Jokin aika sitten Paula lupaili Ilta-Sanomissa uuden singlen ilmestyvän parin viikon kuluttua. Eli enää kai ei pitäisi olla ihan sitä paria viikkoakaan. Varmaan kukaan ei vielä ole kuitenkaan kuullut? Mutta ilmoitelkaapas hei heti, kun kuulette. Oletteko muuten kuulleet sitä Paulan Saappaat-biisiä? Sehän on kai Tanssii tähtien kanssa-levyltä? Itse en ole kyllä sitäkään vielä kuullut.
Uusi single
10
959
Vastaukset
- Pasi
Joo, 26.5. Ilta-Sanomissa sanottiin, että uusi single alkaa soida radioissa parin viikon päästä. Eli varmaan ihan lähiaikoina, en ole myöskään kuullut sitä vielä. Sen sijaan Saappaat-biisin olen kuullut monta kertaa, sitä on soitettu radioissa jo parisen kuukautta. Se on Tanssii Tähtien Kanssa -cd:ltä, käännösbiisi Lee Hazelwoodin vanhasta tutusta kappaleesta These Boots Are Made For Walking. Paulan uusi cd nimeltään Timantti ilmestyy 14.11. ja samana päivänä Juhlakonsertti-niminen dvd.
- Pasi
Edel Recordsin nettisivulla kerrotaan paulan uuden kesäsinkun nimen olevan Maria.
- mmm
Espan lavalla 20.6. pääsee biisin kuulemaan livenä. En sitten tiedä miten se soipi radiossa. Toissaviikolla se on levytetty, sen tiedän.
- Pasi
"Maria" ilmestyy Paulan kotisivun mukaan juhannusviikolla.
- Pasi
Pasi kirjoitti:
"Maria" ilmestyy Paulan kotisivun mukaan juhannusviikolla.
Paulan kotisivun mukaan "Maria" soi jo radioissa.
- Pasi
Tänään kuulin "Marian" ekan kerran radiosta. Jo ensikuulemalta kuulostaa erittäin hyvältä. Vauhdikas biisi!
- Paula-fani
Joo, itsekin kävin tänään Paulan sivuilla, ja huomasin että tieto on ilmeisesti muuttunut. Alunperinhän kai nimenomaan ilmoitettiin, että sinkku tulee radiosoittoon juhannusviikolla, mutta asia on näemmä muuttunut. No, hyvä, että ilmoittivat asiasta myös Paulan sivuilla. Pitää yrittää nyt kuunnella sittten radiota tarkasti. Miltä kanavalta muuten kuulit tuon kappaleen? Toivottavasti ei ole mikään Iskelmä-kanavan yksinoikeus, kun se ei täällä kuulu. Ja muuten kiitokset, kun ilmoittelit siitä, että Paulan tulevan Timantti-levyn kansi on jo nähtävissä Edelin sivuilla. Upea kansi.
- Pasi
Paula-fani kirjoitti:
Joo, itsekin kävin tänään Paulan sivuilla, ja huomasin että tieto on ilmeisesti muuttunut. Alunperinhän kai nimenomaan ilmoitettiin, että sinkku tulee radiosoittoon juhannusviikolla, mutta asia on näemmä muuttunut. No, hyvä, että ilmoittivat asiasta myös Paulan sivuilla. Pitää yrittää nyt kuunnella sittten radiota tarkasti. Miltä kanavalta muuten kuulit tuon kappaleen? Toivottavasti ei ole mikään Iskelmä-kanavan yksinoikeus, kun se ei täällä kuulu. Ja muuten kiitokset, kun ilmoittelit siitä, että Paulan tulevan Timantti-levyn kansi on jo nähtävissä Edelin sivuilla. Upea kansi.
Tänään satuin kuulemaan sen just Iskelmäradiosta, varmasti sitä soitetaan muillakin kanavilla.
- Paula-fani
Pasi kirjoitti:
Tänään satuin kuulemaan sen just Iskelmäradiosta, varmasti sitä soitetaan muillakin kanavilla.
Oletteko kuulleet Paulan uutta singleä Maria jo muillakin kanavilla kuin Iskelmällä?
- ssssssssssa
Paula-fani kirjoitti:
Oletteko kuulleet Paulan uutta singleä Maria jo muillakin kanavilla kuin Iskelmällä?
sssssssss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191124Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026