Ei ihmesopa tai joku muu

IhmeSopa

vaan oikeinkirjoitettuna IhmeSopa. Jatkossa en noteeraa väärikirjoitettuun nimimerkkiini,koska se ei ole minun nimmarini silloin. Hyvää päivän jatkoa kaikille ja riidelkää rauhassa. Minä nautin nyt kesästä.

5

511

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bienbas

sinulle! kesästä tässä haluamme varmaan kaikki nauttiaja etsiä hyvää mieltä.Toivon kovasti,ettei kukaan riidanhaluinen eksyisi tänne enää, ymmärsin,että tämä palsta avattiin nimenomaan tälläiseen syöpäpotilaitten jutusteluun.Tuetaan toisiamme ja yritetään löytää elämästä positiivista.Olenhan tässä minäkin ajatellut,että kun muutaman viikon päästä mies käy kontrollissa,ja jos jotain ikävää ilmenee,niin ehkä en silloin itse kykene koviin kepeään keskusteluun.Mutta en varmaan ala moittia toisia.nyt olen jo jorissut tarpeeksi tälle aamulle.Ihme Sopa,haleja ja hyvää mieltä sinulle!

• IhmeSopa

Minulla on huono aamu tänään. Kyllä se tästä.

• Raspikurkku

Eikö sinun kannattaisi rekisteröidä tuo nimimerkki niin kukaan muu ei voisi käyttää sitä. Tällä kertaa huomasi kirjoitusasusta (ja varsinkin sisällöstä) että kyseeessä oli joku muu mutta tuo rekisteröinti olisi varma.

• I.Sopa

Käviskö tää? On vähän niinkuin IhmeSopa tai isopa... heh... Juu mää tarkoitin noita mun perään huutelijoita jotka kirjoittaa mun nimen väärin myös. No nyt on uusi nimimerkki. :)

• bvcbmvng

Miräkö kuuluu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      362
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe