusin kansin.
      3. 30 on julkastu jo japanissa ja 31 eka kappale.
      4. oo kiltti ja mailaa mulle ni voisin ees jokun kanssa keskustella inusta.
      5. ootko lukenu koskaa ranma½? lue ja naura

      • Yks tyyppi vaan

        Fantasi pelit kaupassa myydän mangaa ja siellä inut maksaa noin 10e!!! melko halpaa.... heheheheh mut ostan sieltä vaan =]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe