K-raudassa ei asiakaspalvelua!

Emme enään käytä K-rautaa tarvikkeiden hankinnassa.
Olemme saaneet vain huonoa palvelua osaksemme!
Mieluummin maksamme vaikka vähän enemmän, saadaksemme asianmukaista ja ystävällistä palvelua.

Ensinnäkin kun menimme ko. myymälään ei henkilökuntaa näy missään..ja kun aikamme odoteltuamme palvelu pisteellä.. siirryimme toisen osaston pisteelle, jossa kaksi tosi nyrpeän ja koppavan oloista tanttaa katsoivat meitä tosi kieroon, kun keskeytimme heidän juttu tuokionsa..ja vastauksena kysymykseemme oli vain olan kohautus ja juttutuokio jatkui..

Pitäisi muuttaa koko ala kuukausipalkasta provikka palkaksi, niin alkais ehkä asiakaspalvelu alttius parantua täällä suomessa( sama koskee ravintola alaa..suomen asiakaspalvelu jälkeenjäänyttä eurooppaan verraten)
Ilmianna
Jaa

27 Vastausta



Joo tuli huomattua remonttia tehdes, et ei kande suosii k-rautaa.
Ei ne niin halval mitää myy kuitenkaa..
Vakio henkilökunta häiriintyy, ku jutustelut keskeytetään ja harjottelijat on muutenvaa pallo hukas.
Ite on osattava ettiä tavarasa.
Kassaneidin virkakin näytti aika vaivalloiselta, eikö noita sieviä pikku-tyttöjä kouluteta muuhun kuin kassakoneen käyttöön..ei edes firman eduksi hymyä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Totta puhutte. K-raudasta ei saa palvelua, oli itse ystävällinen tai ei. Tosin täytyy muistaa, että kaikki K-raudat ovat kauppiasvetoisia, joten palvelunkin taso vaihtelee tod. paljon.

Itse olen K-raudan unohtanut täysin. Meiltä on pidempi matka Bauhausiin kuin K-rautaan, mutta silti ajan mielummin sinne. Sieltä saa loistavaa palvelua, kunhan ensin löytää myyjän (talo on sen verran iso, että myyjät hukkuvat sinne). Kun on myyjän löytänyt, kyllä saa aina hyvää palvelua. Miksi siis menisin K-rautaan, kun Bauhausissa on lisäksi satakertaa laajempi valikoimakin??

Minulla ei tosin ole kokemusta kuin Vantaan Bauhausista, mutta siellä ainakin osataan homma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei kannata yleistää sillä samaan ketjuun kuuluvat liikkeet ovat kuitenkin erillisiä kauppoja.

Tässä olisi omia kokemuksiani Tampereen kaupoista.

K-rauta Rauta-Otra

Rakennustarvikemyyjät tavoittaa helposti ja asiointi on mukavaa ja palvelu hyvää. Saadut alennukset tosin riippuvat myyjästä eli pitää vähän taktikoida että pääsee haluamansa myyjän juttusille.
Puutavara toisinaan aika huonoa.

LVI-puolella saa myös hyvää palvelua mutta taas pitää valita oikea myyjä jonka kanssa on tottunut asioimaan.

Laatta- ja sisustusosastolla asiointi sujuu kaikkien myyjien kanssa samoin kuin pienkoneosastolla.

Työkaluosasto on todella luokaton. Välillä tuntuu että äijät yrittää piiloutua johonkin ettei tarvitsisi palvella ketään. Kukaan ei tule omatoimisesti palvelemaan pallo hukassa työkaluja pällistelevää asiakasta. Kun yrittää saada myyjään jotain kontaktia palvelutiskillä niin ovat jopa vittuuntuneen näköisiä.

Maaliosastolla joutuu usein odottelemaan ja yksi myyjä on yrittänyt myydä kohteeseen sopimatonta maalia. Muuten ihan ok.

Starkki

Työkaluosaston myyjät ammattitaitoisia ja palvelualttiita. Todella miellyttävä asioida.

Rakennustarvikkeissa asioiminen ei tunnu luontevalta. Kaikkiin kysymyksiin ei saa vastausta. Tilaustavarasta pitäisi maksaa myös rahti jonka suuruudesta ei ole mitään tietoa. Erittäin kalliit tarvikkeet.

LVI-osastolla yksi kaveri yritti kerran myydä aivan outoaja virityksiä. Hemmon tietämys taisi rajoittua tietoon että vesi kulkee paremmin putkessa kuin umpitangossa.
Joukossa myös asiantuntevia heppuja mutta asioin mielummin K-raudassa LVI-asioissa.

Maaliosastolla pääosin hyvä palvelu ja hinnat edullisemmat kuin K-raudassa. Välillä joutuu odottelemaan.

Rautia Kaukajärvi ja Kangasala

Kaikin puolin miellyttävää palvelua ja useissa tavaroissa huokeat hinnat. Ongelma on varsinkin Kangasalla että ei ole eri osastoja joissa palvelevat tietyt myyjät vaan jokainen myy kaikkea. Tästä johtuu hienoinen epävarmuus koska onhan se aika homma osata kaikki routaeristeistä piipunhattuihin. Myyjät ovat kuitenkin ystävällisiä ja tunnustavat tietämättömyytensä ja selvittävät asian.

Bauhaus

Rautakaupan irvikuva. Palvelu on todella huonoa ja ammattitaidotonta. Tapanani on testailla myyjiä kysymällä asioita jotka varsin hyvin itse tiedän. Kyselen samoja asioita erilailla muotoiltuna ja välillä utelen jotain suht merkityksetöntä yksityiskohtaa.
Yksikään Bauhausin myyjä ei ole vielä "läpäissyt" testiäni. Apuun kutsutaan toinen myyjä ja parhaimmillaan erästä asiaa selvitti kolme myyjää. Tämä johtui siitä että esillä olevien valaisimien merkinnät ja hinnat olivat ristiriidassa pakkauksissa olevien kanssa.
Lisäksi esillä on tavaraa jota ei ole varastossa eikä myöskään tule. Esittelykappaletta ei myydä.
Bauhausissa voi toki asioida jos tasan tarkkaan tietää mitä on hakemassa eikä tarvitse kenenkään apua. Muuten surkea paikka.

Kesä on tulussa joka tarkoittaa myös kesätyölaisiä. Niinpä pian Baukkarin käytävillä laahustaa tumput suorina jos jonkinlaista jolppia jotka eivät erota lapiota moottorisahasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
11 VASTAUSTA:
Listastasi jäi puuttumaan Pirkanmaan paras ja edullisin, eli Rautia Toikkonen Ylöjärveltä. Suorastaan älyttömän hyvä ja asiantunteva palvelu, myyjät motivoituneita ja hanskaavat omien osastojensa asiat hienosti.

Tarvikevalikoima todella hyvä ja hintataso sellainen, että ei yleensä kannata muualta hakea. Edellyttää toki "todellisen" hinnan kysymistä kauppiailta, mutta eihän tosirakentajat ikinä hyllynreunahintoja maksa muutenkaan.

Sanottakoon, että suurin osa alueen pienistä ja keskikokoisista rakennusliikkeistä asioi Toikkosella, koska esim. Lielahden K-Raudasta eivät saa juuri minkäänlaisia alennuksia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Play Mate kirjoitti:
Listastasi jäi puuttumaan Pirkanmaan paras ja edullisin, eli Rautia Toikkonen Ylöjärveltä. Suorastaan älyttömän hyvä ja asiantunteva palvelu, myyjät motivoituneita ja hanskaavat omien osastojensa asiat hienosti.

Tarvikevalikoima todella hyvä ja hintataso sellainen, että ei yleensä kannata muualta hakea. Edellyttää toki "todellisen" hinnan kysymistä kauppiailta, mutta eihän tosirakentajat ikinä hyllynreunahintoja maksa muutenkaan.

Sanottakoon, että suurin osa alueen pienistä ja keskikokoisista rakennusliikkeistä asioi Toikkosella, koska esim. Lielahden K-Raudasta eivät saa juuri minkäänlaisia alennuksia.
Hyvä kun täydensit listaa. Itse en ole noissa liikkeissä käynyt koska asun Kangasalan puolella.

Rautia tuntuu selvästi olevan ystävällisin ja edullisin vaikkakin puutavara on ainakin Kangasalan liikkeessä vähän kalliimpaa. Tosin itse haen yleensä puutavaran Puukeskuksesta jossa asioin tutuksi tulleen "omahoitajan" kanssa joka antaa hyvät alet.

Hyllynreunahintoja ei koskaan kannata maksaa. Aina ensin myyjän juttusille. Puukeskuksen kanta-asiakaskortillakin saa kohtuulliset alennukset mutta vielä paremmat saa puhumalla. Tosin parin listanpätkän takia ei viitsi myyjiä vaivata.

Kuten jo aiemmin sanoin niin eri tyypeiltä saa erilaiset alennukset. Sitä on jo pelkästä ulkonäöstä oppinut tunnistamaan samalla aaltopituudella olevan myyjän jonka kanssa pääsee parhaiten kauppoihin.
Nuorehkoja, hieman epävarman tai hiljaisen oloisia myyjiä pitää välttää. Eikö heillä ole lupaa antaa alennuksia vai pelkäävätkö kenties työpaikkansa puolesta jos antavat hyvät alet? Mene ja tiedä.
Lisäksi pitää huomioida monet pienet yksityiskohdat. Jos työpöytä jonka takana rakennustarvikemyyjä palvelee, on liioitellun siistissä järjestyksessä, saattaa myyjä pitää tiukkaa kuria ja järjestystä myös hinnoista.
Myyjän "pärstäkerroin" ja olemus sen lopulta määrää onko hänen kanssaan mukavan rentoa asioida ja jos näin on niin alennuksia yleensä tulee.
Miespuolisilta myyjiltä saa alennuksia paremmin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mate kirjoitti:
Hyvä kun täydensit listaa. Itse en ole noissa liikkeissä käynyt koska asun Kangasalan puolella.

Rautia tuntuu selvästi olevan ystävällisin ja edullisin vaikkakin puutavara on ainakin Kangasalan liikkeessä vähän kalliimpaa. Tosin itse haen yleensä puutavaran Puukeskuksesta jossa asioin tutuksi tulleen "omahoitajan" kanssa joka antaa hyvät alet.

Hyllynreunahintoja ei koskaan kannata maksaa. Aina ensin myyjän juttusille. Puukeskuksen kanta-asiakaskortillakin saa kohtuulliset alennukset mutta vielä paremmat saa puhumalla. Tosin parin listanpätkän takia ei viitsi myyjiä vaivata.

Kuten jo aiemmin sanoin niin eri tyypeiltä saa erilaiset alennukset. Sitä on jo pelkästä ulkonäöstä oppinut tunnistamaan samalla aaltopituudella olevan myyjän jonka kanssa pääsee parhaiten kauppoihin.
Nuorehkoja, hieman epävarman tai hiljaisen oloisia myyjiä pitää välttää. Eikö heillä ole lupaa antaa alennuksia vai pelkäävätkö kenties työpaikkansa puolesta jos antavat hyvät alet? Mene ja tiedä.
Lisäksi pitää huomioida monet pienet yksityiskohdat. Jos työpöytä jonka takana rakennustarvikemyyjä palvelee, on liioitellun siistissä järjestyksessä, saattaa myyjä pitää tiukkaa kuria ja järjestystä myös hinnoista.
Myyjän "pärstäkerroin" ja olemus sen lopulta määrää onko hänen kanssaan mukavan rentoa asioida ja jos näin on niin alennuksia yleensä tulee.
Miespuolisilta myyjiltä saa alennuksia paremmin.
...kauppiaat itse antavat hintatarjoukset printillä mukaan ja laskevat myös materiaalimenekit. Teknisiä neuvoja kannattaa kysellä sitten osastoilta, tosin kauppiaatkin tietävät kyllä suurimman osan asioista.

SE on asiakaspalvelua parhaimmillaan, että saa asiantuntevat neuvot samaan hintaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nyt on pakko sanoo ilkeesti..mut kaveri joka tietää jotain asioista niin ei mene rautakauppaan piinamaan myyjiä jollain ääliö kysymyksillä... täytyy olla jotain vikaa siinä paukamassa mikä on on hartioitten välissä... jos tiedät niin osta tavaras ja painu vittuun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kannattaisko hommata elämä ja tehdä sillä jotain muuta ku testata rautakauppojen myyjiä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nimetön kirjoitti:
kannattaisko hommata elämä ja tehdä sillä jotain muuta ku testata rautakauppojen myyjiä
Oletko kenties itse myyjänä rautakaupassa ilman ammattitaitoa kun näin kolahtaa?

Kuten sanoin niin kyselen usein asioita jotka jo tiedän. Siinä on kuitenkin sellainen pointti että silloin varmasti tiedän osaako myyjä asiansa. Kun seuraavan kerran asioin liikkeessä sellaisen asian nimissä jota en tiedä tai josta en ole varma niin tiedän ainakin välttää todistetusti ammattitaidotonta myyjää.

Koska en ole rakennuksen ammattilainen enkä rikas niin pyrin tietysti minimoimaan epäonnistumisen ja väärät materiaalivalinnat.
Oman, jo karttuneen tiedon lisäksi haen aina lisää tietoa useasta eri lähteesä koska haluan tehdä remontit huolellisesti ja oikein.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nimetön kirjoitti:
nyt on pakko sanoo ilkeesti..mut kaveri joka tietää jotain asioista niin ei mene rautakauppaan piinamaan myyjiä jollain ääliö kysymyksillä... täytyy olla jotain vikaa siinä paukamassa mikä on on hartioitten välissä... jos tiedät niin osta tavaras ja painu vittuun
"..mut kaveri joka tietää jotain asioista niin ei mene rautakauppaan piinamaan myyjiä jollain ääliö kysymyksillä..."

Mutta kun siellä pitää asioida niidenkin, jotka eivät tiedä asioista mitään. Vai onko K-Raudan ulko-ovella joku kieltotaulu, mitääh ?

K-Rauta on kyllä toooodella syvältä. Paitsi hinnat, ne on katossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kraamo kirjoitti:
"..mut kaveri joka tietää jotain asioista niin ei mene rautakauppaan piinamaan myyjiä jollain ääliö kysymyksillä..."

Mutta kun siellä pitää asioida niidenkin, jotka eivät tiedä asioista mitään. Vai onko K-Raudan ulko-ovella joku kieltotaulu, mitääh ?

K-Rauta on kyllä toooodella syvältä. Paitsi hinnat, ne on katossa.
homma onkin siinä et jos jollain on asenne jo valmiiksi sellainen et toi ei ainakaan tiedä mitään.... niin se on perseestä ja ne kaverit eivä yleensä osaa edes käyttäytyä.
Että näin..... ja mä en ole rautakaupassa töissä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huomattu, että kaukajärven Rautia on koostaan huolimatta asiantunteva ja palveleva rautakauppa.
Kaikki asiat selvitetään ja hinnat on sopivat. Raksakortin lisäksi kannattaa jo olemassa oleva hyvä tarjous tuoda julki, aina on edullisempaan hintaan lähtenyt.
Kangasalla juuri mainittu kaikki myy kaikkea häiritsee, koska tarkka asiantuntemus puuttuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
minä vaan kirjoitti:
Huomattu, että kaukajärven Rautia on koostaan huolimatta asiantunteva ja palveleva rautakauppa.
Kaikki asiat selvitetään ja hinnat on sopivat. Raksakortin lisäksi kannattaa jo olemassa oleva hyvä tarjous tuoda julki, aina on edullisempaan hintaan lähtenyt.
Kangasalla juuri mainittu kaikki myy kaikkea häiritsee, koska tarkka asiantuntemus puuttuu.
saavat rakennusalan asiantuntemuksen? Kauppaopistostako? Heh...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kyllä kuule siellä joku sentään jotakin tietää ja aika paljonkin. Sulle sattu nyt vaan niin että "tietäjä" ei ollu vuorossa . Joko sait valot päälle?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Menkääpä Rauman k-rautaan niin näette kuinka myyjät karttelee asiakkaita, toinen hyvä paikka on Porin starkki siellä sentään sain yhden myyjän kiinni vaikka sekin oli jo karkuun pääsemässä....Mutta PLUSSAA Euran k-rautaan siellä saa itse mennä myyjiä karkuun kun palvelua tulee jo liikaakin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tulkaa Mikkelin K-Rautaan, paria jamppaa lukuun ottamatta palvelu on hanurista, saa nähä muuttuuko asenne kun omistaja vaihtu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tutulta kirjoitti:
Tulkaa Mikkelin K-Rautaan, paria jamppaa lukuun ottamatta palvelu on hanurista, saa nähä muuttuuko asenne kun omistaja vaihtu
sairaslomatkin ois pitänyt tehdä takaisin, voihan siinä palvelualttius kärsiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei myyjiä, ei asiakaspalvelua -> ei hintaneuvottelumahdollisuutta. Kaikki tavara emäsika-kallista ilman alennuksia.

En ole ikinä ymmärtänyt miten kyseinen lafka pysyy pystyssä ja kuka ikinä ostaa sieltä mitään. Itse asiassa koko K-Rauta -konsepti on osoitus Keskon ylimielisesta asenteesta, jonka vain määräävä markkina-asema mahdollistaa. Toivottavasti putoavat korkealta ja kovaa, niin että sattuu ihan oikeasti.

Satun tietämään, että K-Raudan organisaatiosta on heivattu/ulkoistettu kaikki rakennusalan asiantuntemus. Ja se toden totta näkyy kaikessa, erityisesti löperönä ostotoimintana, jonka takia hintatasokin jää korkeaksi.
Ilmianna
Jaa
Tällä asianomaisella alalla pyritään tieten tahtoen ajamaan palkat alas,maksetaan se vähin uudet sopimukset tehdään jo nyt alle sopimus rajojen.Entiset alalla olleet työntekijät yritetään saada ovesta ulos hinnalla millä hyvänsä,siinä ei paljon tieto ja taito paina.Kuitenkin puhutaan kymmenistätuhansista tuotteista rakennus ja paloturvallisuudesta,ala on ymmärtäneekseni moni ala osaamista.
Ilmianna
Jaa
että loppujen lopuksi kaikkein eniten pitäisi ottaa huomioon ne pettyneet ja yleensä myös vaativat asiakkaat.

Lukekaa Gladwelli Leimahduspiste-kirja.

Sen luettuanne uskotte, että yksikin tyytymätön, huonosti kohdeltu asiakas voi olla kohtalokas.
Ilmianna
Jaa
starkki on yksi hyvä esimerkki nyrpeästä kassasta.
Harmi kun hyvän palvelun pilaa lopuksi jokin kassaneiti.
Olisiko tässä kassa hommassa syytää ottaa miehet käyttöön, ainakin heiltä saa asiallista palvelua ja tietoa, myöskin muissakin myymälöissä mies kassat osaa asiallisen palvelun ennen näitä ylimielisiä nuoria kassaneitejä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sanoo asiakas, joka:

-ei tervehdi kassalle saapuessaan
-laittaa korttinsa ja rahansa pöydälle, ei kassan ojentamaan käteen
-ei katso kertaakaan kassaa silmiin
-ei kiitä lähtiessään
-jättää korinsa ja kärrynsä ties minne

