Combat Models

Epäonnistunut tilaaja

Onko ketään onnistunut saamaan tilaamiaan tuotteita tästä webkaupasta? Minä olen tilannut tavaraa, mutten oo saanut niitä...

24

9000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bläääh

      Tästä oli keskustelua Pienoismallit. net sivulla, mutta herra webmaster poisti sen "jostain" syystä...

      • Vaan lukittu eli siihen aiheeseen ei pysty kirjoittamaan.


    • joojoojoojoopajoo

      Olen tilannut ja saanut tuotteita sieltä. Varminta on soittaa sinne (mieluummin joskus alkuillasta) ja tehdä tilaus puhelimitse. Välillä on ollut kieltämättä ongelmia tilattujen kamojen saannissa ja se epätietoisena odottelu harmittaa pirusti. Tmi Kuivalaiselta tulee tilattua paljon useammin ja siellä on toiminut kaikki ongelmitta *koputtaa puuta*

      • sepi

        JOO!Useinmiten combatmodelsista saa samoin kuin Kuivalaiselta,mutta välillä tuntuu olevan ongelmia vaikka tilaan puhelimitse ja sähköpostilla yhtäaikaa.Yksi selitys on,että on kuulemma niin paljon asiakkaita,että ei voi millään muistaa jotain tilausta??!!!HUONO SELITYS!!!!
        Tietonikkari on toiminut aina ilman mitään ongelmia!!Suosittelen!


      • big time modeller
        sepi kirjoitti:

        JOO!Useinmiten combatmodelsista saa samoin kuin Kuivalaiselta,mutta välillä tuntuu olevan ongelmia vaikka tilaan puhelimitse ja sähköpostilla yhtäaikaa.Yksi selitys on,että on kuulemma niin paljon asiakkaita,että ei voi millään muistaa jotain tilausta??!!!HUONO SELITYS!!!!
        Tietonikkari on toiminut aina ilman mitään ongelmia!!Suosittelen!

        terve!
        Minä olen jo monta vuotta tilannut mallini tmi Vanhasta kaartista: www.vanhakaarti.net
        Sieltä tulee paketit AINA 2-3 päivässä...
        Kauppias aina ilmoittaa heti, jos ei ole ja haluaako että tilataan esim. se ulkomaita (pitkä odotusaika).


    • kokeillut,en laita...

      Toissa vuonna Model-expossa tää tyyppi käänsi mulle selän,kun olisin ostanut tavaraa,sanoin että ihan rauhassa vaan,vien parisataa euroa kilpaileviin liikkeisiin.. Pidän sitä heppua aika outona tyyppinä. Ja se miksi,pienoismallit.net ei suvaitse arvostelua kyseiseen kauppiaaseen,johtuu....ohöm,sanotaanko taloudellisista syistä,nääs... Suomessa olisi tilaa vielä yhdelle kauppiaalle,jolta saisi työkaluja,tarvikkeita ja muita härpättimiä...
      Kyllä meillä mallareilla vielä rahaakin olisi,jos vain olisi kivaa ostettavaa...

      • Outo Tyyppi

        Ensimmäistä kertaa kuulen, että kauppias ei suostu myymään tavaraa ostajalle :) No, se on kai hänen päätettävissään myykö, vai ei asiakkaalleen.
        Juuh, pienoismallit. net keskustelualueella ei saa arvostella combatia, tai mallix lehteä...


      • Outo Tyyppi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa kuulen, että kauppias ei suostu myymään tavaraa ostajalle :) No, se on kai hänen päätettävissään myykö, vai ei asiakkaalleen.
        Juuh, pienoismallit. net keskustelualueella ei saa arvostella combatia, tai mallix lehteä...

        Onko joitain ongelmia havaittavissa mallailuyhteisössänne.


        "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -Kooma-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Onko joitain ongelmia havaittavissa mallailuyhteisössänne.


        "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eihän toki. Kiitos huolenpidosta.


        "Kenen lauluja laulat, sille rojaltit"


        -Kooma-


      • -Kooma- kirjoitti:

        Eihän toki. Kiitos huolenpidosta.


        "Kenen lauluja laulat, sille rojaltit"


        -Kooma-

        että Pienoismallit.net sivustolla mollataan Pienoismalli-lehteä. Ko. lehteä voisi sanoa
        mallailun uranuurtajaksi suomessa. Lueppas -Kooma- vaikka Pienoismalli-lehdestä 2/1983 mitä Fi-1 Börje Hielm kertoo replikasta ja muutenkin nämä ekat PM-lehdet ovat täynnä asiaa. Eikä uusissakaan numeroissa ole moittimista, koska artikkelien
        tekijät eivät kaihda vaikeitakaan projekteja.


        "Älä myy sieluasi rahasta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -Kooma-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että Pienoismallit.net sivustolla mollataan Pienoismalli-lehteä. Ko. lehteä voisi sanoa
        mallailun uranuurtajaksi suomessa. Lueppas -Kooma- vaikka Pienoismalli-lehdestä 2/1983 mitä Fi-1 Börje Hielm kertoo replikasta ja muutenkin nämä ekat PM-lehdet ovat täynnä asiaa. Eikä uusissakaan numeroissa ole moittimista, koska artikkelien
        tekijät eivät kaihda vaikeitakaan projekteja.


        "Älä myy sieluasi rahasta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Vai mollataan Pienoismallit.net -sivustolla Pienoismalli-lehteä. Taisit lukea niitä sivustoja kuin piru raamattua. Siellä kyllä ihmetellään, miksi uutta numeroa ei ole ilmestynyt. Ihmettely on ihan aiheellista.

        Kyseinen lehti on todellakin uranuurtajia Suomessa.
        Uranuurtajia ei tartteisi mollata, sitähän yrität sanoa. IPMS Finland jos mikä on uranuurtaja suomalaisessa mallailussa. Eräs MarttyyriMallari-TTt on välillä hyvinkin omistautunut mollaamaan kyseistä mallailukerhoa useammallakin eri foorumilla. Miettisit TTt välillä juttujasi ja katsoisit peiliin.


        "Älä myy, vuokraa"

        -Kooma-


      • -Kooma- kirjoitti:

        Vai mollataan Pienoismallit.net -sivustolla Pienoismalli-lehteä. Taisit lukea niitä sivustoja kuin piru raamattua. Siellä kyllä ihmetellään, miksi uutta numeroa ei ole ilmestynyt. Ihmettely on ihan aiheellista.

        Kyseinen lehti on todellakin uranuurtajia Suomessa.
        Uranuurtajia ei tartteisi mollata, sitähän yrität sanoa. IPMS Finland jos mikä on uranuurtaja suomalaisessa mallailussa. Eräs MarttyyriMallari-TTt on välillä hyvinkin omistautunut mollaamaan kyseistä mallailukerhoa useammallakin eri foorumilla. Miettisit TTt välillä juttujasi ja katsoisit peiliin.


        "Älä myy, vuokraa"

        -Kooma-

        kirjoituksiani, kuin saatana Aku Ankkaa. Nimittäin minähän se olin joka peräänkuulutti aikuismaisen ja vakavan mallailun sanomaa IPMS-Finlandin sivulla.Kirjoitukseni ymmärrettiin täysin väärin ja sanasota oli valmis.
        Ainoa asia mitä minä mollasin oli nämä muutamat
        henkilöt, jotka ensin aloittivat minun arvosteluni. Minä tunnen henkilökohtaisesti monia impsiläisiä ja he ovat asioista suurinpiirtein samaa mieltä kuin minä.
        Kylläpäs Pienoismallit. net sivulla esiintyy mielipiteitä, että Mallix olisi parempi lehti muovimallien tekijöille, kuin Pienoismalli-lehti.
        Ja mitä tulee lehden ilmestymiseen, niin kärsivällisyys palkitaan.


        "Lue ensin, sitten kommentoi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -Kooma-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoituksiani, kuin saatana Aku Ankkaa. Nimittäin minähän se olin joka peräänkuulutti aikuismaisen ja vakavan mallailun sanomaa IPMS-Finlandin sivulla.Kirjoitukseni ymmärrettiin täysin väärin ja sanasota oli valmis.
        Ainoa asia mitä minä mollasin oli nämä muutamat
        henkilöt, jotka ensin aloittivat minun arvosteluni. Minä tunnen henkilökohtaisesti monia impsiläisiä ja he ovat asioista suurinpiirtein samaa mieltä kuin minä.
        Kylläpäs Pienoismallit. net sivulla esiintyy mielipiteitä, että Mallix olisi parempi lehti muovimallien tekijöille, kuin Pienoismalli-lehti.
        Ja mitä tulee lehden ilmestymiseen, niin kärsivällisyys palkitaan.


        "Lue ensin, sitten kommentoi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Toki siellä esiintyy mielipiteitä, että Mallix on parempi lehti muovimallien rakentajille kuin Pienoismalli, mutta eihän se nyt ole herran jestas mitään Pienoismalli-lehden mollaamista! Se on kyllä mielipide, jota on helppo perustella tosiasioilla. Ihan täysin sama asia, kuin jos pyöräilijöiden foorumilla kirjoitetaan mielipide, että Fillari on parempi lehti pyöräilijöille kuin Tekniikan Maailma. Toinen on lähestulkoon kokonaan pyöräilyasiaa, mutta toisessakin on usein jotain heille. Tilanne on sama Pienoismalli vs. Mallix -asiassa, sillä Pienoismalli on kovin rc-painotteinen ja useimmiten siitä löytyy vain yksi muovimalliartikkeli.
        >>Minä tunnen henkilökohtaisesti monia impsiläisiä ja he ovat asioista suurinpiirtein samaa mieltä kuin minä


      • MattiMallari
        -Kooma- kirjoitti:

        Toki siellä esiintyy mielipiteitä, että Mallix on parempi lehti muovimallien rakentajille kuin Pienoismalli, mutta eihän se nyt ole herran jestas mitään Pienoismalli-lehden mollaamista! Se on kyllä mielipide, jota on helppo perustella tosiasioilla. Ihan täysin sama asia, kuin jos pyöräilijöiden foorumilla kirjoitetaan mielipide, että Fillari on parempi lehti pyöräilijöille kuin Tekniikan Maailma. Toinen on lähestulkoon kokonaan pyöräilyasiaa, mutta toisessakin on usein jotain heille. Tilanne on sama Pienoismalli vs. Mallix -asiassa, sillä Pienoismalli on kovin rc-painotteinen ja useimmiten siitä löytyy vain yksi muovimalliartikkeli.
        >>Minä tunnen henkilökohtaisesti monia impsiläisiä ja he ovat asioista suurinpiirtein samaa mieltä kuin minä

        Luulin jo kaiken hauskan loppuneen näiltä sivuilta! MM-TTt joka jossain vaiheessa moitti kaikki mallilehdet amatöörien puuhasteluksi, kehuu nyt Pienoismallilehteä!

        Ethän vaan ole saanut jotain kirjoitustasi sinne läpi kun kannattajaksi rupeat???

        "Osta irtonumeroita - älä myy"


      • -Kooma- kirjoitti:

        Toki siellä esiintyy mielipiteitä, että Mallix on parempi lehti muovimallien rakentajille kuin Pienoismalli, mutta eihän se nyt ole herran jestas mitään Pienoismalli-lehden mollaamista! Se on kyllä mielipide, jota on helppo perustella tosiasioilla. Ihan täysin sama asia, kuin jos pyöräilijöiden foorumilla kirjoitetaan mielipide, että Fillari on parempi lehti pyöräilijöille kuin Tekniikan Maailma. Toinen on lähestulkoon kokonaan pyöräilyasiaa, mutta toisessakin on usein jotain heille. Tilanne on sama Pienoismalli vs. Mallix -asiassa, sillä Pienoismalli on kovin rc-painotteinen ja useimmiten siitä löytyy vain yksi muovimalliartikkeli.
        >>Minä tunnen henkilökohtaisesti monia impsiläisiä ja he ovat asioista suurinpiirtein samaa mieltä kuin minä

        Minä olen kritisoinut sitä pientä porukkaa joka haluaa asioiden polkevan paikallaan.


        Ilman minua mallikeskustelu pysyisi akselilla:"Mistä saa ja mitä maksaa"
        Jokainen muistaa millainen vipinä syntyi, kun osallistuin keskusteluun IPMS-Malliforumilla
        ja nyt se ei kovin eloisalta enää näytä, kun en enää kirjoita artikkeleita sinne. Suurin osa saamastani palautteesta on ollut erittäin positiivista. Eihän rivi-impsiläiset uskalla-minua lukuunottamatta-tuoda siellä omia mielipiteitään
        esiin, koska joka paikassa on omat fuhrerinsa ja he päättävät mistä ja miten puhutaan. Herrat -Kooma- ja MattiMallari lukevat vaikkapa Mallari-lehden vanhempien numeroiden pääkirjoituksia, niin huomavat mikä on pelin henki. Luovuus ei pääse esiin, se on eliminoitu kaupallisuuden nimissä.


        "Miten taistella hyönteisiä vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -Kooma-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Minä olen kritisoinut sitä pientä porukkaa joka haluaa asioiden polkevan paikallaan.


        Ilman minua mallikeskustelu pysyisi akselilla:"Mistä saa ja mitä maksaa"
        Jokainen muistaa millainen vipinä syntyi, kun osallistuin keskusteluun IPMS-Malliforumilla
        ja nyt se ei kovin eloisalta enää näytä, kun en enää kirjoita artikkeleita sinne. Suurin osa saamastani palautteesta on ollut erittäin positiivista. Eihän rivi-impsiläiset uskalla-minua lukuunottamatta-tuoda siellä omia mielipiteitään
        esiin, koska joka paikassa on omat fuhrerinsa ja he päättävät mistä ja miten puhutaan. Herrat -Kooma- ja MattiMallari lukevat vaikkapa Mallari-lehden vanhempien numeroiden pääkirjoituksia, niin huomavat mikä on pelin henki. Luovuus ei pääse esiin, se on eliminoitu kaupallisuuden nimissä.


        "Miten taistella hyönteisiä vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        >>Eihän rivi-impsiläiset uskalla-minua lukuunottamatta-tuoda siellä omia mielipiteitään esiin


      • -Kooma- kirjoitti:

        >>Eihän rivi-impsiläiset uskalla-minua lukuunottamatta-tuoda siellä omia mielipiteitään esiin

        Ja mitä tulee noihin RC-vehkeisiin, niin minun mielestä pienoismallien ei välttämättä tarvitse
        liikkua, vaan ne kököttävät kiltisti piippuhyllyllä, mutta Pienoismalli-lehden RC-juttuja lukiessani havaitsen että näitten vehkeitten harrastajien laitteilla on ESIKUVA ja siksi ne ovat samalla lähtöviivalla kuin esimerkikisi 1:35 MUOVIMALLIT.


        "Siis sinä MarttyyriMallari-TTt, olet IPMS-Finlandin jäsen"


        Päättele se itse kirjoitusteni perusteella.


        Mitäkö saan IPMS: ltä? Ainakin haukkuja, mutta myös kehumisia.


        "Teen mistä tahansa aiheesta 100%: sesti tarkan pienoiskopion""


        MarttyyriMallari-TTt


      • -Kooma-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ja mitä tulee noihin RC-vehkeisiin, niin minun mielestä pienoismallien ei välttämättä tarvitse
        liikkua, vaan ne kököttävät kiltisti piippuhyllyllä, mutta Pienoismalli-lehden RC-juttuja lukiessani havaitsen että näitten vehkeitten harrastajien laitteilla on ESIKUVA ja siksi ne ovat samalla lähtöviivalla kuin esimerkikisi 1:35 MUOVIMALLIT.


        "Siis sinä MarttyyriMallari-TTt, olet IPMS-Finlandin jäsen"


        Päättele se itse kirjoitusteni perusteella.


        Mitäkö saan IPMS: ltä? Ainakin haukkuja, mutta myös kehumisia.


        "Teen mistä tahansa aiheesta 100%: sesti tarkan pienoiskopion""


        MarttyyriMallari-TTt

        Teet siis mistä tahansa aiheesta 100% tarkan pienoiskopion? Jaa.
        Niin minäkin. Minun pienoismallejani ei pysty kukaan kuvan perusteella arvaamaan pienoismalliksi, sillä ne ovat kaikkein pienintäkin kuviteltavissa olevaa yksityiskohtaa myöten 100% oikean kaltaisia. Kaikki osat ovat toimivia ja ja ajoneuvot ajettavissa. Niitä kuljettavat 1:35 mittakaavaiset turkkilaiset. Olen tehnyt turkkilaisista 1:35 kokoisia kutistamalla ne savusaunassa, jonne ne viekkaudella houkuttelin sanomalla siellä olevan ilmaista pizzaa yllin kyllin. Turkkilaiset valitsin siksi, että niitä on niin paljon, ettei kukaan huomaa vaikka päättäisin tehdä kokonaisen Normandian maihinnousu -dioraaman toimivilla ajoneuvoilla ja sotilailla 1:35 mittakaavassa.
        Tottako kaikki? Yhtä totta kuin sinun 100% pienoismallisi.

        "Mitä ei ole, sitä ei ole"

        -Kooma-


      • no p*rkele
        -Kooma- kirjoitti:

        Teet siis mistä tahansa aiheesta 100% tarkan pienoiskopion? Jaa.
        Niin minäkin. Minun pienoismallejani ei pysty kukaan kuvan perusteella arvaamaan pienoismalliksi, sillä ne ovat kaikkein pienintäkin kuviteltavissa olevaa yksityiskohtaa myöten 100% oikean kaltaisia. Kaikki osat ovat toimivia ja ja ajoneuvot ajettavissa. Niitä kuljettavat 1:35 mittakaavaiset turkkilaiset. Olen tehnyt turkkilaisista 1:35 kokoisia kutistamalla ne savusaunassa, jonne ne viekkaudella houkuttelin sanomalla siellä olevan ilmaista pizzaa yllin kyllin. Turkkilaiset valitsin siksi, että niitä on niin paljon, ettei kukaan huomaa vaikka päättäisin tehdä kokonaisen Normandian maihinnousu -dioraaman toimivilla ajoneuvoilla ja sotilailla 1:35 mittakaavassa.
        Tottako kaikki? Yhtä totta kuin sinun 100% pienoismallisi.

        "Mitä ei ole, sitä ei ole"

        -Kooma-

        Suksihan MMM taas kuuseen. Varmaan muistat mitä meilillä laittelin sulle :)


      • Tapi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoituksiani, kuin saatana Aku Ankkaa. Nimittäin minähän se olin joka peräänkuulutti aikuismaisen ja vakavan mallailun sanomaa IPMS-Finlandin sivulla.Kirjoitukseni ymmärrettiin täysin väärin ja sanasota oli valmis.
        Ainoa asia mitä minä mollasin oli nämä muutamat
        henkilöt, jotka ensin aloittivat minun arvosteluni. Minä tunnen henkilökohtaisesti monia impsiläisiä ja he ovat asioista suurinpiirtein samaa mieltä kuin minä.
        Kylläpäs Pienoismallit. net sivulla esiintyy mielipiteitä, että Mallix olisi parempi lehti muovimallien tekijöille, kuin Pienoismalli-lehti.
        Ja mitä tulee lehden ilmestymiseen, niin kärsivällisyys palkitaan.


        "Lue ensin, sitten kommentoi"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..ettei saa olla enää mitään mieltä. Minustain Mallix on ajoittain parempi lehti malarille kun siinä käsitellään mallailua laajemmin. Jos et ole pätkääkään kiinnostunut RC-hommista käännyt helposti muiden aviisien puoleen. Onneksi niitä ilmestyy ulkomailla, raikkaita ja ihania pienoismallilehtiä.


    • En osaa mitää..

      Koska keskustelu on rönsyilevää,mennään skutsiin tyylillä.
      Minä en piittaa onko mun malli tarkka tai ei.. Teen silloin tällöin ihan puhdasta aivopierua,ja mie tykkään siitä.Olen jo lähelle viittäkymppiä käyvä aijä ja tämä on vain harrastus.
      Ihailen lentokoneita ja helikoptereita ja sukellusveneitä.Ostelen kirjoja ja elokuvia kun tielle sattuvat.Minun mallit on keskinkertaisia ,minusta tärkeää on niiden väkertämisen tuottama mielihyvä?? Värit,merkinnät ja yksityiskohdat ovat joskus puhdasta fiktiota,mutta kyllä ne mulle kelpaa...Älkää nyt sentään naamaan lyökö !!!

    • :) :)

      Maanataina tilasin ja samalla viikolla keskiviikkona tuli. Oli ihan peruskamaa, maskiteippejä yms

    • herrera

      kerran tilasin, sain odottaa monta viikkoa, soitin monta kertaa. Äijä lupaili mutta mitään ei näkynyt. Odotin viä, soitin sen akalle, se oli ihan pihalla. Loppujen lopuks peruin tilaukseni lähettämällä tekstiviestin sille äijälle. Haukuin samalla sen kaupantekotyylin. Vittu mikä idiootti!!!

    • Anonyymi

      niillä on hieman tyhmästi että voit tilata tuotteet niin että ne lähetetään sitten jos ehkä niitä tulee koskaan lisää ja se sanoo silloin siinä tuotteessa " Ei varastossa - tilattavissa"
      kannatta kattoa että on varastossa oikeasti, silloin se sanoo vain "varastossa"
      itsekin tilasin pari 1/72 pienoismallia sieltä mutta ei tullut kun olikin sitten se ei varastossa juttui

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe