Hankalaa!!

KalaanSekaantuNut

Kalamiehestä on vaikea päästä eroon,sen olen huomannut,ja vaikka hänellä on jo muitakin "suhteita" pitää silti yhteyttä,ja haluaa jatkaa. Välillä on hyvinkin ilkeä,ja uhkailee.Tiedän ettei kaikki sellaisia ole,mutta kolmesta melkein sama kokemus.Voi sitä ressukkaa joka häneenkin sekaantuu,ei tule olemaan helppoa.Valkoisia valheita ja muitakin jatkuvasti,itse en ainakaan jaksanut enää.Toki hyviäkin puolia,kuten herkkyys,mutta kuitenkin..........:(

5

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies68(

      Just, just

      Kalamiehestä ei ole vaikea päästä eroon, ei ollenkaan. Helpoiten pääset miehestä eroon kun paljastat omat todelliset tunteesi, joskin ne lienevät jo kalamiehesi tiedossa ja hän laittaa sinut kärsimään tekojesi takia.

      Olisi ollut hauska tietää nimimerkin oma horoskooppimerkki, joskin kirjoituksen sävy paljastaa jo kaiken ;)

      Jokin kaloissa sinua kiehtoo kun kolmea olet jo kokeillut - ilmeisesti kalojen tuoma status saa sinut epätoivoisesti yrittämään "todellista saalista". Tosiasia on kuitenkin se, että jos kalat ei saa oikeaa, luottamuksellista ja todellista vastiketta rakkaudelleen, käy juuri niin kuin sinulle on käynyt.....

      Ehkäpä jo tästä opit ja siirryt muihin sinulle sopivampiin merkkeihin, vaikkapa kaksoseen????

      • KalaanSekaantuNut

        Osu ja upposi....hieno vastaus,ei voi muuta sanoa,ja nykyään minulla onkin kaksosmies,ja tietää missä mennään :)


    • hk:n makkara

      petyin tosi pahasti, kun kalat mies vaan jätti vastaamatta visteihin, ei pitänyt yhteyttä. Sitten vaan iloitti, että sori vaan, mutta mulla on tässä yks toinen juttu menossa... se siitä sitten. Tämä itserakas paska vielä luuli, että jään itkemään ja roikkumaan perään, niipä ei käynyt ja sekös hänen itserakkauttaan korventaa...

    • Jotkut on maminpoikia kaloista. Mun isä valitettavasti oli todellakin sellanen. Kalat eikä päästänyt oinaasta irti sitten millään. Paljasta hei todellinen luonteesi, työnnä pois läheltäsi, vaihda nrosi, tee siitä salainen, jne. Ei toi nyt kovin vaikeata voi olla.
      Jos menee vielä hankalammaks niin siinä vaiheessa lähestymiskielto. Hei c'moon kyl nyt tohon pitäs jotain keksiä. Älä valita vaan tee jotain.

    • Nimetön

      kalamiehes ei anna periksi,ei usko suhteen loppuneen.Itellä voi olla jo uusi juttu menossa, mutta häirintä jatkuu. Ilkeäkin se osaa olla, syyllistämisen mestari, parempi että ei ole millään tavoin tekemissä hänen kanssaan, kun ero koittaa, säästyy mielipahalta.Kun rakkaus on parhaimmillaan, pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, mutta arki tulee ennemmin tai myöhemmin.Kokemusta on;
      Härkänainen ja Kala , 13 yhteistä vuotta ja ERO.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe