Terve
Tarvitsen apua piharemontin budjetin suunnittelussa:
Mikä olisi kohtuullinen palkka hommansa osaavalle kirvesmiehelle 30 m2:n terassin teosta Uudellamaalla? Perustus tulee maahan valetuista Leca-harkoista.
Kiitos
Terassin hinta?
7
3044
Vastaukset
- tekijätt
6000e pimeesti
- Kallista on
Kokenut olen sen,mut ota ammattilainen josta saat kotitalousvähennyksen! Mut älä sellaista kenellä on tmi mut tekee muita hommia se voi lusmuilla sen homman silleen et ei ole oikeasti tuloja ja jäät ilman vähennystä!Siis ei missään tapauksessa niitä "toisen" ammatin harjoittajia...voi jälkikin olla vähän kuin juosten kustu ja takuu loppuu kun takavalot näkyy...
- noin 2-4:n
päivän homma. Firman tekemänä noin 700-1500€ tarpeet. Joku timpuri pimeenä noin 300-600€.
- mikäsaatanan
Varastetun tavaran välittystä tämä on,, kuka pystyy tekeen alle tavaran hinnan,,, POLAKIT
- kirjoittaa oikein
mikäsaatanan kirjoitti:
Varastetun tavaran välittystä tämä on,, kuka pystyy tekeen alle tavaran hinnan,,, POLAKIT
niin opettele edes lukemaan.. siinä oli työn hinta TARPEET ! Mikähän sinut on saanut noin katkeraksi?
- pimeet
kirjoittaa oikein kirjoitti:
niin opettele edes lukemaan.. siinä oli työn hinta TARPEET ! Mikähän sinut on saanut noin katkeraksi?
Veistäjät
- runontaja
Mikäli sinulla on piirrustukset, pyydä tarjoukset useammalta urakoitsijalta.
Jätit kertomatta tuleeko avoin vai katettu, kaiteilla vai ilman terassi jne.
Itse olin mukana kun tehtiin n. 10 neliön katettu terassi puolessa päivässä.
Jos avoin ja lekaharkot paikallaan, niin alta kahden päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125255
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2752169- 911746
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521111- 501109
- 1111059
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821012