linnanmäki

lomalainen...

Oon aina tykännyt huvipuistoista mutta olen "joutunut" luopumaan siitä huvista ylipainon vuoksi... Nyt oon laihtunut tosi paljon mutta vielä on mitat on 110kg/175cm, läskiä on pääasiassa enää mahassa ja reisissä. Kysymykseni siis kuuluukin, että mahdunkohan jo esim. vuoristorataan? :D Ja tää on sitten vakava asia! Vaikka teitä naurattaakin... ;) Oon siis nainen.

2

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiii

      Toki on ihmisiä jotka näyttävät laihoilta, mutta todellisuudessa heidän painonsa on jotain aivan toista. Itse olen melkeinpä saman painoinen kuin sinä, ainoastaan pituutta on 186cm, ja olen mies. Itse sovin vieläkin mihin tahansa laitteeseen, ilman ongelmia.

      Yleensä joissain laitteissa maximi pituus on 195cm, joka ei sinulta kyllä täyty. Painorajoituksia löytyy vain lastenlaitteista, joten sekään ei ole ongelma. Ainut ongelma on siis se osa johon turvakaaret tulevat, eli rinta tai vyötärö.

      Tietyntyyppisissä laitteissa (esim. Särkänniemen Tornado Tornado) turvakaaret vaativat ettet ole liian "paksu"... Eli mahasi/rintasi pitää olla tarpeeksi "kapea", jotta turvakaaret saadaan kiinni. Jos mahasi on alle 40-45cm leveä, niin teoriassa sinun pitäisi mahtua kaikkiin mahdollisiin laitteisiin.

      Pääidea on kuitenkin siinä ettei vatsasi siis ole liian iso, että se estäisi turvalaitteiden kiinnipanemisen... Jollet pidä itseäsi ulkoisesti "pulleana", niin eipä kannata asiasta murehtia... Lähde vain huvittelemaan! Toivottavasti tästä oli hiukan apua...

    • tietämätön..

      haluisin kysyä että jos kävit lintsillä ni mahduitko ongelmitta kaikkiin laitteisiin ? ite oon menossa lintsille ja hieman arveluttaa lähteä ylipainon takia.. ei olis kiva jos ei mahtuiskaan johonki ja joutuis poistuu laitteesta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe