Takarummusta valuu seisoessa aina pieni määrä öljyä.
Vanne märkänä siltäkohden.
Onko akselin tiiviste/stefa mennyt rikki? Millainen vaihtaa?
Öljyä on perässä yli max merkin.
Kommentoisiko joku!
MF 35:n
4
1054
Vastaukset
- siellä
tekee öljyä yli max merkin?
Akselin stefa kannattaa ainakin katsoa.
Onkos vaihdekepin tiivisteet kunnossa?
Jos hytitöntä massikkaa pidät pihalla ja
tiivisteet vaihdekepeistä hajalla,
kertyy sadevettä laatikkoon ja ylimääräinen neste
valuu jostain kautta ulos.
Öljyt saa ainakin äkkiä pilalle pienellä säästämisellä väärässä paikassa.- vuoto
Olen uusinut molempien keppien tiivisteet, samoin työntövarren kumin. Siis laatikossa ei ole vettä vaan laitoin vähän lisää öljyä kun hydrauliikka ei oikein pelittänyt. Luulin siinä olevan vian.
Vika lienee stefassa? Olen harrastelija ja kiinnostaa tietää onnistuuko stefan vaihto harrastelijalta? - jos sinulla
vuoto kirjoitti:
Olen uusinut molempien keppien tiivisteet, samoin työntövarren kumin. Siis laatikossa ei ole vettä vaan laitoin vähän lisää öljyä kun hydrauliikka ei oikein pelittänyt. Luulin siinä olevan vian.
Vika lienee stefassa? Olen harrastelija ja kiinnostaa tietää onnistuuko stefan vaihto harrastelijalta?siihen vehkeet ja taitoa se tehdä.
Ja ota se ylimääränen öljy pois, ei siitä hyötyä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200