Haluisin tietää mistä sais halvalla jonkun sähkö/akkutoimisen pulttipyssyn/mutterinvääntimen, jolla sais sen etuvariaattorin mutterin auki, tai jos joku tietää mistä saisi niintä hammasrattaan lukittajia...(mopo on solikka)
pulttipyssy/mutterinväännin
10
2775
Vastaukset
- njoo
Akku käyttöset maksaa ehkä liikaa yhen mutterin takia ja sähkö käyttösillä (halvoilla) ei tee mitää.. Koitas työntää se jollekkin kel on kompura...
- joku vaan
kyllä sille löytyy muutakin käyttöä...
- mutterinvääntimen
joku vaan kirjoitti:
kyllä sille löytyy muutakin käyttöä...
etsin netistäkin, mutta en löytänyt enään... Käy lähimmässä osaset liikkeessä. Maksoi ~40€
Oli akkukäyttöinen, mutta todella hyvä tälläiseen käyttöön, kun en omista kompuraa. sen voi liittää joko tupakansytytin liitäntään tai akun kenkiin!
Eikä ollut hinnalla pilattu!
Niin siis se osaset liike mistä ostin oli oulussa! - joku vaan
mutterinvääntimen kirjoitti:
etsin netistäkin, mutta en löytänyt enään... Käy lähimmässä osaset liikkeessä. Maksoi ~40€
Oli akkukäyttöinen, mutta todella hyvä tälläiseen käyttöön, kun en omista kompuraa. sen voi liittää joko tupakansytytin liitäntään tai akun kenkiin!
Niin siis se osaset liike mistä ostin oli oulussa!joo kiitti, pitää ettiä. etin just sellasta joka pystyis avaamaan sen mutterin, kun oon huomannu että kaikissa ei vaan yksinkersti tehot riitä
mutterinvääntimen kirjoitti:
Niin siis se osaset liike mistä ostin oli oulussa!aika halpa oli jos akkukäyttöinen... siis päällepäin samanlainen kuin akkuporakone mut toimii siis pulttipyssynä?
itse ostin muutavuosi sitten vastaavan mutta verkkovirralla toimivan ja maksoi jos oikein muistan 49,99e(motonet) ja kaikki mihin olen törmännyt vastaaviin akkukäyttöisenä niin maksanut n.250e
aika halpa jopa niin halpa jotta epäilen "lyöntivirhettä hinnassasi"- Kiki
PappaSkootteri kirjoitti:
aika halpa oli jos akkukäyttöinen... siis päällepäin samanlainen kuin akkuporakone mut toimii siis pulttipyssynä?
itse ostin muutavuosi sitten vastaavan mutta verkkovirralla toimivan ja maksoi jos oikein muistan 49,99e(motonet) ja kaikki mihin olen törmännyt vastaaviin akkukäyttöisenä niin maksanut n.250e
aika halpa jopa niin halpa jotta epäilen "lyöntivirhettä hinnassasi"Siinä ei puhuttu että siinä olisi oma akku, vaan että se ottaa virtansa esim. auton akun navoista.
Luulisi että edes valvoja osaisi olla vittuilematta täällä...
- os..
Pieni hitsauslaite, porakone ja "rälläkkä" siinä vain tarvitaan. Kun leikkaa raudasta kappaleen, jonka voi kiinnittää kahteen pultinreikään, siihen voi hitsata kiinni ruuvimeisselin pään, joka sopii hampaiden väliin.
Voisi sen varmaan tehdä ilman hitsauskonettakin. Osat voi kiinnittää toisiinsa ruuveillakin. Luja se kyllä täytyy olla. Mutteri vaatii pitkän vääntövarren. Siihen kelpaa putkenpätkä.Tuo yllämainittu auton akusta virtansa ottava on todella hyvä ainakin auton renkaiden vaihdossa, miksei variaattorin pultin irroituksessakin. Se kerää ensin vauhtia ja sitten kun vauhtipyörässä on tarpeeksi vauhtia se iskee mutterin irti.
Toki sitä voi varmaankin käyttää skodenkin akusta.
Mulla on einhell merkkinen, niitä saa kyllä melko monista varaosaliikkeistä ja halpakaupoista.begin kirjoitti:
Tuo yllämainittu auton akusta virtansa ottava on todella hyvä ainakin auton renkaiden vaihdossa, miksei variaattorin pultin irroituksessakin. Se kerää ensin vauhtia ja sitten kun vauhtipyörässä on tarpeeksi vauhtia se iskee mutterin irti.
Toki sitä voi varmaankin käyttää skodenkin akusta.
Mulla on einhell merkkinen, niitä saa kyllä melko monista varaosaliikkeistä ja halpakaupoista.kanssa einhell ollut jo useemman vuoden hyvin toimii suoraan mopon akusta.
On tosi hyvä peli kun ei tuota kompuraa aina jaksa viritellä.
- janopleon
Biltemasta, AD-varaosaliikkeet/osasetliikkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751