Ilmiannosta

palkkiota

Kuulin että luvattoman ilmiannosta aletaan maksaa 100 euron palkkio ilmiantajalle. Minulle raha kelpaa ja haluaisinkin tietää mihin ilmoitukset tehdään?

Laadin jo listaa ensimmäisistä ja siitähän tulee 1200 eeroa puhtaana käteen!

17

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Kukaan ei pidä kyylistä!Ne ovat alinta pohjasakkaa yhdessä tv-lupatarkastajien kanssa!

    • hah

      Niin kuin pelkkä sinun sanasi riittäisi.Korkeintaan voidaan lähettää joku tv-kyylä oletetun luvattoman oven taakse kyselemään onkos sitä tv-lupaa eikä se saa edelleenkään rynniä kenenkään kämppään,joten se siitä.Vai oletko sinä alhainen olio mennyt naapureille muka hyvin aikein ja kun naapurin täti on mennyt keittelemään kahvia sinulle lapamadolle,olet napsinut kuvia hänen telkkaristaan,vai?Säälittävää.Ja en suosittelisi ryhtymään ilmiantajaksi,sinulla ei sen jälkeen nimittäin paljon ystäviä tule olemaan.Vai onko niitä edes ollutkaan?Hei,hanki kunniallinen työ,niin ei tarvitse alentua tollaiseen!

      • kuvia varten

        Mummelista voi melko huomaamattomasti napsia kuvia kamerakännyllä. On muka soittavinaan kun mummeli katselee kauniita ja rohkeita.


    • Justus123

      Yrität vain peloitella. YLEn ei kannata maksaa ilmiantopalkkioita, koska ihmiset voivat peruttaa aina luvan tarkastajan käynnin jälkeenkin. Palkkio ei kattaisi syntyneitä kustannuksia, eli kustannuksethan täytyy maksattaa luvan maksajilla.

      • joka puhuu....

        Kattaa syntyneet maksut palkkiot moninkertaisesti. Se joka ei ole maksanut saa 100 euron sakon ja 3kk tv-lupamaksun hoidettavaksi. Joten ihmettelen mistä kustannuksista puhut. Itse olen jo monta ilmiantanut ja rahaa tulee ihan mukavasti. Kuka täällä suomesta kavereita on hakemassakaan. Sehän tiedetään että kukaan ei kaveri ole muutenkaan vaan silloin kun rahaa löytyy. Joten ulkomaalaiseen tyyliin suomikin on menossa ja ihmiset saa siihen tottua. Raha se on joka puhuu ja joilta sitä löytyy niin puhuvat. Ne joilta ei löydy niin alistuvat. =D Mutta elämähän....kuten tiedetään kallista. HAH HAH


      • Justus123
        joka puhuu.... kirjoitti:

        Kattaa syntyneet maksut palkkiot moninkertaisesti. Se joka ei ole maksanut saa 100 euron sakon ja 3kk tv-lupamaksun hoidettavaksi. Joten ihmettelen mistä kustannuksista puhut. Itse olen jo monta ilmiantanut ja rahaa tulee ihan mukavasti. Kuka täällä suomesta kavereita on hakemassakaan. Sehän tiedetään että kukaan ei kaveri ole muutenkaan vaan silloin kun rahaa löytyy. Joten ulkomaalaiseen tyyliin suomikin on menossa ja ihmiset saa siihen tottua. Raha se on joka puhuu ja joilta sitä löytyy niin puhuvat. Ne joilta ei löydy niin alistuvat. =D Mutta elämähän....kuten tiedetään kallista. HAH HAH

        Kokemuksesta tiedän, että puhut paskaa. En saanut 3kk lupamaksuja maksettavaksi, sillä Suomessa kuluttajasuoja koskee myös televisiolupaa. Jos ilmoitat, ettet katso, tv-maksuhallinnolla ei ole mahdollista pakottaa sinua ostamaan palvelua, mitä et käytä.


    • että.

      "kuulit" oikein ;D ;D On tainnut tuollaiset tarinat kuulua vain omissa rusina-aivoissasi :D Ja kuten tuossa jo mainittiinkin, minkään no-liferin "ilmianto" ei saa muuta aikaan kuin korkeintaan jonkun luikkukyylän mankumaan luvattoman ovelle. Oven voi samalla tavalla lyödä naamalle.

    • myös meidän

      tv-maksun maksaneiden keskuudessa. Kukaan itseään kunnioittava ei halua kyyläksi ja ilmiantajaksi vaikka kuinka potuttaisikin että toiset maksaa ja toiset ei mutta vielä enemmän potuttaisi saada ilmiantajan maine, sitä mainetta kun ei halua kukaan muu kuin rahanahne luuseri!!

    • päivässä..

      Niinhän se on. Sakon suuruus tulee justiinsa palkkion suuruudesta eli 100 eurosta. Ihan mukava palkka kun vaikka päivässä sen 8 ihmistä ilmiantaisi eli 800 euroo. Mutta kyllähän niitä nyt enemmän saa kun menee jollekin opiskelija alueelle niin siellähän niitä luvattomia katsojia on joka asunnossa. Voi tehdä vaikka 2000 euroo päivässä.

      • Justus123

        Suomessa televisiolupahallinto tietää, missä osoitteessa on lupa ja missä ei, ilman ilmiantojakin.

        Ilmiannoista tulee mieleen kaikkea muuta kuin hyvinvoiva Suomi. DDRn Stasi olisi ylpeä järkestelmästä, jolla pakotetaan ihmiset maksamaan poliitikkojen paskapuheista. Ja, maksettuahan pitää katsoa.


    • hhhhhhhh

      Ihan vapaasti ilmianna. Ei päde muhun. Mun luona ei ilmiantajat käy. Ja vaikka ilmiantaisit, en päästä kotiini tuntemattomia tvlupatarkastajia tms. Ihan vapaasti. Tuskin saat ainuttakaan satasta. Ennemmin saatat saada muuta....Aika epätoivoista. Olet ylen lammas.

    • J

      Me maksetaan se luvattomien munapäiden tv:n katselu! Mä ainekin ilmiannan kaikki ketä tiedän! En ala maksaa niittenkin laskuja!!

      • hoh hoh....

        Et sinä mitään kenellekään maksele niistä sosiaaliavustuksistasi..


      • iulyilyil

        Hyvä ,usko tuohon mitä sanot. :D

        Maksat,maksat....Maksat myös minun luvat ,kiitti!
        Maksat lisää ja lisää vuosien ajan poliitikkojen propagandakoneistolle ja sunnuntaiaamujen krapulaohjelmiin.

        Maksa, lammas , bääbäää! Ne nauraa sulle, kaikki nauraa sulle.

        Olet liian taukki herätäksesi siihen, ettei sinunkaan tarvitse maksaa ylelle senttiäkään.


      • lampaat kyykkyyn
        iulyilyil kirjoitti:

        Hyvä ,usko tuohon mitä sanot. :D

        Maksat,maksat....Maksat myös minun luvat ,kiitti!
        Maksat lisää ja lisää vuosien ajan poliitikkojen propagandakoneistolle ja sunnuntaiaamujen krapulaohjelmiin.

        Maksa, lammas , bääbäää! Ne nauraa sulle, kaikki nauraa sulle.

        Olet liian taukki herätäksesi siihen, ettei sinunkaan tarvitse maksaa ylelle senttiäkään.

        Ei nuo lampaat uskalla olla maksamatta. Kynänpyörittelijät kun vähän ärähtää niin sillä lirahtaa housuun ja kaivaa kuvettaan. Sen oloinen jässikkä että varmaan isot pojat potki sitä päähän jo koulussa.


    • Lampaat keritään

      Best stock is livestock, you can rule your horde forever.

      Vit-tu oikein, että lampaat kustantaa MUN katselun,hehehe kurapöksyt.

      Kynänpyörittelijät pelottaa niin saa-ta-nasti uuuuuuhhhhh,

      MÄ nautin sun rahoistas lammas :D, etkä voi tehdä mitään!
      Maksat aina vain enemmän ja enemmän ,hahaha!!
      Joudut kerjuulle, koska et pysty maksamaan isännillesi luparahoja leipäkassastasi.

    • keppuroija

      Kaikki ilmiantajat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Niitä inhoavat ja halveksivat kaikki täysjärkiset. Jopa järkevät poliisitkin. On poliiseissakin järkeviä tyyppejä. Tiedenkin ne joille ilmiantajista on hyötyä ottavat hyödyn vastaan. Mutta nämäkin hyötyjät inhoavat kavaltajia sisimmässään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe