vaan oikeinkirjoitettuna IhmeSopa. Jatkossa en noteeraa väärikirjoitettuun nimimerkkiini,koska se ei ole minun nimmarini silloin. Hyvää päivän jatkoa kaikille ja riidelkää rauhassa. Minä nautin nyt kesästä.
Ei ihmesopa tai joku muu
5
486
Vastaukset
- bienbas
sinulle! kesästä tässä haluamme varmaan kaikki nauttiaja etsiä hyvää mieltä.Toivon kovasti,ettei kukaan riidanhaluinen eksyisi tänne enää, ymmärsin,että tämä palsta avattiin nimenomaan tälläiseen syöpäpotilaitten jutusteluun.Tuetaan toisiamme ja yritetään löytää elämästä positiivista.Olenhan tässä minäkin ajatellut,että kun muutaman viikon päästä mies käy kontrollissa,ja jos jotain ikävää ilmenee,niin ehkä en silloin itse kykene koviin kepeään keskusteluun.Mutta en varmaan ala moittia toisia.nyt olen jo jorissut tarpeeksi tälle aamulle.Ihme Sopa,haleja ja hyvää mieltä sinulle!
- IhmeSopa
Minulla on huono aamu tänään. Kyllä se tästä.
- Raspikurkku
Eikö sinun kannattaisi rekisteröidä tuo nimimerkki niin kukaan muu ei voisi käyttää sitä. Tällä kertaa huomasi kirjoitusasusta (ja varsinkin sisällöstä) että kyseeessä oli joku muu mutta tuo rekisteröinti olisi varma.
- I.Sopa
Käviskö tää? On vähän niinkuin IhmeSopa tai isopa... heh... Juu mää tarkoitin noita mun perään huutelijoita jotka kirjoittaa mun nimen väärin myös. No nyt on uusi nimimerkki. :)
- bvcbmvng
Miräkö kuuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887