...tuolla sokkotreffeillä kun olette ja teidän paikkeille saattuu nuorempi kaveri niin sen että ei kiinnosta voi ilmaista kohteliaamminkin kuin vittumaisilla kommenteilla kuten "beibiboy" tms. muuta naurettavaa. Itse olin luullut että kypsään ikään ehtineillä voisi olla sanavarastossa muutakin kuin edella mainitut. Uskomattomia ennakkoluuloja. Nyt ainakin vahvistui se epäilys mielessäni että "nuoremmat ovat vanhempia" ja että ei se ikä näköjään kypsyydestä kerro mitään. Kohteliaisuutta kiitos....ps.en yleistä, on joukossa viisaitakin tapauksia!
Vanhemmat naiset!
11
3332
Vastaukset
- Aikuinen nainen
Itseäni ihmetyttää kovasti, miksi 20 vuotta nuoremmat miehet yleensäkään klikkaa minun ikäiseni naisen nickiä? Luulisi jo naisen iästä pystyvän päättelemään minkä ikäistä seuraa hän suurinpiirtein etsii...
- Nuorimies
Onko se ikä jokin este keskustelulle??, mulle ne on ainakin vaan numeroita ja enemmänkin merkkaa se mitä siellä aivojen synapseissa vilisee!! Vai jyllääkö ajatus että nuoret ei osaisi keskustella? Itse ainakin klikkaan iästä huolimatta, ja oletan että siellä on henkilö joka haluaa jutella. Pointti on siis se että sen minkä ikäistä seuraa hakee, voi ilmaista kohteliaamminkin.
- Anonyymi
Nuorimies kirjoitti:
Onko se ikä jokin este keskustelulle??, mulle ne on ainakin vaan numeroita ja enemmänkin merkkaa se mitä siellä aivojen synapseissa vilisee!! Vai jyllääkö ajatus että nuoret ei osaisi keskustella? Itse ainakin klikkaan iästä huolimatta, ja oletan että siellä on henkilö joka haluaa jutella. Pointti on siis se että sen minkä ikäistä seuraa hakee, voi ilmaista kohteliaamminkin.
Se on totta!
- Aikuinen nainen numeroilla mi
Jos Sinulle merkitsee enemmän se, mitä aivoissa tapahtuu ja haluat keskustella aikuisten naisten kanssa, niin miksi ihmeessä käytät sellaista nickiä, jossa kerrot ikäsi??? Luulisi nyt olevan suomenkielessä sanoja ja nimiä ilman numeroitakin käytössä! Monet iältään aikuisten kastissa kulkevat todella ärsyyntyvät ns. opettajia hakevista pojankoltiaisista.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei iällä ole merkitystä kypsyyden astetta arvioitaessa ja mielelläni keskustelen asiasta kuin asiasta. Nuoremmat miehet vaan tuppaavat täällä sättimaailmassa etsimään vain ja ainoastaan vanhempia naisia opastamaan seksuaalisesti *ihmettelee*. Se taas ei kiinnosta minua pätkän vertaa.
Silti voihan sitä olla kohteliaskin kieltäytyessään *hymyilee ystävällisesti* - minä
tykkään nuorista miehistä...vaiks olenkin itse jo vanha nainen=)
ja tsätissä iällä ei ole todella merkitystä..ainoastaan jutuilla=) ja oman ikäisteni häpeäksi täytyy sanoa että nuoremmat miehet on kyllä monesti fiksumpia...
tsemppiä nuorimies=) - leena34
mun mielestä nuoremmat miehet käyttäytyy tosi hyvin ja mä kohtelen miehiä sillai fiksusti eli samalla tavalla kun haluan että mua kohdellaan..
jos mua ei kiinnosta jonkun kans niin mä sanon sen nätisti ja ystävinä voidaan olla siitä huolimatta
nuorempien miesten kans on helppo tulla juttuun ystävänä ja muutenkin,,itse olen 44v .... - N40v
Omasta puolestani voin todeta, että suurin osa nuoristamiehistä ovat todella asiallisia ja keskustelukykyisiä, se on hienoa. Monet mielenkiintoiset keskustelut ollaan käyty vaikka minulla ikää 40v, eikä se ole koskaan ollut esteenä. He ovat antaneet minulle ajattelemisen aihetta omaan avioliittooni ja toivottavasti olen puolestani antanut hyviä elämänohjeita.
- kauris-59 n
Hei!
Asiasta kirjoitat ja olen samaa mieltä kanssasi.
Olen keskustellut sinun kanssasi parikin kertaa
ja ne keskustelut ovat olleet asiallisia ja odotin
keskusteluamme. Oli kahden viikon väli ja jatkoimme siitä mihin jäimme edellisellä kerralla.
Hyvää kevään jatkoa!- eräs***44n
että täällä sätissä esiintyy "ikärasismia" mikä on ikävää nuortenkin kannalta. eihän sen iän pitäisi merkitä niin paljon jos jutella haluaa. mää ainakin voin jutella kaiken ikäisten kanssa jos vaan jutut pysyy "asiallisina" onhan niitä poikkeuksiakin tietty jotka vaan haluaa sitä toista puolta. mutta nuoria on fiksujakin ei pidä yleistää sama niinkuin meissä vanhemmissakin ei tyly tartte silti olla kenellekkään.Monesti vanhemmat saisi kyllä ottaa oppia nuorista.Hyvää kevään jatkoa sinulle nuorimies
- vanhemman
eräs***44n kirjoitti:
että täällä sätissä esiintyy "ikärasismia" mikä on ikävää nuortenkin kannalta. eihän sen iän pitäisi merkitä niin paljon jos jutella haluaa. mää ainakin voin jutella kaiken ikäisten kanssa jos vaan jutut pysyy "asiallisina" onhan niitä poikkeuksiakin tietty jotka vaan haluaa sitä toista puolta. mutta nuoria on fiksujakin ei pidä yleistää sama niinkuin meissä vanhemmissakin ei tyly tartte silti olla kenellekkään.Monesti vanhemmat saisi kyllä ottaa oppia nuorista.Hyvää kevään jatkoa sinulle nuorimies
naisen nikkiä p****n toivossa. Katsos kun ne nuoremmat ovat kuitenkin lähes aina seurustelu-ja pesänrakennustarkoituksessa liikeellä.
Ja saanti voi olla tiukkaa ja edellyttää seurustelua.
40 naiset ovat kokeneita ja etsivät turvallista varakasta,yleensä ikäistään miestä ja eivät sitoudu nuoreen poikaan kuin nuoret romantiikan lumoissa elävät tytöt. Mutta saattaapa irrota p****a kahvihetken päätteeksi, ihan vaan vaivan palkoiksi. Siksi nuoret miehet klikkaavat sen vanhemman naisen nikkiä.
- Nuorimies
Kiitos palautteesta, näytti siltä että kaikki ymmärtäväisimmat tapaukset otti kantaa tässä keskustelussa! Ei muuta kun Hyvää kesän alkua kaikille ja mieli avoinna päivästä toiseen! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196868- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 284877
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21804Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766