Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

travelodge Castleknock , onko kokemuksia

2 + 2

Ollaan menossa kahden 8-11 vuotiaan lapsen kanssa Dubliniin ja ystävätär suositteli edullisena tuota Travelodge hotellia Castleknockissa eli vähän Dublinin keskustan ulkopuolella. Millainen se on? Mitä sitten aamiainen maksaa kun tuohon n 100 euron huonehintaan sitä ei kuulu.

6

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airport

      Ite olin Travelodge airportissa eli kentän lähellä. Huoneet oli isoja ja puhtaita, mut aamiainen sikakallis kuten myös kaikki muu. Tai eihän siel muuta ollu ku automaatti, joka ei toiminu... Tosin irkuissa toi syöminen ei muutenkaan oo halpaa. Palvelu ok, lukuunottamatta yhtä vanhaa rouvaa, oisko ollu omistaja tai jotain eli teki pakkotyötä...

      • Miishka

        Hei!Olen itse menossa tuohon lentokentän viereiseen Travellodgeen ja kyselisinkin kuinka sieltä on helpoin tapa käydä Dublinin keskustassa?Meneekö bussia vai menenkö taksilla?Luin jostain että lähellä (500m) olisi joku retail park(ostoskeskus),onko kukaan käynyt siellä?Onko kyseisen Travellodgen lähellä yleensäkään mitään kävelyetäisyydellä?Kiitos jo etukäteen vastauksista!


      • vieres
        Miishka kirjoitti:

        Hei!Olen itse menossa tuohon lentokentän viereiseen Travellodgeen ja kyselisinkin kuinka sieltä on helpoin tapa käydä Dublinin keskustassa?Meneekö bussia vai menenkö taksilla?Luin jostain että lähellä (500m) olisi joku retail park(ostoskeskus),onko kukaan käynyt siellä?Onko kyseisen Travellodgen lähellä yleensäkään mitään kävelyetäisyydellä?Kiitos jo etukäteen vastauksista!

        Travellodge airportin lähellä on kaunis ja idyllinen Swords. Kauppakeskus löytyy, kuten myös paljon pubeja ja muita ravintoloita. Sekä Penneys (edullinen vaatekauppa) että kahden euron kauppa, josta löytyy kivoja matkamuistoja kahdella eurolla. Kävellen jaksaa hyvin sekä kauppakeskukseen että Swordsiin.
        Lentokentältä pääsee bussilla ihan viereen. Bussit lähti muistaakseni 20 minuutin välein.
        Yhteydet Dublinin keskustaan myös erinomaiset. Sijainti todella rauhallinen ja suuret huoneet olivat yllätys.


    • Hepsantuu

      Itse olen yöpynyt Travelodge-ketjun hotellissa Lontoossa ja olin oikein tyytyväinen. Samanlaisia lienevät kaikkialla Brittein saarilla.

      Aamaisen voitt hoitaa halvalla niin, että ostatte illalla jääkaappiin jugurtit, juustot yms. Minusta on aina kiva käydä ruokakaupassa maassa kuin maassa vertailemassa valikoimia ja hintoja.

      • Dublin1

        Ite suosittelen ystäville O'Sheas hotellia keskustassa, Talbot streetillä, huoneen saa 60 euroa henki aamiaisineen, mutta lapsiperheelle toi Travellodge on varmaankin ihan jees, phoenix parkin eläintarhat jne. ihan vierssä, 39 ja 40D dösät menee keskustaan vartin välein...

        Aamupalasta ei kannata stressata, menkää muualle syömään... :)

        Tervetuloa!


      • 2 + 2
        Dublin1 kirjoitti:

        Ite suosittelen ystäville O'Sheas hotellia keskustassa, Talbot streetillä, huoneen saa 60 euroa henki aamiaisineen, mutta lapsiperheelle toi Travellodge on varmaankin ihan jees, phoenix parkin eläintarhat jne. ihan vierssä, 39 ja 40D dösät menee keskustaan vartin välein...

        Aamupalasta ei kannata stressata, menkää muualle syömään... :)

        Tervetuloa!

        240 eurolla ja 100 eurolla on aikamoinen ero. En minä sitä mitä hotellin lähellä on kun bussilla osataan liikkua ja tuolla erotuksellahan liikkuu aika paljon.
        Olisi toki kiva tietää mitä ravintoloita on siinä lähellä, mutta kai niitä löytyy vaikkakin kyllä minusta on mukavampi kaikessa rauhassa aamiaistaa itse hotellissa. Mutta useamman kympin tai satasen hintaerolla jaksaa jo korttelin verran kävellä.
        Mutta matkalla haluan kyllä valmiiseen aamiaispöytään enkä ostella jääkaappiin mitään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe