Kuvat siirtyvät mikroon USB-piuhalla.
Onko verkkolaite ollenkaan tässä hommassa tarpeellinen?
Entäpä, jos joskus haluaisi katsella kuvia telkkarin näytöltä? Tyhjeneekö akku ilman verkkolaitetta?
Kokeilin yhdistää kameraa Finlux-television etupaneeliin, mutten saanut kuvaa näkymään. Keltaiselle plugille en löytänyt muuta paikkaa, johon olisin kokeillut. Takana oli vain out.
Fuji F40 + verkkolaite?
2
658
Vastaukset
- eee1
Et välttämättä tarvitse verkkovirtaa kuvien siirrossa. Kyllä se akku riittää siihen hyvin.
Kuvien katselu televisiossa vaatii sen, että tv:ssä on valittu kaukosäätimellä oikea av-sisääntulo kuvalähteeksi ja kamera on laitettava kuvien katselutilaan. Se on se vihreä kolmikulmainen nappi (ainakin f30:ssä). Tässäkin pärjää hyvin kameran akun varassa, jos ei aio katsoa tuntitolkulla kuvia.- Lisälaite
Kiitän vastauksestasi.
En onnistu tuossa siirrossa kamera->Tv. Taidon puute
ilmeisesti. Kaikki pimeänä.
Kamera -> PC Picasa2. Tällä yhdistelmällä pärjäilen kyllä hyvin. Picasan hienot ominaisuudet korvaavat TV-ruudun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808