nastola

on,

täynnä suomen huonoimmin käyttäytyviä ihmisiä,kunnan virkamiehet on todella huonokäytöksisiä ja asukkaatkin on tosi sisäänlämpiviä,en suosittele kunnallista työpaikkaa enkä muuttoa nastolaan,järviseudut on kyllä kauniita ja sijainti on ihan jees...

12

3793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-asukas

      Olen kanssasi TÄYSIN samaa mieltä!
      Pakko myöntää, sillä tiedän mistä puhutaan, sillä olen siellä asunut lähes koko ikäni....

    • kokeile Oulua

      Olen joutunut muuttamaan 8 kertaa elämäni aikana, milloin opiskelun milloin työn takia.
      Nastolaan rantauduttiin aivan vahingossa asunnon saannin takia.
      Mihinkään muualle ei ole ollut niin helppo muuttaa ja sopeutua.
      Ihmiset ovat pääsääntöisesti erittäin ystävällisiä, heidän kanssaan on erittäin helppo asioida ja tulla toimeen.
      Joka paikassa on omat jääränsä mutta tosiasia on, etten missään päin Suomea ole kohdannut niin ystävällistä väkeä kuin Nastolassa.
      Kiitos siitä heille.

    • Nasta mesta

      Tehkää nyt jumalauta jotain niille rakokiven hulttioille. Bussissakaan ei saa olla rauhassa jos tulevat samalla bussilla. Antakaa edes niille porttikielto busseihin niin pääsee edes Lahteen niitä pakoon.

    • nastolan

      naiset antaa herkästi pillua,naimisissa olevat ja yh äidit varsin kiimasia on

    • pois Nastolasta

      Juu, nuoruuteni aina lukion päättymiseen asti siellä
      kärsin ja sen jälkeen lähdin pois tuosta sontakasasta. Ihmiset varsinkin nuoret ovat huonoimmin käyttäytyviä kuin missään olen koskaan aikaisemmin tavannut. Toisaalta taitaa olla kaikissa noissa pikku kunnissa sama sisäänpäin lämpeävä roskajoukko, joka pilaa kunnan maineen sitten kylillä sikaillessaan ja ulkopaikkakuntalaisia hakatessaan. Todella noloa toimintaa! Hävetkää!
      Ottakaa mallia vaikka Hesalaisista (vaikka en siellä asukaan), siellä ei ulkopaikkakuntalaisia (ei edes ulkomaalaisia) kohdella huonosti, toisin kuin Nastolassa. Taitaa Nastolan pojat olla vaan niin helvetin tylsistyneitä siihen omaan pikku-ghettoonsa kun täytyy leikkiä jotain helvetin seriffiä..

      • entinen suomen 10 paskimman...

        Itse entisenä nastolalaisena tiedän ettei siellä ulkopakkakuntalaisia kohtaa käyttäydytä huonosti niin kauan ku he itse käyttäytyvät asiallisesti. Ja on aivan hölmöä verrata johonki helsinkiin, koska siellä on niin paljon väkeä ettei edes voi tuntea kaikkia toisin kuin nastolassa kaikki tuntee kaikki (melkein). Jottei tämä viesti menisi nastolan kehumiseksi joudun sanomaan jotain mikä siitä kylästä tekee paskan paikan: kylillä tiedetään asiasi paremmin kuin tiedät itse, liikaa mustalaisia , paljon sosiaalipummeja ja täysin eloton kylä--> ketään ei liiku missän paitsi huumehörhöt (ja niitä sillä kylällä riittää). Ja rikollisia on paljon. Nastolan voisi hävittää mailman kartalta. Itse en nastolaan takaisin muuta kun sieltä kerran olen pois päässyt, näin on sanoneet monet tututkin ja sukulaiset.


    • ...hetki

      Se oli elämäni onnellisin hetki, kun muuttokuormamme lähti Nastolasta.

      • tousu

        Sama tunne oli minullakin. Ja nastolassa ikänsä asuneet eivät tiedä sitä että esim. lahti on paljon parempi ja mukavampi paikka asua kuin nastola. Sen huomaa ja pystyy myöntämään vasta sitten kun sieltä muuttaa pois.


      • 11 vuotta hämeessä
        tousu kirjoitti:

        Sama tunne oli minullakin. Ja nastolassa ikänsä asuneet eivät tiedä sitä että esim. lahti on paljon parempi ja mukavampi paikka asua kuin nastola. Sen huomaa ja pystyy myöntämään vasta sitten kun sieltä muuttaa pois.

        Vuosi sitten muutettiin Nastolaan Lahdesta. Kymmenen vuotta Lahdessa auttoi jo jotenkin sopeutumaan tähän hämäläiseen sisäänpäin lämpiävään lähes umpimieliseen mentaliteettiin. En näe eroa Lahden ja Nastolan välillä. Liikekeskuksessa ei kylläkään tule käytyä kuin n. kerran viikossa kaupassa. Joka kerta kieltämättä ihmetyttää se valtava juoppojen ja muuten syrjäytneiden määrä. En kyllä ikinä muuttaisi sinne. Ja toiveissa on vielä joskus saada mies suostuteltua muuttamaan pois näiltä seuduilta....


      • kunta
        11 vuotta hämeessä kirjoitti:

        Vuosi sitten muutettiin Nastolaan Lahdesta. Kymmenen vuotta Lahdessa auttoi jo jotenkin sopeutumaan tähän hämäläiseen sisäänpäin lämpiävään lähes umpimieliseen mentaliteettiin. En näe eroa Lahden ja Nastolan välillä. Liikekeskuksessa ei kylläkään tule käytyä kuin n. kerran viikossa kaupassa. Joka kerta kieltämättä ihmetyttää se valtava juoppojen ja muuten syrjäytneiden määrä. En kyllä ikinä muuttaisi sinne. Ja toiveissa on vielä joskus saada mies suostuteltua muuttamaan pois näiltä seuduilta....

        Enpä jaksa uskoa, että Nastola on tässä mielessä mitenkään ihmeellinen tai lähinnä poikkeuksellinen. Eiköhän edellä esitetyt ongelmat ja epäkohdat ilmene missä tahansa pikku kunnassa.

        Joku vertasi Nastolaa Helsinkiin. Jos Nastolassa muut tietää asiasi paremmin kuin itse, niin Helsingissä kukaan ei välitä paskaakaan, vaikka joku yrittäisi viedä hengen jonkun silmien alla.

        nim. Entinen Nastolalainen, nykyinen pk-seutulainen


    • Anonyymi

      Vanhan ikäluokan miehet Nastolassa on sellasia seläntakana vittuilijoita.

    • Anonyymi

      Nuoret möykkää jo kuin rapajuopot ja vahtii kuka niiden kuppases kyläs saa käydä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe