MITÄ

Ihmettä "herrashlö"

7

2804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helluksi

      vaan on niin paljon pelissä....

    • myös lajin harrastaja

      Mutta tuohan nyt ei ole mitään uutta,kyseinen henkilö nyt vain sattuu olemaan humalassa heikko hermoinen eikä kestä häviötä.
      Hänellä on ollut samaa vikaa jo vuosia mutta vasta nyt liitto on ottanut kovemmat otteet käyttöön ja alkanut rankaisemaan huonosta käyttäytymisestä.
      Heittäjänä henkilö on suomen parhaita ja menestynyt ulkomaillakin.
      Mutta kun kuningas alkoholi astuu kuvioihin silloin tahtoo käyttäytymis säännöt unohtua

      • dartismi

        Voisko joku kertoa mitä tarkkaan ottaen tapahtui? Neljän kuukauden pelikieltoa ei voi noin vain langettaa.


      • hemppa-76
        dartismi kirjoitti:

        Voisko joku kertoa mitä tarkkaan ottaen tapahtui? Neljän kuukauden pelikieltoa ei voi noin vain langettaa.

        kuulin että olisi ratkaisu erän hävinnyt ja sitä myöten koko pelin ja kätellessä lyönyt otsalla vastustajaa nenään... sitä en vanno että asia ei olisi pelkkä huhu mutta jos on noin heikot hermot niin liiton olisi pitänyt antaa kylmästi koko vuoden pelikielto eikä vain neljää kuukautta...


      • niin juu
        hemppa-76 kirjoitti:

        kuulin että olisi ratkaisu erän hävinnyt ja sitä myöten koko pelin ja kätellessä lyönyt otsalla vastustajaa nenään... sitä en vanno että asia ei olisi pelkkä huhu mutta jos on noin heikot hermot niin liiton olisi pitänyt antaa kylmästi koko vuoden pelikielto eikä vain neljää kuukautta...

        eipä siellä ihan noin käynyt, mikäli paikallaolijoiden sanaan on uskomista...
        Dartshan on herrasmieslaji edelleenkin. Mutta kyllä se närvi voi pettää kellä tahansa. Eipä tuollainen nyt kovin kummallista ole, onhan sitä tuolla yleisurheilunkin puolella nähty...Huippujuoksija alkaa kiukutella varaslähdön jälkeen lapsellisesti radalla makaamalla... Tietenkään epäurheilijamaista käytöstä ei pidä sallia ja siinä Liitto mun mielestä on tehnyt erittäin oikean päätöksen antamalla sopivan mittaisen kilpailukiellon...


      • jansku71tre
        niin juu kirjoitti:

        eipä siellä ihan noin käynyt, mikäli paikallaolijoiden sanaan on uskomista...
        Dartshan on herrasmieslaji edelleenkin. Mutta kyllä se närvi voi pettää kellä tahansa. Eipä tuollainen nyt kovin kummallista ole, onhan sitä tuolla yleisurheilunkin puolella nähty...Huippujuoksija alkaa kiukutella varaslähdön jälkeen lapsellisesti radalla makaamalla... Tietenkään epäurheilijamaista käytöstä ei pidä sallia ja siinä Liitto mun mielestä on tehnyt erittäin oikean päätöksen antamalla sopivan mittaisen kilpailukiellon...

        Olin paikalla kyseisen tapahtuman aikana eikä siinä todellakaan ollut mitään mikä ois fyysisesti satuttanut....Paljon oli kyseessä ja jos ylimielisesti aletaan provosoimaan niin kellä tahansa menee hermot....En puolustele kyseistä henkilöä ja tiedän et tollanen käytös ei oo sopivaa mut mut....jokaisen pitäis osata käyttäytyä ja antaa hetki toiselle rauhoittua pelin jälkeen...


      • ei hyvää päivää

        komulahan ei siis käytä alkoholia suurissa määrin, normaalisti ottaa yhden pullon ykkösolutta. todella heikkohermoinen kaveri tosin. olin 2008 sm-kisoissa todistamassa 301av-finaalia, jossa hän oli tappiolla kallelle(petri korte) 2-0 ja löi itseään useaan otteeseen heiton jälkeen TODELLA KOVAA päähän. Hän tosin voitti 3-2 ja otti suomenmestaruuden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe