ulkoilua?

joku^^

kuinka paljon te ulkoilutatte boksereitanne päivässä? aamulla? illalla? noin suunnilleen?

4

610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

noh.. aamulla 7 aikaan pikku pisutus ja kakitus lenkki.. 1 aikaan noin parin kilsan lenkki.. 6 aikoihin noin 1kilsan.. ja 8 pisutus ja kakitus..:)

• Boksulle..?

Eikö tuollainen muutaman kilsan lenkkeily yhteensä päivän aikana ole aika vähän? itse lenkkeilen koirani kanssa vähintään 10 kilsaa päivässä..Käsittääkseni bokserit kuitenkin tarvitsevat lailla liikuntaa? Tai ainakin oma energiapakkaukseni vaatii tuon 10 kilometriä päivässä..

• merin-äiti
        Boksulle..? kirjoitti:

Eikö tuollainen muutaman kilsan lenkkeily yhteensä päivän aikana ole aika vähän? itse lenkkeilen koirani kanssa vähintään 10 kilsaa päivässä..Käsittääkseni bokserit kuitenkin tarvitsevat lailla liikuntaa? Tai ainakin oma energiapakkaukseni vaatii tuon 10 kilometriä päivässä..

Hei kaikille ruttunaamafriikeille!

• tuperi

3-vuotias bokserinarttu saa juosta pihalla/pellolla vapaana, niin paljon kuin haluaa. Kävelylenkillä viikosta riippuen (olen vuorotyössä) joko joka päivä puol tuntia - tunti tai sama 2-3 kertaa viikossa. Mutta ei noista kävelylenkeistä oo kyllä vastaavaa hyötyä ellei sit mennä juosten. Tottahan kävelyllä saa haistella tuoreimmat tuoksut, mutta ei sillä kyllä meidän neitiä väsytetä, vaikka käveltäis se 10 kilsaakin. Ennemmin painelemme lähimetsään kirmailemaan vapaana (onnistuu kesät talvet, talvella varsinkin todella tehokasta liikuntaa) tai kesäisin hiekkamontuille (uiminen ja kepin heittely hauskaa ja väsyttävää). Tottelevaisuutta harjoitellaan päivittäin pienin annoksin, osaksi leikin varjolla.
      Piilo-ja palloleikit ovat hyviä ja toimivia leikkejä meillä. Emme harrasta aktiivisesti mitään lajia, mutta peltojälki on kivaa ajanvietettä.
      Meidän tyttö kyllä osaa olla ihan rauhassakin, jos olen esim. kipeenä, niin ei se silti kämppää tuhoa, vaikka ei niin mitään touhatakkaan. Se juoksentelee pihalla sen mitä huvittaa ja makoilee emännän kainalossa kunnes taas olen kunnossa. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2175
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1403
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1375
    4. 168
      1281
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      920
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe