Peli: Texas Hold Em No-limit
Pöytä: Mikä vaan 1$ - 10000000$
On monta kertaa tullut vastaan tilanne jossa korottaessa toinen korottaa lisää ja kaikki muut foldaa. Tässä tilanteessa vetämällä heti All-in vastakorotuksen tehnyt foldaa.
Itse ajattelen tilanteen olevan niin, että All-in on tässä tilanteessa puhdas bluffi(jota kukaan ei halua tarkistaa). Ja ensimmäinen korkea check-raise on tarkistus "onko sulla oikeasti jotain?"
Onko jollain hyviä vinkkejä miten tilanne pitäisi pelata, jos omat kortit ovat keskenkasvuiset eivätkä kestä merivettä tai päivänvaloa?
Miten pitäisi toimia?
1
492
Vastaukset
- Näin meillä
No ensiksi huonoilla korteilla ei pidä pelata. Eli pelattaan tiettyjä yhdistelmiä position mukaan huonojen käsien bluffit varsinkin rahapöydissä kannattaa unohtaa pikkulimiiteissä.
Jos korotat edestä toinen korottaa päälle ja lyöt all in haisee sinun kätesi vahvasti isolta parilta AA KK. Todennäköisesti sillä re reissaajalla on kädessä AK AQ jne mutta koska hän olisi huomattavasti jäljessä ei lähtene allariin. Tuo all in edestä kyllä kärähtää pahasti jos sillä kaverilla onkin se AA tai KK tai jos teet sitä yksinkertaisesti liian usein.
Mutta oletuksena pitää olla melkeinpä tuo jos et vastustajaa tunne yhtään. Eli pitäisi edes muutama kerta olla nähtynä millä vastustaja tuntuu pelaavan mistä päin pöytää ennen kuin lähtisi mukaan. Pöytään tullessa ensimmäiset jaot kandeekin ottaa varovasti jotta edes pikkaisen näkee ketkä tulee mukaan liian usein tai korottaa liian usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782717Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911646Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721421Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291315
- 1461216
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741097
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901079Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761078