Siispä minä palvelen hyvin asiakkaita, jotka kättäytyvät asianmukaisesti ja muut saavat ja ansaitsevatkin mukaisuni :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ensinnäkin näissä kahdessa eli Porvoon ja Järvenpään K-raudoissa on ala-arvoista palvelua etenkin Porvoon siellä rakennus tiskille on ilmestynyt joitain opiskelija poikia jotka eivät tiedä mistään mitään ja samaan aikaan on kadonnut pari ammattiosaaja jonnekkin muualle, ja samaisessa kaupassa saattaa olla tiettyyn aikaan yhdellä isolla osastolla vain ja ainoastaan yksi poloinen myyjä jota kaikki pommitavat, mutta tässä porvvon K-Raudassahan on joku aivan Noobi jannu kauppiaana on kuulemma aloittanut nämä hommat tämän vuoden tammikuussa.
Ilmianna
Jaa
Yleistätte, että kaikki myyjät ovat asiantuntemattomia idiootteja ja kassalla joku ylimielinen tyttö. Näin ei kaikissa liikkeissä voi olla eikä ole. Tottakai kesäisin on kesätyöntekijöitä ja harjoittelijoita, jotta vakituiset voivat pitää lomansa ja ylityövapaansa. Koittakaa kuitenkin ymmärtää, etteivät he voi tietää kaikkea ja yleensä kysyvät toiselta myyjältä mikäli itse ei vastausta tiedä, jotta asiakas saa vastauksen.

Tottakai joukkoon mahtuu töykeitä ihmisiä, niinhän se on alalla kuin alalla. Oletteko miettynyt miten teidän oma käyttäytyminen vaikuttaa palveluun? Kannattaako myyjää tahallaan koittaa ärsyttää, inttää, tai tingata liikaa jos kerran on sanottu mikä hinta on eikä sen alle voi myydä? Oletteko miettineet miten voisitte saada palvelua nopeammin? Minulla on vastaus, joka on toiminut aina. Menen myyjän luo ja pyydän apua, ystävällisesti, en vinoilen missä kaikki myyjänne oikein kupeksivat. Jos hinta on liian kallis voi ystävällisesti sanoa, mietin vielä asiaa, enkä ala vertaamaan, että kun siellä myydään siihen hintaan jne. Hakekaa sitten sieltä!

Ja mikä tulee näihin "ohi viilettäviin myyjiin" on se, etteivät he ole kyseiseltä osastolta vaan ovat matkalla omalle osastolle takaisin palvelemaan oman osastonsa asiakkaita. Jos asiakas ei voi hihkaista myyjälle, että voisiko hän saada myyjän tänne on se asiakkaan oma henkilökohtainen ongelma. Muutamat ohi kulkeneet myyjät olen pysäyttänyt ja he ovat soittaneen paikalle osaston myyjän, joka on yleensä tullut nopeasti. Ja jos myyjä ei nopeasti tule, oletteko miettineet missä hän kuppaa? Olisiko kaikki myyjät varattuja, mahtaisiko hän tulla jos odotan? Yleensä tulee. Joskus käynyt, että unohtanut. Noh, inhimillisiä erehdyksiä sattuu kaikille. Tuon takia en kuitenkaan tee johtopäätöstä, että paska palvelu.

Asioikaa missä haluatte, missä saatte parasta palvelua ja siellä missä hinnat ovat kohdallaan. Viisastahan tuo on. Mutta älkää silti jaksako yleistää palvelua ja koittakaa itse ottaa kontaktia myyjiin. Näin olen itse selvinnyt liikkeessä kuin liikkeessä, ei siis pelkästään rautakaupoissa vaan muissakin liikkeissä.
Ilmianna
Jaa
Vantaan ja Espoon rajalla Jaakon Rauta myyjä oli varsin vitsiniekka, asiaa ei juuri lainkaan vain vitsailun muodossa, olikohan päihtynyt?
Tosiaan palvelemaan tultiin heti, kun työkonetta katsastin, mutta jos keskustelun avaus, jolla aloitin Terve, saan vastauksen joo olen jo melkein terve ja sitä rataa. Kyllä tämä kone on turvallinen ei sinne saa kuin pään väliin, jos oikein yrittää. heh. heh. Olen itse ollut monessa asiakaspalvelutehtävässä ja minun tehtävä on palvella ja myydä sekä tervehtiä reippaasti. Tuotteesta kerrotaan faktat vakuuttavasti, vitsailu on oltava hillittyä ja tulee asiakkaan puolelta aloite. Onneksi on muita rauta kauppoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
..onneks täällä Hämeenlinnan K-Raudassa on vielä jonkinlaista asiakaspalvelua tallella
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onneks ulkomaalaiset ei ymmärrä suomea eikä löydä näitä palstoja.. Ootte kaikki juuri se suomen akne minkä takia minä ainakin häpeän kotimaatani. Te oikeasti tuhlaatte aikaanne johonkin palstoille kirjoitteluun kun naama norsun vituilla ootte hiihtänyt siellä kaupassa ettekä olekkaan saaneet haluamaanne majasteettista palvelua. Ketä kiinnostaa niin paljon pilata jonkun kaupan maine siksi että sinä nyt vaan satut olemaan todella vaikea ja nihkeä tyyppi mutta et itse sitä ole tajunnut kun vaimo ei uskalla sanoa ja ketään muuta sitten et tunnekkaan. Olemme kaikki ihmisiä mutta silti yhtäkkiä oletatte että kauppojen työntekijät töihin tullessaan muuttuvat palveluroboteiksi joilla on loputon tietokanta n. 100.000:sta tuotteesta ja niiden käyttötarkoituksista ja soveltuvuuksista.. Olet luultavasti juuri se asiakas joka tulee kauppaan ja etsii lähimmän myyjän joka sattuu olemaan tekstiiliosaston myyjä ja alat selittämään ”oon fiksaamassa vanhaa autotallii ja siin on sellaset jutut katossa jotka on näin pitkii ni sit siihen pitäs saada sellaset jutut ja sit siihen välii sellaset toiset lyhyemmät jutut” ja kun kaikeksi hämmästykseksi pari kuukautta sitten aloittanut tekstiiliosaston myyjä ei osaakkaan sanoa vaan kehottaa sinua menemään rakennustiskille toiselle puolelle kauppaa etkä lihavuudeltasi oikein jaksaisi kävellä sinne asti niin vihaisena poistut kaupasta painaen punaista surunaamaa palautekoneesta ainakin 4 kertaa ja kotiin päästyäsi tulet sen suklaalevyn kanssa kirjoittelemaan tänne palstalle kuinka maailma on niin julma sinunlaisillesi mussukoille. Toivon että et lisäänny tai matkusta.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

K-raudassa ei asiakaspalvelua!

Emme enään käytä K-rautaa tarvikkeiden hankinnassa.
Olemme saaneet vain huonoa palvelua osaksemme!
Mieluummin maksamme vaikka vähän enemmän, saadaksemme asianmukaista ja ystävällistä palvelua.

Ensinnäkin kun menimme ko. myymälään ei henkilökuntaa näy missään..ja kun aikamme odoteltuamme palvelu pisteellä.. siirryimme toisen osaston pisteelle, jossa kaksi tosi nyrpeän ja koppavan oloista tanttaa katsoivat meitä tosi kieroon, kun keskeytimme heidän juttu tuokionsa..ja vastauksena kysymykseemme oli vain olan kohautus ja juttutuokio jatkui..

Pitäisi muuttaa koko ala kuukausipalkasta provikka palkaksi, niin alkais ehkä asiakaspalvelu alttius parantua täällä suomessa( sama koskee ravintola alaa..suomen asiakaspalvelu jälkeenjäänyttä eurooppaan verraten)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta