Vanhemmat naiset!

Nuorimies

...tuolla sokkotreffeillä kun olette ja teidän paikkeille saattuu nuorempi kaveri niin sen että ei kiinnosta voi ilmaista kohteliaamminkin kuin vittumaisilla kommenteilla kuten "beibiboy" tms. muuta naurettavaa. Itse olin luullut että kypsään ikään ehtineillä voisi olla sanavarastossa muutakin kuin edella mainitut. Uskomattomia ennakkoluuloja. Nyt ainakin vahvistui se epäilys mielessäni että "nuoremmat ovat vanhempia" ja että ei se ikä näköjään kypsyydestä kerro mitään. Kohteliaisuutta kiitos....ps.en yleistä, on joukossa viisaitakin tapauksia!

11

3301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen nainen

      Itseäni ihmetyttää kovasti, miksi 20 vuotta nuoremmat miehet yleensäkään klikkaa minun ikäiseni naisen nickiä? Luulisi jo naisen iästä pystyvän päättelemään minkä ikäistä seuraa hän suurinpiirtein etsii...

      • Nuorimies

        Onko se ikä jokin este keskustelulle??, mulle ne on ainakin vaan numeroita ja enemmänkin merkkaa se mitä siellä aivojen synapseissa vilisee!! Vai jyllääkö ajatus että nuoret ei osaisi keskustella? Itse ainakin klikkaan iästä huolimatta, ja oletan että siellä on henkilö joka haluaa jutella. Pointti on siis se että sen minkä ikäistä seuraa hakee, voi ilmaista kohteliaamminkin.


      • Anonyymi
        Nuorimies kirjoitti:

        Onko se ikä jokin este keskustelulle??, mulle ne on ainakin vaan numeroita ja enemmänkin merkkaa se mitä siellä aivojen synapseissa vilisee!! Vai jyllääkö ajatus että nuoret ei osaisi keskustella? Itse ainakin klikkaan iästä huolimatta, ja oletan että siellä on henkilö joka haluaa jutella. Pointti on siis se että sen minkä ikäistä seuraa hakee, voi ilmaista kohteliaamminkin.

        Se on totta!


    • Aikuinen nainen numeroilla mi

      Jos Sinulle merkitsee enemmän se, mitä aivoissa tapahtuu ja haluat keskustella aikuisten naisten kanssa, niin miksi ihmeessä käytät sellaista nickiä, jossa kerrot ikäsi??? Luulisi nyt olevan suomenkielessä sanoja ja nimiä ilman numeroitakin käytössä! Monet iältään aikuisten kastissa kulkevat todella ärsyyntyvät ns. opettajia hakevista pojankoltiaisista.

      Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei iällä ole merkitystä kypsyyden astetta arvioitaessa ja mielelläni keskustelen asiasta kuin asiasta. Nuoremmat miehet vaan tuppaavat täällä sättimaailmassa etsimään vain ja ainoastaan vanhempia naisia opastamaan seksuaalisesti *ihmettelee*. Se taas ei kiinnosta minua pätkän vertaa.

      Silti voihan sitä olla kohteliaskin kieltäytyessään *hymyilee ystävällisesti*

    • minä

      tykkään nuorista miehistä...vaiks olenkin itse jo vanha nainen=)
      ja tsätissä iällä ei ole todella merkitystä..ainoastaan jutuilla=) ja oman ikäisteni häpeäksi täytyy sanoa että nuoremmat miehet on kyllä monesti fiksumpia...
      tsemppiä nuorimies=)

    • leena34

      mun mielestä nuoremmat miehet käyttäytyy tosi hyvin ja mä kohtelen miehiä sillai fiksusti eli samalla tavalla kun haluan että mua kohdellaan..

      jos mua ei kiinnosta jonkun kans niin mä sanon sen nätisti ja ystävinä voidaan olla siitä huolimatta

      nuorempien miesten kans on helppo tulla juttuun ystävänä ja muutenkin,,itse olen 44v ....

    • N40v

      Omasta puolestani voin todeta, että suurin osa nuoristamiehistä ovat todella asiallisia ja keskustelukykyisiä, se on hienoa. Monet mielenkiintoiset keskustelut ollaan käyty vaikka minulla ikää 40v, eikä se ole koskaan ollut esteenä. He ovat antaneet minulle ajattelemisen aihetta omaan avioliittooni ja toivottavasti olen puolestani antanut hyviä elämänohjeita.

    • kauris-59 n

      Hei!
      Asiasta kirjoitat ja olen samaa mieltä kanssasi.
      Olen keskustellut sinun kanssasi parikin kertaa
      ja ne keskustelut ovat olleet asiallisia ja odotin
      keskusteluamme. Oli kahden viikon väli ja jatkoimme siitä mihin jäimme edellisellä kerralla.
      Hyvää kevään jatkoa!

      • eräs***44n

        että täällä sätissä esiintyy "ikärasismia" mikä on ikävää nuortenkin kannalta. eihän sen iän pitäisi merkitä niin paljon jos jutella haluaa. mää ainakin voin jutella kaiken ikäisten kanssa jos vaan jutut pysyy "asiallisina" onhan niitä poikkeuksiakin tietty jotka vaan haluaa sitä toista puolta. mutta nuoria on fiksujakin ei pidä yleistää sama niinkuin meissä vanhemmissakin ei tyly tartte silti olla kenellekkään.Monesti vanhemmat saisi kyllä ottaa oppia nuorista.Hyvää kevään jatkoa sinulle nuorimies


      • vanhemman
        eräs***44n kirjoitti:

        että täällä sätissä esiintyy "ikärasismia" mikä on ikävää nuortenkin kannalta. eihän sen iän pitäisi merkitä niin paljon jos jutella haluaa. mää ainakin voin jutella kaiken ikäisten kanssa jos vaan jutut pysyy "asiallisina" onhan niitä poikkeuksiakin tietty jotka vaan haluaa sitä toista puolta. mutta nuoria on fiksujakin ei pidä yleistää sama niinkuin meissä vanhemmissakin ei tyly tartte silti olla kenellekkään.Monesti vanhemmat saisi kyllä ottaa oppia nuorista.Hyvää kevään jatkoa sinulle nuorimies

        naisen nikkiä p****n toivossa. Katsos kun ne nuoremmat ovat kuitenkin lähes aina seurustelu-ja pesänrakennustarkoituksessa liikeellä.
        Ja saanti voi olla tiukkaa ja edellyttää seurustelua.
        40 naiset ovat kokeneita ja etsivät turvallista varakasta,yleensä ikäistään miestä ja eivät sitoudu nuoreen poikaan kuin nuoret romantiikan lumoissa elävät tytöt. Mutta saattaapa irrota p****a kahvihetken päätteeksi, ihan vaan vaivan palkoiksi. Siksi nuoret miehet klikkaavat sen vanhemman naisen nikkiä.


    • Nuorimies

      Kiitos palautteesta, näytti siltä että kaikki ymmärtäväisimmat tapaukset otti kantaa tässä keskustelussa! Ei muuta kun Hyvää kesän alkua kaikille ja mieli avoinna päivästä toiseen! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe