Viisuvoittaja Marija
4
693
Vastaukset
- Ja itse on ruma
Kuin piru.
- marija.
22-vuotiaalla tantalla on vielä paljon opittavaa tässä elämässä. Vaikuttaa tynnyrissä kasvaneelta.
- Herkko H. Härski
Lordin jäsenet tarvitsivat naamaria näyttääkseen yhtä rumilta kuin tuo tosielämän hirviö.
Ämmä haukkuu suomalaisia "keltaisiksi" vaikka itse on tismalleen saman näköinen kuin ne joista 30- ja 40-lukujen Saksassa tehtiin saippuaa.
- Suomen ystävä ja
kiitollinen pisteistä,mutta nyt nekin olivat melkein merkityksettömiä.Olen kyllä samaa mieltä siinä,että suomalaisilla on aina joku hinku syöttää virallisissa tapahtumissa vieraille jotain p*skaa eikä mitään kunnon ruokaa.Se pitäisi muuttaa,mutta kylläpä Marija osoitti olevansa nyt todella pelle.Onneksi me suomalaiset ei olla sentään niin typeriä,että alennuttaisiin noin alas.Lordi hoiti tehtävänsä arvokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262