RAV4 luistoneston poiskytkentä

.....

Tiesittekö RAV4'06-07 käyttäjät, että TCS/VSC :n saa poiskytkettyä ihan kohtuu yksinkertaisesti ohjaamosta käsin tietyllä toimenpidesekvenssillä ?

8

6919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

      käyttää harkiten ja vain niissä harvoissa erikoistilanteissa missä tämä tarvii tehdä.

      • Kiinnostaa.

        Itsellä on Kia Sportage jossa on painonappi ESP:n poiskytkemiseksi, mutta sen verran kiinnostaa tuo Toyotankin tapaus, että kerro ihmeessä mikä se toimenpidesekvenssi on. Mainitaanko tuo ohjekirjassa, ja tuleeko mittaristoon varoitusvalo, jos ajonvakautus on kytketty pois?


      • tietoa
        Kiinnostaa. kirjoitti:

        Itsellä on Kia Sportage jossa on painonappi ESP:n poiskytkemiseksi, mutta sen verran kiinnostaa tuo Toyotankin tapaus, että kerro ihmeessä mikä se toimenpidesekvenssi on. Mainitaanko tuo ohjekirjassa, ja tuleeko mittaristoon varoitusvalo, jos ajonvakautus on kytketty pois?

        Oheisella sivulla asia esitetty varsin selkeästi:

        http://www.spokanister.net/vehicles_RAV4_VSC_TC.htm

        Ei tätä mainita ainakaan eurooppalaisissa ohjekirjoissa. Suomen maahantuojalta tätä tietoa ei ole annettu vaikka pyydetty. Mittaristoon syttyy tcs/vsc valo päälle. Testattu on, että valo todellakin syttyy(2.0 aut). Järjestelmät taas mukana toiminnassa kun sammutetaan moottori ja käynnistetään uudelleen.


      • hyvä juttu
        tietoa kirjoitti:

        Oheisella sivulla asia esitetty varsin selkeästi:

        http://www.spokanister.net/vehicles_RAV4_VSC_TC.htm

        Ei tätä mainita ainakaan eurooppalaisissa ohjekirjoissa. Suomen maahantuojalta tätä tietoa ei ole annettu vaikka pyydetty. Mittaristoon syttyy tcs/vsc valo päälle. Testattu on, että valo todellakin syttyy(2.0 aut). Järjestelmät taas mukana toiminnassa kun sammutetaan moottori ja käynnistetään uudelleen.

        Kokeilin eilen rav4 x tuota ja toimii hyvin.
        Toson hiekalla ei ole niin paljon iloa kuin talvella, tuossa mallissa meinaan tappaa vauhdin alkuunsa jos vähänkään yrittää ajaa kovenpaa.Viime talvena otin kokeeksi sulakkeen pois ja käy se niinkin mutta tämä on ylivetojuttu kun ei tarvitse irroitta mitään.


    • luistoneston ja ajohallinnon poiskytkentä

    • luston ja ajhallinnon poiskytkentä

    • luistoneston poiskytkentäohje

    • Anonyymi

      No voi hitto! Pitikö noita sekoiluja varten oikein nimimerkki rekisteröidä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe