Hei,
olen siis menossa kynnenpoistoon. Loukkasin joskus varpaankynteni ja siihen tuli myöhemmin sieni. Kynsi on jo lähes kokonaan irti. Ainoastaan muutaman millin tyvestä kiinni. Lääkäri sanoi, että kynnenpoisto on järkevämpää kuin liuotushoito. Hän kertoi, että jos leikkaus tehdään perjantaina, voi jo seuraavana maanantaina mennä töihin.
Vastaathan,jos tiedät jotain asiasta. Kiitos!
Ukkovarpaan kynnenpoisto
2
856
Vastaukset
- onneksi on ohi
Minulta poistettiin tänään kynsi terveysasemalla. Lääkäri laittoi ensin vain yhden piikin. Leikkaaminen sattui, joten laittoi toisenkin. Silti operaatio sattui. Hoitaja kertoi jälkeenpäin, että kyllä varpaan saa puudutettua ihan tunnottomaksikin: olisi vain pitänyt odottaa kauemmin! Eli kun menet leikkaukseen, käske odottaa tarpeeksi kauan. Ja kaksi piikkiä heti saman tien. Minut leikkasi bulgarialainen lääkäri, ehkä sielläpäin ei ole niin nöpönuukaa, jos potilaaseen sattuu.
- Anonyymi00002
Minä olen menossa toista kertaa, tällä kertaa kynnen poisto lopullisesti kun se viime kerralla kasvoi uudestaan kahtia jakautuneena. Muistaakseni viisi pistosta sormen juuren ympärillä. Ei mitään tuntoa mutta pakko mennä uudestaan kun vaiva ei poistunut. Nyt juuri myrkytetään ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464