oon ostamassa ajokkii jomman kumman, ni pitäs pättää et kumpi ?
! husqvarna 125 sm vs derbi 125 !
116
36599
Vastaukset
- sherlock
Husse on 2-tahtinen, Derbi 4-tahtinen! Hussessa on enemmän tehoja, Derbi on taloudellisempi. Ison moottorirempan joutuu teettämään 2-tahtiseen nopeammin (männänvaihtoväli 15-20tkm), mutta 4-tahtisen kanssa saa venttiilejä säätää useammin, eli pikkuhuoltoa pukkaa.
- vittusaatanaasasd
derbi 125 on itseasiassa 2 tahti.
- |burzum|
vittusaatanaasasd kirjoitti:
derbi 125 on itseasiassa 2 tahti.
Derbi 125cc käsittää sekä 2- että 4-tahtisia pyöriä. Ensimmäisen viestin kirjoittajan olisi pitänyt tarkentaa mitä Derbiä tarkoitti.
- sherlock
vittusaatanaasasd kirjoitti:
derbi 125 on itseasiassa 2 tahti.
Oletin, että tässä tarkoitettiin Derbin supermotoa, eli Sendaa, koska otettiin vertailuun Husqvarnan supermoto. Ja Senda on 4-tahtinen.
- sniputtaja
sherlock kirjoitti:
Oletin, että tässä tarkoitettiin Derbin supermotoa, eli Sendaa, koska otettiin vertailuun Husqvarnan supermoto. Ja Senda on 4-tahtinen.
Sendaahan minä tarkoitin =)
- OO DERBI 125
vittusaatanaasasd kirjoitti:
derbi 125 on itseasiassa 2 tahti.
2t vitun pässi
- zahlamchalam
sherlock kirjoitti:
Oletin, että tässä tarkoitettiin Derbin supermotoa, eli Sendaa, koska otettiin vertailuun Husqvarnan supermoto. Ja Senda on 4-tahtinen.
on derbillä toinenki 125cc supermoto eli drd =)) .. oon käsittäny ett se ois tunnetumpi kuin senda 125 ?? vai miten on O.o
- öll
Molemmista kevareista on 2 ja 4-tahdit
- No en tiiä
On husseakin nelarina :P
- ootpässi
No en tiiä kirjoitti:
On husseakin nelarina :P
2007 ei ollut nelaria husqvarnasta.
- separisti
Nii, että otat hussen... derbi on täys paska.
- oisio
Pystytkö sanomaan kokemuksesta?
- sniputtaja
et mistä tiiät et derbi on ihan paska mikä siin on nii paskaa ??
- Itellä on.
sniputtaja kirjoitti:
et mistä tiiät et derbi on ihan paska mikä siin on nii paskaa ??
CH Racing tekee Husqvarnan kevareista täystehosia crosseja jotka kuitenkin saa rekisteriin. CH Racingit tehään samalla 4-T moottorilla kun siinä derbissä, eli jos Husqvarnaa olet hankkimassa niin älä ota sitä vaan CH Racing. Sama runko kun Husqvarnassa ja sama moottori kun derbissä. Itelläni on tommonen ja on karmee tykki. Sitäpaitsi siinä on ihan mahtavat äänet jo vakiopöntölläkin. Ja viritys on 4-T moottorissa helppoa. Suosittelen!
- Husse
Itellä on. kirjoitti:
CH Racing tekee Husqvarnan kevareista täystehosia crosseja jotka kuitenkin saa rekisteriin. CH Racingit tehään samalla 4-T moottorilla kun siinä derbissä, eli jos Husqvarnaa olet hankkimassa niin älä ota sitä vaan CH Racing. Sama runko kun Husqvarnassa ja sama moottori kun derbissä. Itelläni on tommonen ja on karmee tykki. Sitäpaitsi siinä on ihan mahtavat äänet jo vakiopöntölläkin. Ja viritys on 4-T moottorissa helppoa. Suosittelen!
No kuules, ne nelaripiikit on aina luumuja joten älä jaksa
- chchch
Husse kirjoitti:
No kuules, ne nelaripiikit on aina luumuja joten älä jaksa
Ch racingin nelaripiikithän on tehokkaimpia nelari-supermotoja. Saman verran tehoa ku 2-tahti-supermotoissa vakiona.
- Keijotus
Husse kirjoitti:
No kuules, ne nelaripiikit on aina luumuja joten älä jaksa
Vaiko 4t sm pisittää usein vakio 2t sm:n. Sillä 2t on aina kuristettuja joten ne eivät ota kunnon tehopiikkiä. Vaikka 2 taheissa yleensä on enemmän tehoja (11kW nelareisa n.7-9kw ) niin nelari on parempi lähtemään, koska se vääntää alakieroksilla paremmin kuin 2 tahti, joka ei taas vakiona saa otettua kunnon tehopiikkiä eli kierrokset eivät ole tarpeeksi korkealla saadakseen täyttä vääntöä. Tosin 2 tahti on helpompi virittää. (Usein pelkkä tehoputki riittää, sillä ne on usen kuristettu putkesta. ) Nelarin virittäminen on vähän hankalampaa ja kalliimpaa, mutta nelitahti on taloudellisempi sillä se kuluttaa vähemmän bensaa ja on pitkäikäisempi. esmes. sendan männänvaihtoväli on 50 000km kun taas joissain 2t koneissa se voi olla jo 10 000 km kohdalla.
- ch racing
Itellä on. kirjoitti:
CH Racing tekee Husqvarnan kevareista täystehosia crosseja jotka kuitenkin saa rekisteriin. CH Racingit tehään samalla 4-T moottorilla kun siinä derbissä, eli jos Husqvarnaa olet hankkimassa niin älä ota sitä vaan CH Racing. Sama runko kun Husqvarnassa ja sama moottori kun derbissä. Itelläni on tommonen ja on karmee tykki. Sitäpaitsi siinä on ihan mahtavat äänet jo vakiopöntölläkin. Ja viritys on 4-T moottorissa helppoa. Suosittelen!
paljonko sun ch racing
is kulkee ja mitäs viriä? - stubu
oisio kirjoitti:
Pystytkö sanomaan kokemuksesta?
derbi on paska
sähkövikainen ja laiska. ainaki toi 4 tahti. kaveri kusetti viivvois
virit:
tehari (enox)
suutin - SkRiww<3
ch racing kirjoitti:
paljonko sun ch racing
is kulkee ja mitäs viriä?Ei ole kokemuksia piikeistä vielä.. ikään 14 vuotta ja 06 derbillä ajan. Kuulemani mukaan husse on hyvä ja parempi ku tuo DS.
Itekkin pitää päättää mikä piikki 2 vuoden sisään ja tällä hetkellä kiinnostaa Husqvarna wr 125..
Derbiä en ole edes harkinnut piikiksi vaihtoehtoina ollu DT 125x, wr 125 ja mahd. GasGas..
Hussesta olen kuullut pelkkää hyvää ja ulkonäkö on mahtava. bensaahan tuo 2 tahteri vie mutta on äkäsempi. tarkotus ois virittää, kun ei ne piikkejä niin vaan teistailekkaan. - Nimetön
Husse kirjoitti:
No kuules, ne nelaripiikit on aina luumuja joten älä jaksa
ole hiljaa kun et tiedä. Joten "älä jaksa". Toi on yllättävän pirtee ja voin kertoo että saat taistella hussellakin (Viritetyllä) ittes edelle CH-Racinginkaa.
- HINTTI
Keijotus kirjoitti:
Vaiko 4t sm pisittää usein vakio 2t sm:n. Sillä 2t on aina kuristettuja joten ne eivät ota kunnon tehopiikkiä. Vaikka 2 taheissa yleensä on enemmän tehoja (11kW nelareisa n.7-9kw ) niin nelari on parempi lähtemään, koska se vääntää alakieroksilla paremmin kuin 2 tahti, joka ei taas vakiona saa otettua kunnon tehopiikkiä eli kierrokset eivät ole tarpeeksi korkealla saadakseen täyttä vääntöä. Tosin 2 tahti on helpompi virittää. (Usein pelkkä tehoputki riittää, sillä ne on usen kuristettu putkesta. ) Nelarin virittäminen on vähän hankalampaa ja kalliimpaa, mutta nelitahti on taloudellisempi sillä se kuluttaa vähemmän bensaa ja on pitkäikäisempi. esmes. sendan männänvaihtoväli on 50 000km kun taas joissain 2t koneissa se voi olla jo 10 000 km kohdalla.
4T EI OTA PIIKKIÄ!!!!!
- lueppa tää
Keijotus kirjoitti:
Vaiko 4t sm pisittää usein vakio 2t sm:n. Sillä 2t on aina kuristettuja joten ne eivät ota kunnon tehopiikkiä. Vaikka 2 taheissa yleensä on enemmän tehoja (11kW nelareisa n.7-9kw ) niin nelari on parempi lähtemään, koska se vääntää alakieroksilla paremmin kuin 2 tahti, joka ei taas vakiona saa otettua kunnon tehopiikkiä eli kierrokset eivät ole tarpeeksi korkealla saadakseen täyttä vääntöä. Tosin 2 tahti on helpompi virittää. (Usein pelkkä tehoputki riittää, sillä ne on usen kuristettu putkesta. ) Nelarin virittäminen on vähän hankalampaa ja kalliimpaa, mutta nelitahti on taloudellisempi sillä se kuluttaa vähemmän bensaa ja on pitkäikäisempi. esmes. sendan männänvaihtoväli on 50 000km kun taas joissain 2t koneissa se voi olla jo 10 000 km kohdalla.
kyl noi vakioina suomes ihan yhtä laamoja on noi piikit... mut laitetaampa täys tehone vaikka husse ja täystehone nelari derbi viival ni katotaa sit vaa saatana... ootkohan koskaan ajanu täystehosta 2-tahtii?
- ########
Nimetön kirjoitti:
ole hiljaa kun et tiedä. Joten "älä jaksa". Toi on yllättävän pirtee ja voin kertoo että saat taistella hussellakin (Viritetyllä) ittes edelle CH-Racinginkaa.
vitttu. 2t voittaa nelitahin,sillä 2t on enemmän tehoa kuin 4t.
- en kerro
Itellä on. kirjoitti:
CH Racing tekee Husqvarnan kevareista täystehosia crosseja jotka kuitenkin saa rekisteriin. CH Racingit tehään samalla 4-T moottorilla kun siinä derbissä, eli jos Husqvarnaa olet hankkimassa niin älä ota sitä vaan CH Racing. Sama runko kun Husqvarnassa ja sama moottori kun derbissä. Itelläni on tommonen ja on karmee tykki. Sitäpaitsi siinä on ihan mahtavat äänet jo vakiopöntölläkin. Ja viritys on 4-T moottorissa helppoa. Suosittelen!
aniin no 2 tahtia on helpmpi viellä virittää ku 4 tahtii ja 4 tahtii on kalliimpi virittää ja eikä saa niin paljoo heppoi irti..
- äxdee
Keijotus kirjoitti:
Vaiko 4t sm pisittää usein vakio 2t sm:n. Sillä 2t on aina kuristettuja joten ne eivät ota kunnon tehopiikkiä. Vaikka 2 taheissa yleensä on enemmän tehoja (11kW nelareisa n.7-9kw ) niin nelari on parempi lähtemään, koska se vääntää alakieroksilla paremmin kuin 2 tahti, joka ei taas vakiona saa otettua kunnon tehopiikkiä eli kierrokset eivät ole tarpeeksi korkealla saadakseen täyttä vääntöä. Tosin 2 tahti on helpompi virittää. (Usein pelkkä tehoputki riittää, sillä ne on usen kuristettu putkesta. ) Nelarin virittäminen on vähän hankalampaa ja kalliimpaa, mutta nelitahti on taloudellisempi sillä se kuluttaa vähemmän bensaa ja on pitkäikäisempi. esmes. sendan männänvaihtoväli on 50 000km kun taas joissain 2t koneissa se voi olla jo 10 000 km kohdalla.
Kevarihan halutaan yleensä sen takia että ´tulis vähän nopeutta ja tehoa lisää ja sit kun sä oot ajellu sillä 4t derbillä 2kk ja kaverit suikkii ohite kooteeämmillä sunmuilla ni haluishan siihe vähä lisää tehoo joten husse ois mun mielestä parempi
- misteri
Itellä on. kirjoitti:
CH Racing tekee Husqvarnan kevareista täystehosia crosseja jotka kuitenkin saa rekisteriin. CH Racingit tehään samalla 4-T moottorilla kun siinä derbissä, eli jos Husqvarnaa olet hankkimassa niin älä ota sitä vaan CH Racing. Sama runko kun Husqvarnassa ja sama moottori kun derbissä. Itelläni on tommonen ja on karmee tykki. Sitäpaitsi siinä on ihan mahtavat äänet jo vakiopöntölläkin. Ja viritys on 4-T moottorissa helppoa. Suosittelen!
ch- racing on varmasti mahtava peli!! niitä on aika väse vaa myynnis ja onko s-motona niitä ollenkaa??
- Valojjjj
misteri kirjoitti:
ch- racing on varmasti mahtava peli!! niitä on aika väse vaa myynnis ja onko s-motona niitä ollenkaa??
Ch racing on piikkisenä yamahan koneella ( 4-t ) ei kakstahtisia ch piikkisiä ole olemassakaan ja tuo ch kulkee ihan saman verran ku derbi senda koska sama kone kummassakin ja ch pikkki on aina sm
- kämppääjä
elä osta kumpaakaan itellä oli husse leipo heti ja derbit muute menee helposti rikki......jos o rahaa ja haluut 2 tahdin osta ktm exc älä temmii
- bötti
kämppääjä kirjoitti:
elä osta kumpaakaan itellä oli husse leipo heti ja derbit muute menee helposti rikki......jos o rahaa ja haluut 2 tahdin osta ktm exc älä temmii
tässä puhuu selvästi mies jolla on paljon kokemusta asiasta
- lolsaimi
kämppääjä kirjoitti:
elä osta kumpaakaan itellä oli husse leipo heti ja derbit muute menee helposti rikki......jos o rahaa ja haluut 2 tahdin osta ktm exc älä temmii
ei helee, mite oot saanu husse leipoo :DDD laitoikko öljyy ollenkaa vai ajoikko kauanki ilma käsiä? :D:D:D:DD ku osaa 2t käyttää nii sillä pystyy helposti sen 16-18v ajamaa vaikka olis kuinka käytetty peli.
- baja vie
Itellä on. kirjoitti:
CH Racing tekee Husqvarnan kevareista täystehosia crosseja jotka kuitenkin saa rekisteriin. CH Racingit tehään samalla 4-T moottorilla kun siinä derbissä, eli jos Husqvarnaa olet hankkimassa niin älä ota sitä vaan CH Racing. Sama runko kun Husqvarnassa ja sama moottori kun derbissä. Itelläni on tommonen ja on karmee tykki. Sitäpaitsi siinä on ihan mahtavat äänet jo vakiopöntölläkin. Ja viritys on 4-T moottorissa helppoa. Suosittelen!
- Jeesus
Itsellä on kokemusta hussen 07 sm mallista ja tosta derbin 07 125 sm minarellin koneella. Minusta on makuasia tossa 2 vai 4 tahti. Kakstahis enemmän tehoo ja paremmat huippu nopeudet, mutta nelarissa on luotettavuutta ja taloudellisuutta ja toisin ku kaksareissa nii nelareissa kuulostaa moottoripyörältä eikä inise sillee mopon soundeilla (ainaki jos on tehari kii. mm Remukselta löytyy asiallisii tehareita barbeihin) nelari vääntää kivasti myös alakierroksilla ja on enemmän mp tyylinen, mut kutein sanoin aika paljon makuasia. Hussesta viellä et sitä kehutaan paljon mutta myyjät sano et se ei kestä, et joutuvat miettimään ensivuonna että ottaako enää myyntiin. Kuulemma enemmän haittaa kuin hyötyä. Itse tykkäsin enemmän derbistä vaikka huiput on vain vähän päälle 100, mutta kyllä teharin kanssa sain vääntämään 10.000 ilman ihmeellisempiä kikkailuja.
- sniputtaja
olen itsekkin painottunut tuohon derbin puoleen äänien ja hinnan takia , ja tietenkin ulkonäön takia ;D
- Voihan.
tsiisus. Muka ei husse kestä... Kyl se kestää kuhan vaan osaa ajaa :D ei se nyt semmosta kestä että puotat 1 vaihteel huudattamalla :D
- moroterve
ai 2-tahti piikit kuulostaa mopoilta?!?!? kyllä nen nelarit kuulostaa enemmän mopoilta vakio putkella kun ne pörisee niin ku jotkut skootterit. mun hussesta lähtee iha vitu hyvät äänet vakioputkella ja teharilla sit vielä paremmat. mut jos nelaris on tehari ni sit iha komeet äänet.
- jjes
parhaita on hussen 125 wr -08 tai ktm 125 exc
- sniputtaja
Kun noita husseja on sm, wr, ym. niin voisiko joku selittää mitä ne tarkoittavat ?? onko koneissa eroja ??
- ...,,.,..,.,.,
sniputtaja kirjoitti:
Kun noita husseja on sm, wr, ym. niin voisiko joku selittää mitä ne tarkoittavat ?? onko koneissa eroja ??
SM, WRE, SMS ovat katukäyttöön tarkoitettuja vehkeitä. WR on kisakäyttöön tarkoitettu. WR eroaa mm. 10mm isommalla kaasuttimella, mekaanisella pakoaukon säätimellä, vapaamminvirtaavalla sylinterissä ja jousituksessa.
WR vaatii huoltoa noin 4-5kertaa useammin kuin SM/WRE mallit. WR on myös erittäin nuuka kaasuttimen säädöistä, öljystä sekä ajotavasta, mikäili lämpötila muuttuu, sinun on vaihdettava suutinta, joka kerta lämmitettävä kone huolella, pumpattava kaasua, käytettävä vain ja ainoastaan parasta öljyä, öljyt kerran viikkoon vaihtoon, mäntä ~50-70h välein, kiertokanki joka toisella männänvaihdolla, ilmanputsarin saa putsata vielä useammin kuin öljyt vaihtaa.
Mikäili et tee edellisten ohjeiden mukaisesti, niin WR ei kestä kauaa sinun käytössäsi ja kiinni leikkaa nopsaan. WR on lähes identtinen KTM, GG ja TM kanssa huoltojen ym. kanssa.
Minun suositukseni, ÄLÄ OSTA KTM,GG,TM tai WR, et kumminkaan jaksa huoltaa sitä niin usein, sillä näitä vehkeitä ei ole tehty kadulle, vaan kisapeleiksi!
nimim. wr kadulla :) - naannana BANANA
Paras on täystehonen TM 125 (n.40hp) joka jättää jopa täystehosen KTM 125:sen (n.35hp) viivalla. Tälläsillä KTM, TM, husse voi rällätellä mennä tuolla kaupungilla ja vinguttaa joka vitun valoista tuhatta ja sataa, mutta mm. tää Derbi ei kyllä kiihdy mihinkään ku on vaikeeta virii 4t:tä ja kiihtyy vakiona 0-100km/h vajaa 30sek voi ajella enemminki pitempii matkoi (tosin kone kestää vain 80-90km/h pitkässä matka-ajossa kovemmassa vauhdissa kuumenee ja saattaa leipoo). Täystehosella KTM:ällähän pääsee sataseen siihen 5 sekunnin rajaan mutta 100km matka-ajo LUULTAVASTI tuntuu perseessä siltä ku ois hommailtu yöllä muutaki ku nukuttu. Mut tietenkää ei oo mitää järkee verrata vakio 4t:tä ja täystehosta 2t:tä :D Yks loistava vaihtoehto olis myös Gas Gas 125 mut perkeleen kalliitahan nuo 2t:eet tuppaa olemaa, mutta kyllä on elämän parasta huumetta ku pääsee baanalle kiihyttelee satasee viiteen sekkaan :)
- -
naannana BANANA kirjoitti:
Paras on täystehonen TM 125 (n.40hp) joka jättää jopa täystehosen KTM 125:sen (n.35hp) viivalla. Tälläsillä KTM, TM, husse voi rällätellä mennä tuolla kaupungilla ja vinguttaa joka vitun valoista tuhatta ja sataa, mutta mm. tää Derbi ei kyllä kiihdy mihinkään ku on vaikeeta virii 4t:tä ja kiihtyy vakiona 0-100km/h vajaa 30sek voi ajella enemminki pitempii matkoi (tosin kone kestää vain 80-90km/h pitkässä matka-ajossa kovemmassa vauhdissa kuumenee ja saattaa leipoo). Täystehosella KTM:ällähän pääsee sataseen siihen 5 sekunnin rajaan mutta 100km matka-ajo LUULTAVASTI tuntuu perseessä siltä ku ois hommailtu yöllä muutaki ku nukuttu. Mut tietenkää ei oo mitää järkee verrata vakio 4t:tä ja täystehosta 2t:tä :D Yks loistava vaihtoehto olis myös Gas Gas 125 mut perkeleen kalliitahan nuo 2t:eet tuppaa olemaa, mutta kyllä on elämän parasta huumetta ku pääsee baanalle kiihyttelee satasee viiteen sekkaan :)
HOMO!
- Nimetön
Olkaa nyt hiljaa kun ette mistään mitään tiedä. :D Noh. kiitos nauruista kumminkin.
Itselläni oli husqvarna sm -06 ja aivan mahtava peli jos on rahaa maksaa bensoja. Ei kertaakaan mitään vikaa, huollot on kans aika kalliita mut eikai tommosia uusina köyhät ostele. Töihin.
Jos et niin välitä tehoista niin sinuna ostaisin CH-Racingin, sama runko kun hussessa, hyvät jouset, luotettava kone, ja jos on sitä massia niin saahan siihen vaikka 170cc settejäkin. ;)
Ja te jotka jankutatte niistä helvetin ktm:stä sunmuista niin älkää ny jaksako. Kaverilla on mm.KTM EXC -07, ihan hauska peli mutta ei sekään sillä kadulla aja, enduroo vaan. Kuulemma niin hirveän paska ajaa kadulla.
Ja se kuka sano et "ei se husse hajoa jos sillä osaa ajaa!" :DD Eivittu. HARVOIN se ajosta johtuu jos se hajoa, lähinnä niistä huolloista, ja kaikki ketkä on kortin ylipäätänsä saanu osaa vaihtaa vaihteita ihan normaalisti. Apina. Täällä ei vissiin ihan hirveen vanhaa porukkaa oo puhumassa.- jöötileuka
Kaikki vehkeet hajoo jos niil ei osata ajaa tai huoltaa ennen pitkää. Itellä -07 husse huolloissa ku muistaa käyttää ja tarpeeks useesti öljyjä ja putsaria putsailla niin mitään ongelmaa. Kokemuksesta voin kertaa nelarin kanssa ei tuukku pahamieli.
- hussejyyppi
jöötileuka kirjoitti:
Kaikki vehkeet hajoo jos niil ei osata ajaa tai huoltaa ennen pitkää. Itellä -07 husse huolloissa ku muistaa käyttää ja tarpeeks useesti öljyjä ja putsaria putsailla niin mitään ongelmaa. Kokemuksesta voin kertaa nelarin kanssa ei tuukku pahamieli.
nii että eikö toi husse kestä jos laittaa vaa teharin ja isomman suuttimen? pitääk siihen hommata joku tt setti kaasarii? minkä hintanen se ois ja mist semmosen voi hankkii??
- Suzuki pv xD
hussejyyppi kirjoitti:
nii että eikö toi husse kestä jos laittaa vaa teharin ja isomman suuttimen? pitääk siihen hommata joku tt setti kaasarii? minkä hintanen se ois ja mist semmosen voi hankkii??
Hemmo, kylse sun käytössäs leikkaa joka tapauksessa. xD
- HUSSEONPERSEESTÄ
mikäs munapää sinä luulet olevas itselläni on ktm sponsorina ollut jo 6 vuotta ja kyllä sillä voi ajaa rossi,enduroa ja kadulla ihan helvetin hyvin ja laita se husses vaa perseeseen ku eihä se edes lähe mihinkää sama kuin ajais mopolla.
- Husse
Husse
- my man
kyllä se se husse on... varsinkin toi WR!
- sniputtaja
my man kirjoitti:
kyllä se se husse on... varsinkin toi WR!
Kiitos vastauksista ja kiinnostuksesta aiheeseen, mutta asia on jo sen verran vanha että päätös on tehty aikoja sitten =)
Paljonkohan tällä keskustelulla on ollut katsojia ? koska vastauksia ainakin riittää :D - gfdsv
sniputtaja kirjoitti:
Kiitos vastauksista ja kiinnostuksesta aiheeseen, mutta asia on jo sen verran vanha että päätös on tehty aikoja sitten =)
Paljonkohan tällä keskustelulla on ollut katsojia ? koska vastauksia ainakin riittää :DNo kumpaas päädyit ? :D
- viki;.:
husqvarna on paljon parempi osta se!!! :D
- the end
musta tuntuu että kysymyksen kysynyt henkilö on jo näin parin vuoden sisään päättäny kumman hankkii / on jo hankkinut :D :D
- husseeeeee
the end kirjoitti:
musta tuntuu että kysymyksen kysynyt henkilö on jo näin parin vuoden sisään päättäny kumman hankkii / on jo hankkinut :D :D
vittu ootte urpoja
- husseeee
husseeeeee kirjoitti:
vittu ootte urpoja
ja sää vitun urpo sen sun ch racingin kanssa voit lähtee koittaa iha mitä vaa vakio piikki nii jäät, suaha vie tehari mopot. eikä sulla ole edes täysia vakio tehoja noissa koneissa on ehkä joku 9-10kw ASDLOLREPS
- sniputtaja
the end kirjoitti:
musta tuntuu että kysymyksen kysynyt henkilö on jo näin parin vuoden sisään päättäny kumman hankkii / on jo hankkinut :D :D
tuo kevytmoottori pyörä ikä mennyt jo ohitse, nytten miettimässä jotain 450-600cc kyykkyä/SM:ää alle! ;)
PS. noista kehdesta kyllä se ehdottomasti on Husse!
- Husqumies
HUSSE ON PILLU MANGEETTI OSTA HUSSE
DERBI ON LUUMU MUIJAT NAURAA- 2-tahti
miksköhän minä aina luen näitä ärsyttäviä suomi 24 sivujen foorumeita jolla kaikki puhuu paskaa sen minkä kerkee.
oot varmaan kevarin jo hommannut mutta sanon husse, 2-tahtisuuden takia
enemmän tehoa, paremmat äänet, helppo virittää & korjata ja onhan se paisari vielä hienon näkönenki =)
enemmänhän se bensaa litkii mutta se nyt ei voi ketään haitata, eikä aikasempi männänvaihtoväli pahaa tee, eipähän pääse taidot ruostumaan. - OLENhhbhhhh
2-tahti kirjoitti:
miksköhän minä aina luen näitä ärsyttäviä suomi 24 sivujen foorumeita jolla kaikki puhuu paskaa sen minkä kerkee.
oot varmaan kevarin jo hommannut mutta sanon husse, 2-tahtisuuden takia
enemmän tehoa, paremmat äänet, helppo virittää & korjata ja onhan se paisari vielä hienon näkönenki =)
enemmänhän se bensaa litkii mutta se nyt ei voi ketään haitata, eikä aikasempi männänvaihtoväli pahaa tee, eipähän pääse taidot ruostumaan.OLEN ONNELLINEN!
- ...
Haista homo paska et sä millään köykäsellä crossilla mitää saa, muijat tykkää vaan ja ainoastaan kyykyistä, koska niissä sentään on jotain ulkonäköä. Hyvää loppu päivää HOMO
- moipnbhbnm,
husse
- jepanni
Husqvarna on huono. :) Derbi Senda on luotettava mutta ikävän tehoton.
- huzzeeeeeeeeeee
jepanni kirjoitti:
Husqvarna on huono. :) Derbi Senda on luotettava mutta ikävän tehoton.
Haista paska vitut derbi oo luotettavampi. vittu sä oot aasi...
- osta vaa se derbi
ei tuommosista nelari terpeistä oo mihikää ite laittelin pikkase omaa tepititintä (50cc) iha vakio pytyllä sen viilaa vaihtaa hiili kuitu läpät, tehari, isompi kaasari ja pitkät välit ni penkitykses oli se 15 heppaa takarenkaalt eli kyl sil oha hyvi meni se noin 105 km/h suoral ja kyl nuo nelari kevarit tulemaa jäi mut itehä kyl myin sen pois ja ostin hussen ja jos sen pitää vakion ni hyvä et ei uus omistaja tullu ohi vanhal terpil :D eli siihe viriä vaa kiinni kans ja kyl sen saa kulkemaa 160 km/h iha helposti mut derbi hyvä jos siihe 120 km/h pääsee ilma et pitää maksaa miljoonia
- Himos123456
Yamaha WR125 olisi nelareista ehkäpä hienoin ja varteenotettavin vaihtoehto, mutta jos matkaa tykkäät ajaa, osta Honda CBR125, vaikka se onkin ruma kuin kives.
Normaaleista 2-tahdeista paras ehkä Yamaha DT125X, tehoakin ihan kivasti TT:nä. Tai jos kyykyn tahdot niin osta Aprilia RS125.
Kisakoneella varustetuista 2-tahdeista kannattaa ostaa Gas Gas tai TM, kaksi tehokkainta merkkiä. Sitten tulevat KTM ja Husqvarna. Kaikilla aivan mahtava ajella, mutta itse en ostanut, koska huoltovälit ovat t-o-d-e-l-l-a lyhyet. Ei kannata ostaa, ellei ole varaa. - -..-.-.-..-.-
Himos123456 kirjoitti:
Yamaha WR125 olisi nelareista ehkäpä hienoin ja varteenotettavin vaihtoehto, mutta jos matkaa tykkäät ajaa, osta Honda CBR125, vaikka se onkin ruma kuin kives.
Normaaleista 2-tahdeista paras ehkä Yamaha DT125X, tehoakin ihan kivasti TT:nä. Tai jos kyykyn tahdot niin osta Aprilia RS125.
Kisakoneella varustetuista 2-tahdeista kannattaa ostaa Gas Gas tai TM, kaksi tehokkainta merkkiä. Sitten tulevat KTM ja Husqvarna. Kaikilla aivan mahtava ajella, mutta itse en ostanut, koska huoltovälit ovat t-o-d-e-l-l-a lyhyet. Ei kannata ostaa, ellei ole varaa.nelarit o naisille ;D mitä vittuu kaikki vinkuu ku bensaa menee vhä enemmä ja se haisee -.- voivittu ! -.-
husse o parempi ! (; - hösti
-..-.-.-..-.- kirjoitti:
nelarit o naisille ;D mitä vittuu kaikki vinkuu ku bensaa menee vhä enemmä ja se haisee -.- voivittu ! -.-
husse o parempi ! (;joo husselta tulee vaan nyt tänä kesänä nelari... piikki siis
- pedofiili69
hösti kirjoitti:
joo husselta tulee vaan nyt tänä kesänä nelari... piikki siis
ootte kyl vitun tyhmii kaikki varmaa kukaa ikinä kuullu sivustosta Motot.net? kannattaa siet mennä kyselee tämmöttii vitun vajakit
- beeenkotot
pedofiili69 kirjoitti:
ootte kyl vitun tyhmii kaikki varmaa kukaa ikinä kuullu sivustosta Motot.net? kannattaa siet mennä kyselee tämmöttii vitun vajakit
Hieno ja halpa husse myynis SM 125 v 2008 ---> http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/967345
- on vai?
-..-.-.-..-.- kirjoitti:
nelarit o naisille ;D mitä vittuu kaikki vinkuu ku bensaa menee vhä enemmä ja se haisee -.- voivittu ! -.-
husse o parempi ! (;"nelarit o naisille ;D"
katteleppas vähän lelupyöriä isompia pyöriä ja sano sitten että onko nelarit naisille :) - k
sinulle aasille et Supermoto 125cc pyörällä ei mennä yli 150kmh vauhteja vaikka mikä ois:) sori tuottaa sulle pettymys mut et oo kuullu varmaa fysiikan laista nimeltä ilmanvastus. joka on enskoissa/sm:ssä erittäin suuri:) joten mees sinä viilaa sitä terpiä vaa viel:)
- Mäggärä
'' Ja te jotka jankutatte niistä helvetin ktm:stä sunmuista niin älkää ny jaksako. Kaverilla on mm.KTM EXC -07, ihan hauska peli mutta ei sekään sillä kadulla aja, enduroo vaan. Kuulemma niin hirveän paska ajaa kadulla.''
Mitä röllejä täälläkin Kommentoi... Menkää takaisin metsään kiitos.- Husseeeeeee
Paljonkohan sit nää uudet hussen mallit menee vakiona?
- L
Husseeeeeee kirjoitti:
Paljonkohan sit nää uudet hussen mallit menee vakiona?
"osta Honda CBR125, vaikka se onkin ruma kuin kives. "
"Mitä röllejä täälläkin Kommentoi... Menkää takaisin metsään kiitos. " :D:D:D: naurutha tuli mut joo husse noista kahesta ois.
http://www.motot.net/wiki/Husqvarna_WR_125 kannattaa googlesta ettiä niin löytyy. - derbidriver1991
L kirjoitti:
"osta Honda CBR125, vaikka se onkin ruma kuin kives. "
"Mitä röllejä täälläkin Kommentoi... Menkää takaisin metsään kiitos. " :D:D:D: naurutha tuli mut joo husse noista kahesta ois.
http://www.motot.net/wiki/Husqvarna_WR_125 kannattaa googlesta ettiä niin löytyy.jos ette ymmärrä niin 4tahti EI ota piikkiä
derbin kevari on hyvä samoin husse
se on ihan vitun sama kumman ostaa
-derbiin tarvitsee tehdä tosin vähemmän huoltoa kuin husseen itse omistan derbin drd 125cc.
ja hyvin on toiminut 3 vuotta - Sukkaperse
derbidriver1991 kirjoitti:
jos ette ymmärrä niin 4tahti EI ota piikkiä
derbin kevari on hyvä samoin husse
se on ihan vitun sama kumman ostaa
-derbiin tarvitsee tehdä tosin vähemmän huoltoa kuin husseen itse omistan derbin drd 125cc.
ja hyvin on toiminut 3 vuottaEI helvetti mitään derbiä!
Derbi on täyspaska moottoriltaan ja osiltaan.
Noista ylivoimaisesti husse paras, kandee varmaa WRE ja sit vaihtaa
siihe isompaa kaasarii ja suutinta, ja sitte Arrowi tai TT-putki nii kulkee lähimmäksee 135km/h =] - gvty23v
Sukkaperse kirjoitti:
EI helvetti mitään derbiä!
Derbi on täyspaska moottoriltaan ja osiltaan.
Noista ylivoimaisesti husse paras, kandee varmaa WRE ja sit vaihtaa
siihe isompaa kaasarii ja suutinta, ja sitte Arrowi tai TT-putki nii kulkee lähimmäksee 135km/h =]Miksi Derbin kone olisi huono ja osiltaan? Eipäs ole, sinä vain vihaat nelitahtia, mutta ei se laatua huononna.
- vitun pelle
gvty23v kirjoitti:
Miksi Derbin kone olisi huono ja osiltaan? Eipäs ole, sinä vain vihaat nelitahtia, mutta ei se laatua huononna.
derbit täys paskoi. vittu husse on nii paljon parempi. tehoo varmaan 3x enemmän.
- misteri
Sukkaperse kirjoitti:
EI helvetti mitään derbiä!
Derbi on täyspaska moottoriltaan ja osiltaan.
Noista ylivoimaisesti husse paras, kandee varmaa WRE ja sit vaihtaa
siihe isompaa kaasarii ja suutinta, ja sitte Arrowi tai TT-putki nii kulkee lähimmäksee 135km/h =]sitä mää en ymmärrä että nuo jotku saatanan dillet tulee huuteleen, että täys tehokseks husse ja 35mm kaasari ja vitun raskaat välit!! älä saaatana raskaita ku vitun lyhyet ja raiskaat ihan paskaks. ja vittu teharii sinne tänne ja menee ainaki 268,567km/h!! VITTU NII!
sitä täs tarkotan että jotku tulee huuteleen tänne ihan nii että terveisiä perseestä eikä tiiä mistään mitää. ite valitsen mielelläni HUSSE SM:mmän. koska perkeleen nätti ja helppo virittää jos haluaa ja vääntää kivasti. derbiä en ottais ku ruma ko anoppi jne. on se varmaan luotettava jos pitää vakiona, mutta LAAMA!!
ittellä ei oo mitään vastaan derbin tai hussen omistajia mutta itte valitsisin HUSQVARNAN. ja minä en näe mitään järkeä laittaa husq wre:tä kadulle koska vitun kallis pitää jne. viehän se varmasti ketä vaan niinku hullua munista mutta ei kellään riitä raha semmosen ylläpitämiseen jos ei isipappa kustanna kaikkee. WRE on kisakäyttöön!!! - h
misteri kirjoitti:
sitä mää en ymmärrä että nuo jotku saatanan dillet tulee huuteleen, että täys tehokseks husse ja 35mm kaasari ja vitun raskaat välit!! älä saaatana raskaita ku vitun lyhyet ja raiskaat ihan paskaks. ja vittu teharii sinne tänne ja menee ainaki 268,567km/h!! VITTU NII!
sitä täs tarkotan että jotku tulee huuteleen tänne ihan nii että terveisiä perseestä eikä tiiä mistään mitää. ite valitsen mielelläni HUSSE SM:mmän. koska perkeleen nätti ja helppo virittää jos haluaa ja vääntää kivasti. derbiä en ottais ku ruma ko anoppi jne. on se varmaan luotettava jos pitää vakiona, mutta LAAMA!!
ittellä ei oo mitään vastaan derbin tai hussen omistajia mutta itte valitsisin HUSQVARNAN. ja minä en näe mitään järkeä laittaa husq wre:tä kadulle koska vitun kallis pitää jne. viehän se varmasti ketä vaan niinku hullua munista mutta ei kellään riitä raha semmosen ylläpitämiseen jos ei isipappa kustanna kaikkee. WRE on kisakäyttöön!!!ja sinulle joka yrittää päteä nii WR on KISAPELI EI WRE JOKA ON SAMA KU SM MUTTA ENSKA!
- Hussen omistaja
Loppuu se flameeminen! Husse se oikea on!
- Kokemuksen ääni
Kylläpä te teinit jaksatte riidellä!
Se on ihan että mistä tykkää!
Derbi: Hyvää ajaa matkaa = pieni bensan kulutus, tasainen teho alue ja mukava ajo asento = hyvä ajaa.
Husse: Tehokas ja nätti = bensa syöppö, tehot ylhäällä, "kisasempi" ajo asento = teinien suosiossa. - Depa=luumukeitto
No ei ole derbissäkään kovin tasanen tehoalue. Vai väitätkö, että siinä on jossain 2500-11000rpm jokaisella kierrosalueella 15hp tehoa?
Husse, mikäpä muukaan. Jos on massia niin sitten WR, kaverilla keulii kaasusta 1-4 vaihteella ja riuhtasemalla nostaa smotoilla ja 14-42 väleillä vielä satasen vauhista ilman kytkintä :D
Viriä sen verran että Pro circuit ja avarrettu kanavat. - kimbojones
kaverilla on derbi senda, onha siinä hyvät äänet mut ei se kulje mihinkää! mul on vakio husse ja vien sen iha mennen tullen. ja ei husses oo mitää vikoja kuha siit pitää hyvää huolta ajottain.
- husse poju
husse tietenkin ei paljoo vikoja tehokas hienon näköinen ja jne.Derbi oo hyvä muutaku 50cc . HUSSE kevareista PARAS!!!!!!! (sanon minä)
- Gugguu
En mää voi sanoo mitää muutaku että voi vittu... Tuun aina suomi24:seen vaa nauramaan :D On tääl toki ihan järkeviäkin ja asioista tietäviä (hyvin harvoja) tästä keskustelusta tunnistin vaan yhden tai kaks... Te kirjotatte vaan paskaa, raiskaatte caps lockia ja kiroilette :D Ettekä osaa perustella, suurin osa huutaa vaan että "HUSSE HUSSE HUSSE DERBI ON PASKA VOI VITTU SE ON PASKA HUSSE ON PARAS OSTA SE" kun toinen kysyy asiallisesti asiallisia vastauksia... Ootteko te tosissanne oikeesti ... ? :DD lolo
- dodle
ota ehdottomasti derpi toimii aina 4 tahti ei syö paljon kisainen jättää aina 2tahti hussen tt:näkin viivoille vaikka mikä olisi ei tarvitse koskaan huoltaa samoilla öjyillä ajaa helposti 70000km. etujaru palat kuluvat vähemmän neli tahdeissa sekä kun sammuttaa putki napajaa hauskasti. kaks tahdit on muutenkin paskoja laamoja kun ne ei jaksa vääntää kovinkaan kauaa. mutta taas nelitahti jaksaa vääntää vielä 160km/h vauhdissa koska kone on tehty sitä varten. takapyörän oikea laakeri ei myös saa yhtä pahaa rasitusta koska ketjut eivät nappaa niin lujaa renkaaseen ja tätä kautta laakeri ei mene rikki. derpissä ei ole mtn ylimääräisiä sähköja jonka seuraksena niidenkään kanssa ei ole ongelmaa. tässä minun mielipiteeni korjatakaa jos olette eri mieltä.
- Jaahjaahjaah.
I Belive in Trolls. On-Topiccina voisin tuumia että husse on ihan jees, terpi vaan on hieman laiska, mutta nelitahithan on sitä varten että saa ajaa rauhassa ja halvalla?. Kakstahit on taas näitä vähän 'tehokkaampia' mutta tehot on yläkierroksilla enimmäkseen. Mutta P-A-säädin:hän näissä husqvarnoissa miltei kaikissa on.. Kirjotusasusta päätellen osa kirjoittajista lähentelee vasta mopoikää. Fatkat selville ennenku tuutte pätemään.
- hyvät naurut :D
HAHAHAHHAHAHAH
- dodle
joku tajus..:D
- Orwrotiwrpicj
dodle kirjoitti:
joku tajus..:D
Vitun pässi kukaa ei mee noi huonoo trollii
- tää on junnuille
tääl on näit vitun 13 v kermaperseitä soittamas suuta että se on parempi......eiku se on parempi ilman mitää perusteluja. ja ne viel luulee et sit kun täytän 16 nii ostan vittu uuden kotarin,temmin tai gas gasin ja sit ku tulee se aika et pitäis mennä duuniin hankkii rahaa nii jäädän himaa pelaa naama sitruunal jotain vitun pleikkarii. Ja niimpä sitten kun pitäis rahat olla kasas niin mennää mussuttaa isille että ei ole rahaa ja syy on se kun poika kävi lähikaupas ostaa vähän liikaa energia juomaa viikkorahoil ja säästöillä haettii joka viikko uus playstation peli. elikka siinä mun näkemys näistä junnuista ketkä tääl jaksaa kivenkovaa väitellä semmosista asioista mistä ei tiedä yhtään mitään!
