Kerrostaloasunnossa on rapattu katto. Onko sen maalaaminen vaikeaa eli pystyykö sen maalaamaan itse vai tarvitseeko siihen ammattilaisen? Onko jotain kikkoja, miten hommassa onnistuisi?
Rapatun katon maalaus
4
9625
Vastaukset
- The Rat
Olen tuollaisen kerran maalannut.
Tärkeää on suojata kunnolla kaikki mihin ei halua maalia ja käyttää tarpeeksi kosteaa telaa. Ainakin itsellä kun tela kuivui, tuppasi imemään maalin rappauksen "koloista", tms.
Eihän siitä mitään taidonnäytettä tullut, mutta kelpaa minulle... :) - maalannut.
Lateksilla maalatessa on ainakin teoreettinen vaara, että maali pehmittää vesiliukoisen rappauksen. Pahimmassa tapauksessa se rappaus sitte irtoaa ja tulee alas.. Varminta olis maalata liuotinohenteisella maalilla, niitä on täyshimmeitä just tuohon tarkoitukseen. En muista merkkiä, mutta maalikaupassa tietävät.
Ei se mitään vaikeeta ole, hyvä tela ja jatkovarsi vaan.. Ja kattoa maalatessa roiskuu, eli seiniin suojat, haalarit pääle ja lippis päähän- lkjlkjkj
Ei se ole mitään rappausta, vaan ruiskutasoitus. Maalaa Tixomatilla.
- Tiksomatia
lkjlkjkj kirjoitti:
Ei se ole mitään rappausta, vaan ruiskutasoitus. Maalaa Tixomatilla.
Tuossa oikea, oljymaali, ei vesiohenteinen,
Tiksomattia, jos et ole ammattimaalari.
Maksaa kyllä äkkiä 150-200,
ja kahteen kertaan pitää maalta, kerralla ei yleensä kannata yittää.
Lateksilla voi tulla 3000 € virje ja aina pinta osittain pilaantuu kuntasoittuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244