Eräässä "lasten suusta" -vitsissä pikkuinen oli kuullut jäätelöauton merkkiäänen ja tokaissut äidilleen: "Käki kukkuu!"...
Onneksi ei ole muita vastaavan oikeuden omaavia "kärrymyymälöitä" - tuotesarkaahan olisi...mitähän viisua esim. Tapolan kärryt toitottelisivat? ;DDD
Jäätelöauton äänimerkki...
10
1144
Vastaukset
*Muistatko vielä sen rokkimakkaran jonka mä sulle hain? Vuoksi sen kuuman rokkimakkaran omaksein sun sain.*
- eräs....
muijakin valitti kirkkoherralle,että kun ukolla seksihommissa liian nopea tahti,,kirkkoherra neuvoi olemaan kirkonkellojen tahdissa.
Meni viikko ja sitten taas tapasivat pastorin, pastori kysyi,että oliko hänen neuvosta apua,,muija vastasi että kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes se jäätelö auto tuli:)- sitroen.
kun kortin ajoin, oli kaikenlaiset turhat tööttäilyt ja muut luritukset keilletty sutoissa. Onko laki muuttunut, kun jäätelöauto saa mölytä? Ja jos jäätelöauto saa, niin miksi kirjastoauto ei saa? Jäätelä sentään saa rautakauppoja lukuunottamasta melkein mistä vaan, kirjoja ei. Ja linja-autojen tööttäilyltäkin olen välttynyt.
- mikhaildenisov
ja sama jo 20 v.,kuuluu koko kylässä,koko illan
- valeeeria
KUN KUULEE JÄÄTELÖAUTON ULINAN,VAIKKA EI OLE LÄHELLÄ,SAMOIN TUON ILMAHÄLYTYS ÄÄNEN.KAIKKI KUULUU SISÄLLE
- Pirre*
täällä jädeautot, vois kyllä ajaa tästäkin kautta :/
- äitemuzzi
sitten ihan selvä markkinarako. Siis jäätelo- vai jäteautooko tarkotit, molemmat päästää ääntä.
Ekamainittu olis varmaan kivempi siellä sun pihallas, eikös.
Mä olen niin tottunut ja kai turtunut kaikkiin ääniin, jotta täytys olla joku hitonmoinen kirkasu ennen ku reagoisin jotenki. Medihelin sätkätyksen sentäs erotan.
Suojateillä tikittävä ääni, kadulla bussien ääni, autojen ääni ja hississä bimbom-ääni. Kaikenlaista hurinaa taustalla kokoajan, tuuletin ja nämä koneetkin tässä pitää ääntä. Ruokis loppu, pitää lopettaa, hyvää "kesäistä, toivottavasti saat ääntä viikonloppua"! - Pirre*
äitemuzzi kirjoitti:
sitten ihan selvä markkinarako. Siis jäätelo- vai jäteautooko tarkotit, molemmat päästää ääntä.
Ekamainittu olis varmaan kivempi siellä sun pihallas, eikös.
Mä olen niin tottunut ja kai turtunut kaikkiin ääniin, jotta täytys olla joku hitonmoinen kirkasu ennen ku reagoisin jotenki. Medihelin sätkätyksen sentäs erotan.
Suojateillä tikittävä ääni, kadulla bussien ääni, autojen ääni ja hississä bimbom-ääni. Kaikenlaista hurinaa taustalla kokoajan, tuuletin ja nämä koneetkin tässä pitää ääntä. Ruokis loppu, pitää lopettaa, hyvää "kesäistä, toivottavasti saat ääntä viikonloppua"!hyvää viikonloppua.
P.s. on meillä ääntä, mutta se on täällä seinien sisäpuolella vaan; vähempikin joskus riittäisi :)
- tane --
Todellista äänisaastetta.
- polkupyörällä
täällä on alettu uutuutena myydä liikkuvasti jätskiä.
Ei kuulema toitottele, vaan tarvittaessa kuuluu vieno pling.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429375T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332121Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271830- 1351621
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81149- 711107
- 92952
- 49865
- 78850