- asdasd12324iudsghd
Aamen
- dodle
älä ny raukka parka suutu
- Mömmis rauhan nimess
Nice, tää on postattu 5.6.2007, ja tuon ilmoittaja on sanonut n. keskellä että hommaa jo isompaa pyörää kun kemmua, ja täällä jaksetaan vieläkin jauhaa tätä lapsellista nimittelyä kaikesta. Valitkoon itse, ja oppikoon siittä. :)
- bomberman96
itselläni on nyt husqvarna sms 4 piikki (: on aivan mahtava peli. suosittelen
- Husse.
Husse.
Husse. - dodle
isini ei kyll varppina osta mulle vaan meen itte töihin ! oon sitäpaitsi jo ollut töissä!! äiti lupas 50 € kun pesen sen auton... en kyll jaksanu ku vähä päästää veetä sen päälle mutta sain sen 70 € kun kerta yritin..
Mutta älkää nyt ostako vaa mitää ktmää ku niis on hinkkaavat jarrut ja sen takia sen takapakoisvoimat kärsii ja väännöt menee hukkaa.. derbissä tosin on tehokkaat jarrut eikä ne hinkkaa joten ne jaksaa vääntää vielä kovilki kierroksin (28000rmp) ja vauhti on tuos 2 vaihteella 124,24 ... ottaa kyll päähän kun elokuvis yamahat meni vaan 120 mphta kaupungis vaikka oikeesti kaverin oma (mopo) meni mittarii 130 kmh... mä en ymmärrä miksi sä väität juon paljon es kun juon vaan 2 tölkkii päiväs hoista toinen on yleensä mädäri.. urpå.- kerro lisää jooko?
"Mutta älkää nyt ostako vaa mitää ktmää ku niis on hinkkaavat jarrut ja sen takia sen takapakoisvoimat kärsii ja väännöt menee hukkaa.. "
"derbissä tosin on tehokkaat jarrut eikä ne hinkkaa joten ne jaksaa vääntää vielä kovilki kierroksin (28000rmp)"
Mutta nythän löyty tietäjä.
Jarrut mulla hinkannu eestä ja takaa. En huomannu juuri mitään muuta ku että pysähtyy vähän nopeemmin...
Et viittis kertoo että millä keinolla saat lähtemään 28000rmp kevarista että moottori ei räjähdä jo 13000rmp jälkeen???
Mun cr125 hondastakaan en saa ku vajaa puolet tuosta kierrosmäärästä ja vinkuu samallailla ku mutsis sinua saadessaan... - trollollollol
kerro lisää jooko? kirjoitti:
"Mutta älkää nyt ostako vaa mitää ktmää ku niis on hinkkaavat jarrut ja sen takia sen takapakoisvoimat kärsii ja väännöt menee hukkaa.. "
"derbissä tosin on tehokkaat jarrut eikä ne hinkkaa joten ne jaksaa vääntää vielä kovilki kierroksin (28000rmp)"
Mutta nythän löyty tietäjä.
Jarrut mulla hinkannu eestä ja takaa. En huomannu juuri mitään muuta ku että pysähtyy vähän nopeemmin...
Et viittis kertoo että millä keinolla saat lähtemään 28000rmp kevarista että moottori ei räjähdä jo 13000rmp jälkeen???
Mun cr125 hondastakaan en saa ku vajaa puolet tuosta kierrosmäärästä ja vinkuu samallailla ku mutsis sinua saadessaan...Trolled
- roflmaoooooooo
hei, homòt.
- aeiouiäh öh aah
Kysymättä ostasin hussen...
- Vituttaako?
TROLOLLOLOOL molemmat nua on laiskoja
::ajanktmexcllä- hstyhvet
mulla on 500cc 2t krossi siinä on pappa tunturin kilpi joka vanhentu 50 vuotta sit ja oon 9v ja juon es meen poliiseja piiloon es tölkin taa
- tietäjä
jos haluu kunnon kevarin ja tehokkaan ni ostakaa hm 125 joka on honda crm:mmän koneella se on tehokkain kemmu jota voi saada mut älkää sekottako sitä competion malliin vaan ihan crm siit saa joku 42 hp irti tehokkain!!!!! kyseisiä pelejä on tieliikenteessä joku alle 10kpl huhujen mukaan en ole varma googlettakaaaaaa!!!!!!!!!
- Husse12525
2t viritys maksaa 5€= kuripois ja suutin
4t taas 2000€ riippuu miten laitat=isompi kuutiotilavuus isompi kaasari, tehoputki joka tuo 1hp lisää nokat yms.
ja silti 2t on parmempi ja tehokkaampi ja jos itse huoltaa nii ei maksa vittuakaan kun nelitahtisen taas vie huoltoihin maksaa joku 500€? - thtjtkt
Nii 4t ei tarviikkaa huoltaa kun ne kestää. paitsi tietysti takuu huollot.
- Vedän itteni jojoo
Ei helevetti, sainpahan hyvää luottettavaa kun kävin paskalla:)
- .
Husset on luotettavia ja derbit on...
- 11kw
oisko mitää nelari piikiä mis on täydet 11kw ja poljinkäynistys
ku sähkö startit on niin perseestä ja hajoo koko ajan - derbi best
Vittu osta derbi senda ja siihe laitat orioinin 22 heppasen koneen!
- 2tfags
2-tahdit on paskoja, ne ei liiku ja sitteku liikkuu nii leviää, tai ennen liikkumista huomaa ettei bensaan ole varaa. semmosilla heitetään kissaa. yzf vie kaikki mennen tullen kaikilla osa-aluilla. kiitos
- Husqboy
Paljonkohan tollane vakio 125 husse kulkee?
- 243522
väleistä riippuen joku 100-125kmh siis vakiona
teharilla ja kaasarin TT-osilla 130-150 taas väleistä riippuen
jos tehoa haluaa ja on varaa ostaa bensaa usein niin 2tahti, jos ajaa pitkiä matkoja ja vähemmän kuluttavaa niin nelari.
- no sellaset
about 200kmh
- Jonnet nukkumaan
Huvittavaa lukea ku porukka väittelee kumpi on parempi 2t vai 4t :D Eiköhän se oo ihan makuasia. Jos haet kevarilta tehoa ja nopeita kiihdytyksiä niin osta 2t.
Mutta jos haluat että kevarisi kuluttaa vähän ja kestää pitkään osta 4t.
Te hussen omistavat henkilöt! Onko husse kovin hyvä kestämään pitkän matkan ajoa kun ajetaan reilu 100km putkeen? - Anonyymi
mun mielest husse tc on paskempi ku derbi sm extreme exc marathon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082