millaiset ne sitten on ne kauniit kasvot????

_tytteli_

aivan ymmärrettävää kyllä, useat pojat tuntuvat mieltyvän tytöissä kauniisiin kasvoihin. mutta millaiset kasvot sitten ovat poikien mielestä kauniit???
onko esimerkiksi pyöreät/kapeat kasvot huono vai hyvä asia??? tai pitääkö silmien olla suuret ja siniset tai haittaako silmälasit??
olisi mukava kuulla poikien mielipiteitä! :)

15

2518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritari-90

Rakastan tätä kysymystä melkein yhtä paljon kuin vastausta...

Ei ole mitään oikeita sääntöjä kauneudelle, ei siis myöskään kauniille kasvoille. Se on kaikessa yksinkertaisuudessaan TÄYSIN makuasia. Se riippuu aivan tytöstä minkälaiset kasvot tälle "sopii", joten ei voida esim. sanoa, että kapeat/pyöreät kasvot oisivat aina kauniita.

Omaperäisyys on valttia! Liiat meikit eivät. Silmälasit sopivat joillekin, useimmille eivät mun mielestäni. Silmien väri on yhdentekevää.

Ja puhtaus on plussaa. :) Esim. finnit ei tietenkään haittaa kohtuuden rajoissa, mutta jos liian pitkälle mennään...

• 77777778888889999999

Sanoinkuvaamattoman kaunis:

http://scanlover.com/showpic.php?id=71627
      http://scanlover.com/showpic.php?id=79681
      http://scanlover.com/showpic.php?id=85870

Oikeasti, tosi hankala kuvailla kauniita kasvoja.
      Itse pidän kai eniten melko kapeista kasvoista. Nätti hymy vetää puoleensa, mutta en osaa tarkemmin kuvailla millainen on nätti hymy, kun en edes tiedä. Suuret silmät viehättävät myös, niiden värillä ei ole niinkään väliä, mutta ruskeat ovat kuitenkin kauneimmat. Tarkemmin en osaa kuitenkaan kuvailla.

• sfgd

siul on hyvä maku!!

• setkam
    • Poitsuliinih88

Olen keskustellut muutamien kaverieni kanssa asiasta ja tässä on REHELLINEN vastaus:

-Laseja ei pidä olla, nörttitytöt eivät kiinnosta ketään ja kauniitakaan silmiä ei näe kunnolla lasien läpi.

-Posket eivät saa roikkua, eli lihavuus/pyöreys ei ole kaunista katseltävaa etenkään kasvoissa.

- On hyvä käyttää voiteita, jotta iho pysyy kauniina.

- Silmistä sen verran että värillä ei ole niinkään väliä. Mutta esim. vaalea-hiuksiselle sopii siniset silmät ja brunetille vihreät.

:)

• mie :))

Kylläpä vaan on mulla vientiä ollut ja kauniiksi on sanottu vaikka silmälasit löytyy. Että kaippa se on sitten vähän ihmisestä kiinni.. Ja käsittääkseni ulkonäköön vaikuttaa myös luonne. Itse kun olen kovin nauravainen ja iloinen luonteeltani niin ilmeisesti näytänkin joittenki mielestä kauniilta ihan jo sillä perusteella ;)

• tyttö14.
        mie :)) kirjoitti:

Kylläpä vaan on mulla vientiä ollut ja kauniiksi on sanottu vaikka silmälasit löytyy. Että kaippa se on sitten vähän ihmisestä kiinni.. Ja käsittääkseni ulkonäköön vaikuttaa myös luonne. Itse kun olen kovin nauravainen ja iloinen luonteeltani niin ilmeisesti näytänkin joittenki mielestä kauniilta ihan jo sillä perusteella ;)

minä käytän välillä koulussa silmälaseja kun näkö on huonontunut=(( minulla on lapsimaiset kasvot ja olen kuullut poikien suusta nämä sanat tyhmä,ruma,läski(oon sopiva)..ja yks poika sano mulle kerran että kukaan ei haluu mua=(((((

• ne..
        mie :)) kirjoitti:

Jotka haukkuvat. varmasti olet oma nätti persoonasi. JA sitäpaitsi olet nuori. Muutut siitä vielä naiseksi ja mistä tiedät jos myöhemmin sulla vientiä riittää ja varmasti!. Sit voit naureskella niille pojille jotka noin sanovat. Perseestä suorastaan tämmöinen kauneus vatvaus kokonaan. Sitäpaitsi ne jätkät joille naama ja ulkokuori merkkaavat eivät välttämättä anna sitä oikeaa huomiota, sitä nimittäin on sitten kaikenlaista örisijää.

• löllerö
        tyttö14. kirjoitti:

minä käytän välillä koulussa silmälaseja kun näkö on huonontunut=(( minulla on lapsimaiset kasvot ja olen kuullut poikien suusta nämä sanat tyhmä,ruma,läski(oon sopiva)..ja yks poika sano mulle kerran että kukaan ei haluu mua=(((((

ilmeisesti ne ei tykkää susta. mutta älä niistä välitä!

• Punttari

Tämä on aivan maku asia kuten kaikki ulkonäköön liittyvä.
      Voin siis puhua vain omasta puolestani.

Hiuksien värillä ei ole väliä, kunhan sopivat kasvoihin.
      Silmien värillä ei myöskään väliä, mutta suuret silmät aina plussaa minulle =)
      Kasvoijen mallista mielummin hieman pyöreä kun liian kapoinen, mutta tässäkin sopiva on se kaikkein paras :)
      Silmälasit... Mielummin ilman laseja mutta eivätpä ne suhdetta kaadakkaan =)

• Navicat

Ite kiinnitän huomiota sellaisiin "naapurintyttö" tyyppisiin, ei siis mihinkään massablondeihin vaan semmoisiin tavallisiin joilla on jonkinlaista hymyä ja kirkkaat silmät.

Kasvot...noh, en sano muuta kuin että sopusuhtaiset. Se riittää...

Silmälasit VOI todellakin olla. Ne jopa kaunistavat joitakin :)

Mutta loppujen lopuksihan se sisin ratkaisee ;)

• ZZZZzzzzZZZZ

Ihan pienenä yksityiskohtana voin mainita, että mun mielestä melko isot silmät on kauniit.. En tiedä miksi.. Ne vaan yleensä on.. No mutta kauniit kasvot on taas eri asia. Ne koostuu niin monista yksityiskohdista.

• jonka

mielestä pienet silmä olisivat kovin viehättävät?

..Mietinpähän vaan...

• sdasadsda

Yleensä symmetriset kasvot viehättää ainaki yhen dokumentin mukaan.. nojoo :p

Ja silmälasit ei todellakaan rumaa. Riippuu tietty millasia käyttää jos ostaa jotkut nätit voi olla että näyttäis rumemmalta ilman niitä

Mutta aikalailla makuasioita nämä tälläiset

• poik4-90,.,

Kerran näin lintsillä tosi kauniin tytön, jonka kasvot varsinkin viehättivät. Sanoin kuvailtuna suunnilleen tällanen:
      Hyvin vaalea tukka, joka ulottui vähän kainaloiden alapuolelle. Otsatukka muistaakseni oli. Kasvot oli vähän pyöreet ja silmät tosi tummansiniset. Silmät oli ehkä sen takia niin ihanat, ku ne oli niin tummat ja näky vaan sellanen valotäplä niis. Näytti tosi söpöltä. Nenä pieni, terävä ja siro. Kulmakarvat oli aika tummat ja silleen "hyvin muotoillut". Sit sillä oli aika leveä mut kumminkin pieni suu, ja täyteläiset huulet.
      Ehkä kaunein tyttö mitä ikin oon nähny. Harmi vaa et oli poikaystävänsä kanssa siel. :'(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1731
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1290
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1254
    Aihe