NIntendogs

MimsQu

Nintendogsista. Keskustelkaa nintendogsista:) Mulla on sellane, ja mulle saa lähettää sähköpostilla kysymyksiä([email protected])Tiedän melk.kaiken nintendogsista koska se on ollu mulla jo n. 2 vuotta. Ja tänne palstalleki voi laittaa kysymyksii jos haluu, ja vastailen mä :) Mulla on pinseri Mira, Labradori musta Blackie ja Nelly Shiba vaalee:) Kysymyksiä sähkikseen tai palstalle:)



MimsQu,
[email protected]

VASTAILKAA :)

8

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nintendodogs

      mulla on ollut nintendogs kohta vuoden ja sain paketista "jack russell book:in" ja jos haluut tietää miten sain sen niin kerron tai oikeestaan kerron sen nyt :käytä koiran päällä knit hat:iä & kellona clover clock :ia ja mene lenkille ole kärsivällinen niin voit saada sala rodun

      • WhiteFang

        Mä tiesin ton xP Mul on ollu nyt vuoden ja muutama kuukaus nintendogs... tiiän lähes kaiken. Mul ei oo kyl viel tota jackkii -.-


      • Newforestin poni
        WhiteFang kirjoitti:

        Mä tiesin ton xP Mul on ollu nyt vuoden ja muutama kuukaus nintendogs... tiiän lähes kaiken. Mul ei oo kyl viel tota jackkii -.-

        Mäkin tiesin ton. Mulla on ollu Nintendogs semmoset puoli vuotta. Mulla on ollu neljä niitä Jack Russelbookeja. Ootteko te saanu semmosta sormusta, jonka nimi on Promise Ring? Mä oon saanu niitä kolme.


      • WhiteFang.
        Newforestin poni kirjoitti:

        Mäkin tiesin ton. Mulla on ollu Nintendogs semmoset puoli vuotta. Mulla on ollu neljä niitä Jack Russelbookeja. Ootteko te saanu semmosta sormusta, jonka nimi on Promise Ring? Mä oon saanu niitä kolme.

        Oon saanu noita promise ringejä vaik kuinka monta.


    • sansell

      Kyllästyykö tohon peliin?? Kuinka vanhoi ootte? Onko se hyvä peli?

      • Nintenogiii

        On hyvä peli! Paitsi että kyllästyy.. Ensin pelasin iha kokoajan, mut sitte kyllästyin ja en pelannu vähään aikaan. Sitte pelasin taas ja sitte en.. jne.. :)


      • Shelttifani
        Nintenogiii kirjoitti:

        On hyvä peli! Paitsi että kyllästyy.. Ensin pelasin iha kokoajan, mut sitte kyllästyin ja en pelannu vähään aikaan. Sitte pelasin taas ja sitte en.. jne.. :)

        Yleensäkkin se on toosi kiva peli, mutta siihen kyllästyy aika nopeesti =/ Mutta sitten kun ei ole pariin kuukauteen pelannut ja pelaa taas, nii se onkin tosi kivaa. Vinkki: Jos et halua kyllästyä (ainakaan nopeesti) niin lueskele näitä keskusteluja, katso netistä vinkkejä ja videoita ja ota tavoitteeksi vaikka Fire man hatin tai jackrussellbookin löytäminen tai kaikkien rotujen kennuun saaminen! Itse kokeilin tuota kun kyllästyin, ja sitten sain ne kaikki =))

        Tällä hetkellä pelaan ja kun alkaa tuntua että kyllästyy, niin otan päälle nuo tavoitteet ;) tällä hetkellä mulla on tuo tavoite, ja kennelistä puuttuu enää 4 rotua. Oon löytäny jo jackrussellbookin mutten palomieshattua.

        Ja vielä, oon löytäny neljästi promise ringin, koska oon pelannu jtn 2vuotta samaa tallennusta. Mulla on Chihuahuaversio ja tällä hetkellä koirat: kultainennoutaja Nella, sheltti Vili, sheltti Tara, chihuahua Torakka ja jackrussell Imppu.


    • Olen pelannut nintendogsia jo kuusi vuotta. Siitä lähtien, kun isosiskoni opetti minut tähän peliin, kun olin kuusivuotias. Olen saanut jo kaikki rodut lukuunottamatta jack russel bokkia. Onko muita vinkkejä sen saamiseksi? Ja jotkun ovat puhuneet että nintendogsissa on joku weimerinseisojakin salarotuna. Pitääkö tämä paikkaansa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe