Olen suuntaamassa nokkani Lontooseen elokuussa, ja mietin paikkoja joissa kannattaisi vierailla.
Onko London Zoo mielestänne semmoinen paikka josta kannattaa maksaa sen pääsylipun hinta, olikohan reilut 20 euroa?
Iso paikka?
Mitä eläimiä?
Millä pääsee, metrolla?
London zoo...
4
1637
Vastaukset
- SantaC
Muista sitten, että jos hankit Travelcardin Zoohonkin pääse 2 yhden hinnalla.
http://www.daysoutguide.co.uk - sonya_
kävin siellä viime kesänä, olihan se aika iso ja kaikki ne tyypilliset eläimet mitä nyt yleensä eläintarhoista löytyy, kissaeläimet, matelijat jne jne. kyllä mä ainakin maksoin koska halusin nähdä, ja me kuljettiin bussilla, en kyl muista numeroo tai mitään.
- Not very good
London Zoo on nykyään hintaansa nähden kallis. Monet eläimet kuten lepakot on siirretty toiseen eläintarhaan Lontoon lähistön maaseudulle. Olin hieman pettynyt viime käynnillä. Olen käynyt siellä kolme kertaa.
- Ellu 12345
Bussi 274, Lancaster Gatelta, kulkee eläintarhan ohi.
11-vuotias tyttäreni piti kovasti eläintarhasta, samoin minä. Saimme yhden päivän kulumaan kun rauhassa kiersimme alueen ja osan siitä jopa useampaan kertaan.
http://www.zsl.org/zsl-london-zoo/ sivuilta löydät tietoa eläimistä.
Käärmetalossa on paikka, jossa on kuvattu Harry Potter, Viisastenkivi -leffan käärmekohtaus. Seinällä on kuva Potterista, ja jälkikasvu kuvauttaa mielellään itseään kyseisen terraarion edessä!
Pingviinien ruokinta-aikaan kannattaa tulla hyvissä ajoin altaan luo, jotta saa hyvän paikan. Kirahveja on myös mukava seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758