pitäiskö se valu raudottaa jotenkin piippuun kiinni.Vai teenkö vaan kakun päälle ja siihen raudoitus.
Piipunhattu
4
1256
Vastaukset
- alle ja
valu päälle, joku rautakin saa olla siellä massassa. Jotkut valaa jopa maassa sen ja nostaa sitten paikoilleen.
- Pera
Muutenkin irrallinen piipunkaulus on hankala. Paikalla kun valaa ja tiilipiippuun suoraan, sattuvat reiätkin hormien kohdalle. Rautaa sekaan, jotta kestää.
- turhaa
Pera kirjoitti:
Muutenkin irrallinen piipunkaulus on hankala. Paikalla kun valaa ja tiilipiippuun suoraan, sattuvat reiätkin hormien kohdalle. Rautaa sekaan, jotta kestää.
päästää kosteutta tiiliin betonkin läpi.
- muuruu-kurssilainen
laitat tiilien päälle huopaa tai rakennusmuovia
kosteuden takia. hormeihin kymppi senttistä
styroksia, ja kun teet kehikon katsot että
styroksit on vähän korkeemmalla kun kehikon reuna. pieni kaato on hyvä tehdä. teet kehikon
2/2 ja 2/4:sta niin että viivi senttiä tulee
piipusta ja viisi senttiä korkea. muista vesi
urat ettei vesi pääse valumaan piippua myöden
rakenteisiin. ja laitat betoni kakkuun vaikka
8 mm:stä harjaterästä tarpeen mukaan, niin pysyy ehjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078