Olin sanut uuden työpaikan ja jouduin menemään työterveystarkastukseen. lääkäri oli isorintainen ja kurvikas blondi. Hän komensi minut pöydälle ja sanoi,että riisu vaatteesi. Kättelimme ja hän mittaili varustustani.
Siten hän levitti käsiinsä jotain liukastuslinjamenttiä. Aikoi tehdä perusteellisen tarkastuksen. hän kirjoitti jotain papereihinsa minun riisuuntuessa. Tilanne oli oudon kiihoittava. Sitten hän sanoi,että kaikki pois. olin siinä sitten täysin alasti tämän amazonin edessä. ja tietysti peenikseni alkoi oudosta tilanteesta johtuen seisoa. Lääkäri huomasi sen ja komensi minut pitkälleen, ja levitti käsiinsä jotain liukastelinjamenttiä. Menin selälleen kun hän yhtääkkiä naksautti jotkut käsi ja jalkalukot kiinni. Olin avuttomana pöydällä ja lääkäri työnsi samalla liukastuslinjamentillä käsitellytn sormensa anukseeni. Sitten hän alkoi runkata minua. Tilanne oli sairas mutta myös kiihoittava. eikä aikaakaan kun lennätin spermat ulos. Ja tosiaan! Yämä lääkäri pyydysti mällistäni osan suuhunsa. Sitten hän vain avasi lukot ja sanoi,että vaatteet päälle, olet täysin työkuntoinen. Poistuin sieltä vähän nolona. Mutta oli sellainen kokemus,etten tuon lääkärin luo ilkeä enää mennä!! Onko teillä vastaavia kokemuksia oikeasta elämästä? Ja antakaa palutetta jutusta.
Tohtorin tarkastus.
Lekurin uhri
2
16911
Vastaukset 2
- --------------
Kirjoitusvirheitä ja sekava.
- olisimpa
ollu sinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460