Eli mulle tuli vajaan vuoden ikäinen hiiri poika, ei tullut toisen pojan kanssa toimeen...
Ja EHKÄ entinen omistaja halusi muutenkin siitä eroon(en tosiaan tiedä...)
Hiiri on hirveen ihana...
Ollut meidä perheessä vajaa pari viikkoa.
Siis se on niin hirveen arka, ei kirveelläkään tule edes haistelemaan kättä lähempää.
Vaikka mitä herkkuja tarjoaisi.
Hännäntyvestäkin on TOSI vaikee saada kiinni, siis pakenee henkensä edestä.
Ollut perheessä missä on ollut monta pientä lasta.
siis annanko meidän niin kauniin hiiren vain olla enemmän rauhassa???
Vai miten piristäisin sen elämää?
Eihän minun ole pakko sitä käsitellä väkisin, mutta miten estän sitä masentumasta kuoliaaksi?
Samaan huoneeseen on tulossa muutama tyttö rotta mutta tuskin se auttaa....
Pelkään että
3
360
Vastaukset
- Alpiinokorppieijaksakirjautua
Niin niistä tyttörotista joita samaan huoneeseen tunget...
Älä ainakaan anna olla niin niiden, että pääsevät hiireen käsiksi. Rotat ovat lihansyöjiä ja tekevät kyllä hetkessä selvää pikku hiirestäsi!- tietenkin
pidän ne erillään.
Tiedän kyllä että rotta voisi pistää poskeensa.
Ja onhan noita huoneita jos tuntuu ottavan stressiä.
Mietin vaan että miten piristäisin hiiriherran päiviä.
Vaikka jätän häkin auki niin ulos EI tule.
- tulivuori86
kyllä se siel yksinkin selvii... tää olikin jo paras...masentuu kuoliaaks xD ei mun hiireni oo ainakaan masentunu kuoliaaks vaikka käsittelisin vaan pari kertaa kuukauden aikana... ja yksin asuvat kun poikia ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984