Oon aina tykännyt huvipuistoista mutta olen "joutunut" luopumaan siitä huvista ylipainon vuoksi... Nyt oon laihtunut tosi paljon mutta vielä on mitat on 110kg/175cm, läskiä on pääasiassa enää mahassa ja reisissä. Kysymykseni siis kuuluukin, että mahdunkohan jo esim. vuoristorataan? :D Ja tää on sitten vakava asia! Vaikka teitä naurattaakin... ;) Oon siis nainen.
linnanmäki
2
840
Vastaukset
- Jiii
Toki on ihmisiä jotka näyttävät laihoilta, mutta todellisuudessa heidän painonsa on jotain aivan toista. Itse olen melkeinpä saman painoinen kuin sinä, ainoastaan pituutta on 186cm, ja olen mies. Itse sovin vieläkin mihin tahansa laitteeseen, ilman ongelmia.
Yleensä joissain laitteissa maximi pituus on 195cm, joka ei sinulta kyllä täyty. Painorajoituksia löytyy vain lastenlaitteista, joten sekään ei ole ongelma. Ainut ongelma on siis se osa johon turvakaaret tulevat, eli rinta tai vyötärö.
Tietyntyyppisissä laitteissa (esim. Särkänniemen Tornado Tornado) turvakaaret vaativat ettet ole liian "paksu"... Eli mahasi/rintasi pitää olla tarpeeksi "kapea", jotta turvakaaret saadaan kiinni. Jos mahasi on alle 40-45cm leveä, niin teoriassa sinun pitäisi mahtua kaikkiin mahdollisiin laitteisiin.
Pääidea on kuitenkin siinä ettei vatsasi siis ole liian iso, että se estäisi turvalaitteiden kiinnipanemisen... Jollet pidä itseäsi ulkoisesti "pulleana", niin eipä kannata asiasta murehtia... Lähde vain huvittelemaan! Toivottavasti tästä oli hiukan apua... - tietämätön..
haluisin kysyä että jos kävit lintsillä ni mahduitko ongelmitta kaikkiin laitteisiin ? ite oon menossa lintsille ja hieman arveluttaa lähteä ylipainon takia.. ei olis kiva jos ei mahtuiskaan johonki ja joutuis poistuu laitteesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875