Harry Potter ja Feeniksin kilta -elokuvan ikärajaksi Suomessa on määritelty K11. Asia kerrotaan Valtion elokuvatarkastamon sivuilta http://195.197.150.133/elokuvahaku/EH1210.aspx?ID=332157&lcid=1035
Perusteluina ikärajalle ovat:
"Fantasiaseikkailusarjan viidennessä osassa melko pelottavia kauhukohtauksia sekä hyvän ja pahan välisiä taisteluja, joita päähahmon taitavuus ja sarjalle ominainen taikamaailma lieventävät."
Elokuvan pituudeksi ilmoitetaan 2 tuntia 20 minuuttia.
Feeniksin killan ikärajaksi K11
3
442
Vastaukset
- Hermione
No mä ainaski rakastan HP-leffoja ja mun äiti printtas mulle heti lipun ensi-iltaan.
- vannoutunut fani
ylhäältä kuuluu,kuraverinen
- Mielummin K13 TAI K15
Niin leffa bisnes toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4432967Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1292021
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081294Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71235Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511233Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281208- 81016
- 55989
- 37755