Onko kukaan menossa ruotsin ja tanskan kautta saksaan ja/tai siitä etelään sveitsiin ja italiaan? kaks parikymppistä suomalaistyttöä olis kyytiä vailla ja liftaamaan aikomassa, jos ei löydy kyytejä etukäteen. Euroopassa liftaaminen vähän pelottaa, mut Suomessa on tullut harrastettua jonnii ver! Olemme lähdössä juhannuksen jälk viikolla ehkä 29. päivän kieppeillä.
KYYTI HAKUSESSA
SAKSAAN???
3
435
Vastaukset
- juuri näin
ollaan menos roskildeen seuraavalla viikolla 3 tai 4 .7 ja siit on saksaan pari sataa....
- ainolii
Hei! Olisin menossa Roskildeen myös. Onko teillä paikkaa autossa? Seurakaan ei olisi pahitteeksi=) jos ei kyyti onnistu. Maksaisin toki kulut. Oon 21v hauska tyttönen.
=) - oot siekii
ainolii kirjoitti:
Hei! Olisin menossa Roskildeen myös. Onko teillä paikkaa autossa? Seurakaan ei olisi pahitteeksi=) jos ei kyyti onnistu. Maksaisin toki kulut. Oon 21v hauska tyttönen.
=)aika turisti, eiköhä ne oo jo tohon aikaa tullu kotii sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841