Silmälaseilla huvipuiston laitteisiin?

rrrrrrrrrölli

Kellää kokemusta, että pysyykö ne päässä vai pitäskö piilareilla mennä? (kaikki maholliset laitteet tienekin)

34

13686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi kysymysmerkkiä

      Oon ainakin nähnyt silmälaseja laitteissa,enkä oo kuullu, että jollakin olisi tippunut ne , mutta sun päätettävis on laitakko silmälasit vai piilarit.

      • Ainakin

        Käytän piilareita, ainakaan ei voi pudota. muutenkin miettii et vaik menee johonki laitteeseen mikä menee pääalaspäin nii pysyyköhä pääs?


      • PPF
        Ainakin kirjoitti:

        Käytän piilareita, ainakaan ei voi pudota. muutenkin miettii et vaik menee johonki laitteeseen mikä menee pääalaspäin nii pysyyköhä pääs?

        Jos itselläni olisi silmälasit, ehkä käyttäisin huvipuistoissa piilareita ettei pääsisi vahingossakaan tippumaan. Vaikka en silmälasejen omistajiin kuulukkaan tiedän, että silmälasit maksavat paljon eikä niitä noin vain hankita. Joten minun mielipiteeni on, että Piilolinssit kannatta laittaa.


      • -.-.-.-.-.-.-..........
        PPF kirjoitti:

        Jos itselläni olisi silmälasit, ehkä käyttäisin huvipuistoissa piilareita ettei pääsisi vahingossakaan tippumaan. Vaikka en silmälasejen omistajiin kuulukkaan tiedän, että silmälasit maksavat paljon eikä niitä noin vain hankita. Joten minun mielipiteeni on, että Piilolinssit kannatta laittaa.

        Itse olin juuri särkänniemessä ja sielä suositeltiin jättämään lasit pois laitteissa


      • lasit päästäsi

        Katsos silloin ei näe miten hurjaan laitteeseen menee ja kaikki onnistuu.


      • Näin on
        Ainakin kirjoitti:

        Käytän piilareita, ainakaan ei voi pudota. muutenkin miettii et vaik menee johonki laitteeseen mikä menee pääalaspäin nii pysyyköhä pääs?

        useissa laitteissa mm.Lintsillä ja särkkiksessä lukee, ettei silmälaseja saa ottaa laitteeseen. silloin ne voi jättä laitteen portille esim. reppuun. Jos Ei kieltoa ole, niin saanee ottaa...?


    • tyttteli

      Osaan laitteista pystyin menemään laseilla, mutta hurjimpiin ei, eikä niissä edes saa olla. Ärsyttävää kun piti aina laukkuun laittaa. Hesassa ei ainakaan pahimmissa laitteissa, Särkänniemessä kai pysyin olemaan laseilla.. Piilarit!

    • ------

      Varmuuden vuoks minä ainaki oon jättäny lasit ihan laukkuun huvipuistoreissuilla. Enkä ole piilolaseja hankkinut. Näen kuitenkin tarpeeksi hyvin, jotta voin suunnistaa seuraavaan laitteeseen. :D

      • nelisilmä

        riippuu iha tietysti millaset lasitki on mutta ite aina jättäny lasit pois laitteisiin mennes jos on kieputin vuoros xD eli kyl mä niit piilareita suosin kuten meinaan itekki tehdä, vaikka tietynlaiset sangat kuuleman mukaan pitää lasit tiukasti päässä mutten siihen luottas


      • siitä
        nelisilmä kirjoitti:

        riippuu iha tietysti millaset lasitki on mutta ite aina jättäny lasit pois laitteisiin mennes jos on kieputin vuoros xD eli kyl mä niit piilareita suosin kuten meinaan itekki tehdä, vaikka tietynlaiset sangat kuuleman mukaan pitää lasit tiukasti päässä mutten siihen luottas

        mistä kaupungista on kyse
        ja saako höysteeksi kertoa kaksimielisiä vitsejä


    • keksitte

      ei kummillakaan, kummatkin veskaan.

      Hei, siellähän on ohjekuvia, jotka kieltää silmälasit! Voisivat tieätty laittaa nettiin vielä selvästi nämäkin ohjeet laitekohtasesti.

    • rauli83

      Tämä asia riippuu kyllä aika paljon minkälaiseen laitteeseen on menossa. Jos kyseessä on erittäin vauhdikas laite, niin minusta ne lasit kannattaa ottaa päästä pois ja antaa ne siksi aikaa laitteen käyttäjälle talteen. Mutta ainahan ne voi pitää päässä ja toivoa parasta, mutta yleensä silmälasit ovat kuitenkin aika kalliita uudelleen hankittavaksi.

    • fmluder135

      ...jos mahdollista. Itselle ei piilarit sovi, kun on niin yliherkät silmät ja mulla onkin sellanen kumiremmisysteemi, jonka olen joskus aikanaan ostanut laskuvarjoilua varten, mutta silti rillit käsketään jättämään pois joissain laitteessa. Et jos on kovin huono näkö niin suosittelen ehdottomasti piilareita. Muuten jää paljo näkemättä. Itseä aina harmittaa kun näkö melkeen -9 ja menee kaikki ohi, jos täytyy ottaa rillit pois.

    • fsdfsdf

      Me ollaan pojan kanssa pidetty aina joka laitteessa silmälaseja, eikä ole pudonnut hurjemmissakaan. Voihan sitä varmuuden vuoksi laittaa sellaisen ketjun, mikä monilla on lukulaseissa, että jos putoavat nenältä, niin jäävät kaulaan roikkumaan. Sellainen on minulla ollut varanvuoksi, mutta kyllä noi on toistaiseksi päässä pysynyt.
      mutta ei vara venettä kaada

      • ainakin

        laitan silmälasit huvipuistoon, mutta hurjimmissa laitteissa annan ne vanhemmilleni jotka eivät mene laitteisiin. Sitten otan ne takaisin päähän kun tulen laitteesta. Mutta joissakin laitteissa annan ne olla päässä, eivätkä ole vielä tippuneet. Muistaakseni ne pysyivät myös sellaisessa vuoristoradassa, joka menee pääalalaspäin (Powerlandin Cobra)


    • pois pois
    • Laitteita

      Ainakin Linnunradassa mulla pysy, samoin vekkulissa (tietty :D) ja vuoristoradassa. Kirnussa en suosittele, että pidät laseja.

    • fghcfth

      Olen pitänyt särkässä Tornadossakin, hyvin pysyivät. Riippuu tietysti laseista ja vemputtimesta.

    • Tietoa

      Joidenkin huvipuistojen verkkosivuilla on tietoa voiko laitteissa käyttää silmälaseja vai ei.

    • Anonyymi

      ...että käyttäisitte rakettien suojalasit silmissään, koska nauha on kuminen ja pysyy päässään, eikä sen pitäsi pudota laitteen aikana.

      • Laitetyöntekijä

        Kannattaa jättää kotiin. Itse olen töissä Linnanmäellä ja voin kertoa, että useimmiten lasit eivät putoa asiakkaiden päästä, mutta jos niin tapahtuu niin Linnanmäki ei ole korvausvelvollinen. Laitteissa on selkeät ohjeistukset, että ei laseja, joten jos niille käy jotain niin itse joudut kaiken maksamaan. Parempi ottaa varman päälle ja jättää lasit kotiin.


      • huono ehdotus
        Laitetyöntekijä kirjoitti:

        Kannattaa jättää kotiin. Itse olen töissä Linnanmäellä ja voin kertoa, että useimmiten lasit eivät putoa asiakkaiden päästä, mutta jos niin tapahtuu niin Linnanmäki ei ole korvausvelvollinen. Laitteissa on selkeät ohjeistukset, että ei laseja, joten jos niille käy jotain niin itse joudut kaiken maksamaan. Parempi ottaa varman päälle ja jättää lasit kotiin.

        EN LÖYDÄ EDES LINNANMÄELLE! HALOO! JOTKUT EIVÄT NÄE MITÄÄN ILMAN LASEJA!


    • MunkkiniemenKreivi

      Mikään pakko mennä "huvipuistoon" idiootit......Menkää uimaan 3 km. Ei Tarvitse piilolinssejä..

    • Miinuslinssi

      Hanki laseillesi kova tukeva kotelo ja laita lasisi siihen ja kotelo taskuun sellaisissa laitteissa, joissa on niiden putoamisvaara - eli roikut pää alaspäin. Oikein säädetyt sangat pitävät lasit kyllä päässä aika hurjassakin menossa ja optikkoliikkeissä myydään kuminauhasysteemejä, joilla paikallaanpysymisen voi varmistaa.

    • Linssilude

      Jos siis olet menossa johonkin pää alaspäin- laitteeseen, suosittelisin kyllä piilareita, mutta jos et ole menossa kaikkein hurjimpiin, niin kai ne päässä pysyy. Ja varmistukseksi ottaisin sellaisen kaulanauhan, että ainakin pysyvät sitten siinä jos päästä putoavat. Riippuu tottakai myös siitä, minkälaiset sangat on. Mutta minulta ainakin kysytään PowerParkin Cobrassa ja Boosterissa, otanko pois. Silloin olen yleensä antanut pois, eikä se mielestäni menoa haittaa. :) Mutta, kaksi vaihtoehtoa! :)

    • me80

      Tulin juuri Särkäniemestä. Lasit oli päässä koko päivän ja hyvin pysyivät vaikka kaikki laitteet tuli käytyä läpi. Minulle ei edes tullut mieleen ottaa niitä pois, eikä kukaan laitetyöntekijäkään mitään sanonut.

    • Ota riski..

      Et sinä mitään laseja tarvitse.. Mikäli totkut, niin tavalliset.

    • manu^

      ei todellakaan kannata laittaa silmälaseja...että piilarit vaan käyttöön:D esim. kerran jonotin särkänniemen tornadon etupenkkiin,jonka yläpuolelta vaunu menee,oli joltain siinä kohtaa tippunut aurinkolasit...
      joten kannattaaa varmuuden vuoks laittaa vaan piilarit:)

    • MAALAISJÄRKEÄ

      kyllä pitäis osata käyttää vähän omaa nuppiakin, mikä on siellä kahden korvan välissä. Laita vaikka kuminauhalla kiinni - huhuhuhuhuh

    • lasit voi lähtee päästä

      Oltiin kaverin kans särkkiksel tornados, ni kaverilt lähti lasit päästä, multa ei. Se oikeastaan riippuu siitä, miten hyvin lasit sopivat päähän ja kuin tiukassa ne ovat. Jos rillisi pysyy päässä, vaik roikut väärinpäin, luultavasti ne pysyy silloin myös kieputtimissa.

    • rilli pää

      miksei, kuka kieltäis

    • kokemusta :D

      Joo kyllä voit mennä. Itellä on silmälasit enkä ota niitä koskaan pois huvipuistoissa. On ainaki tähän asti pysyny päässä :D

    • pysyy lasit

      päässä laitteissa. kävin vasta särkkiksellä niin siellä eräs nainen vaan kysyi siinä ku niitä lukkoja tarkistettiin että ne on kiinni että "pysyykö sulla lasit päässä" , mä vaan että kyllä se ainaki tuolla trombissa(se yks huvilaite) pysyi. ja niin ne pysyikin päässä vaikka missä laitteissa olin. alussa vaan silleen varovasti pidin kiinni et pysyykö ne, mut pysy ne.

    • tommi77

      Piilarit päässä elämäon helpompaa, lasit päässä silmiä ei kirvele, ajattelin mennä öögön leikkaukseen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe