Eli mulle tuli vajaan vuoden ikäinen hiiri poika, ei tullut toisen pojan kanssa toimeen...
Ja EHKÄ entinen omistaja halusi muutenkin siitä eroon(en tosiaan tiedä...)
Hiiri on hirveen ihana...
Ollut meidä perheessä vajaa pari viikkoa.
Siis se on niin hirveen arka, ei kirveelläkään tule edes haistelemaan kättä lähempää.
Vaikka mitä herkkuja tarjoaisi.
Hännäntyvestäkin on TOSI vaikee saada kiinni, siis pakenee henkensä edestä.
Ollut perheessä missä on ollut monta pientä lasta.
siis annanko meidän niin kauniin hiiren vain olla enemmän rauhassa???
Vai miten piristäisin sen elämää?
Eihän minun ole pakko sitä käsitellä väkisin, mutta miten estän sitä masentumasta kuoliaaksi?
Samaan huoneeseen on tulossa muutama tyttö rotta mutta tuskin se auttaa....
Pelkään että
3
385
Vastaukset
- Alpiinokorppieijaksakirjautua
Niin niistä tyttörotista joita samaan huoneeseen tunget...
Älä ainakaan anna olla niin niiden, että pääsevät hiireen käsiksi. Rotat ovat lihansyöjiä ja tekevät kyllä hetkessä selvää pikku hiirestäsi!- tietenkin
pidän ne erillään.
Tiedän kyllä että rotta voisi pistää poskeensa.
Ja onhan noita huoneita jos tuntuu ottavan stressiä.
Mietin vaan että miten piristäisin hiiriherran päiviä.
Vaikka jätän häkin auki niin ulos EI tule.
- tulivuori86
kyllä se siel yksinkin selvii... tää olikin jo paras...masentuu kuoliaaks xD ei mun hiireni oo ainakaan masentunu kuoliaaks vaikka käsittelisin vaan pari kertaa kuukauden aikana... ja yksin asuvat kun poikia ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2582001Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151458Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101287Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 69998
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126830Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823