vaan oikeinkirjoitettuna IhmeSopa. Jatkossa en noteeraa väärikirjoitettuun nimimerkkiini,koska se ei ole minun nimmarini silloin. Hyvää päivän jatkoa kaikille ja riidelkää rauhassa. Minä nautin nyt kesästä.
Ei ihmesopa tai joku muu
5
452
Vastaukset
- bienbas
sinulle! kesästä tässä haluamme varmaan kaikki nauttiaja etsiä hyvää mieltä.Toivon kovasti,ettei kukaan riidanhaluinen eksyisi tänne enää, ymmärsin,että tämä palsta avattiin nimenomaan tälläiseen syöpäpotilaitten jutusteluun.Tuetaan toisiamme ja yritetään löytää elämästä positiivista.Olenhan tässä minäkin ajatellut,että kun muutaman viikon päästä mies käy kontrollissa,ja jos jotain ikävää ilmenee,niin ehkä en silloin itse kykene koviin kepeään keskusteluun.Mutta en varmaan ala moittia toisia.nyt olen jo jorissut tarpeeksi tälle aamulle.Ihme Sopa,haleja ja hyvää mieltä sinulle!
- IhmeSopa
Minulla on huono aamu tänään. Kyllä se tästä.
- Raspikurkku
Eikö sinun kannattaisi rekisteröidä tuo nimimerkki niin kukaan muu ei voisi käyttää sitä. Tällä kertaa huomasi kirjoitusasusta (ja varsinkin sisällöstä) että kyseeessä oli joku muu mutta tuo rekisteröinti olisi varma.
- I.Sopa
Käviskö tää? On vähän niinkuin IhmeSopa tai isopa... heh... Juu mää tarkoitin noita mun perään huutelijoita jotka kirjoittaa mun nimen väärin myös. No nyt on uusi nimimerkki. :)
- bvcbmvng
Miräkö kuuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086