Hei,
Teemme kesällä lomamatkan ja mukaan tarttis saada mahdollisimman pieni ja kevyt kokoon taittuva matkasänky (kaupoissa myytävät ovat monesti aika raskaita). Osaisiko joku antaa vinkkiä merkistä / mallista?
Mahdollisimman kevyt matkasänky
11
12631
Vastaukset
- erittäin kevyt
Samsoniten matkasänky on ainakin TODELLA kevyt ja helppo kuljettaa.
Niitä saa ainakin www.lastenhuone.fi- jeti
Meilläkin oli aluksi vastaava Pogy merkkinen matkavuode, joka menee ihan pieneen kassiin. Siinä menee 3-6 kk.
- Samsonitea
jeti kirjoitti:
Meilläkin oli aluksi vastaava Pogy merkkinen matkavuode, joka menee ihan pieneen kassiin. Siinä menee 3-6 kk.
Tarkoitin sitä isompaa Samsonitea (en siis vauvoille tarkoitettua), joka on isommille lapsille.
http://www.lastenhuone.fi/catalog/product_info2.php?cPath=22_26&products_id=518
Ei ole ainakaan meidän sänky kaatunut, edes siellä leikkiessä.
- jeti
Kaupoissahan noita yleensä myydään.
Käsittääkseni matkasängyissäkin on EU standardi, jonka mukaan ne tehdään. Liian kevyt sänky kaatuu, kun lapsi kääntää kylkeä tai liikkuu muuten. Kevyt on aina myös muuten vähemmän kestävä, koska kevyt voidaan tehdä vain materiaaleja ohentamalla.
Eihän ne nyt kovin painavia ole yleensäkään. - Delitia
Moikka
Katsohan tätä http://www.freestone.fi/shop/?path=kultapieni/uni/matkasangyt&id=100334&cmd=view
Ihan loistava! Sänky avautuu ilman, että hoitokassin taskuja täytyisi tyhjentää. Toimi meillä matkalla matkasänkynä mielettömän hyvin. Ja helppo kantaa mukana!- mutta..
pituus vaib 80 senttiä - sitä voi käyttää siis vain noin ensimmäiset puoli vuotta, max 9kk. Aika kallis investointi niin lyhyeksi aikaa..
- nainen 86
Itse ostin esprit matkasängyn ja olen ollut siihen tyytyväinen, itse hankin sen netistä www.vauvamaailma.fi
- Väkis
Multa voit tulla hakee Chicco-merkkisen matkasängyn 20e, eikä ole monta yötä käytetty. Painaa n.6-8kg. Tv.Jukka p.045-135 6578, Helsinki.
- väärä vuosikymmen
mahtavia nämä vastaukset. Joku kyseli vuonna 2007 mtkasänkyä ja nyt joku tarjoaa hänelle omaansa.
Taitaa olla tenava jo kasvanut ulos matkäsängystä ja tarve mennyt ohi. Pistä sänkysi jonnekin kirpparille.
Sama kun jollekin vuonna 2004 renkaita vaunuihinsa kaivannelle tarjottiin viime viikolla uusia renkaita.
Ootteko ihan tyhmiä /ette ymmärää numeroita, vai heittelettekö tänne vain muuten myyntiin nurkista romuja.
- Nukkumatt
Ostin Pikku-Piia matkasängyn, jonka toimivuus on aivan nolla. Kokoaminen ja kasaaminen todella työlästä. En suosittele.
- matkalla matineeseen
Periaatteessa kaikki laukkuun menevät matkasängyt toimivat samalla periaatteella. Laidoissa on keskellä saranat ja ne taittuvat neljältä sivulta. Jos joku ei osaa kasata Pikkupiia matkasänkyä, ei hän osaa kasata mitään muutakaan mallia tai merkkiä. Meidän Pikkupiia on toiminut moitteettomasti, kunhan perehtyi toimintaan ja luki käyttöohjeen ennen sängyn rikkomista. Niinpä minkä tahansa matkasänkymerkin toiminta on nolla tai sata riippuen käyttäjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634