mitenköhän suhtautuvat kotimaassaan asiaan?
saksalaiset ja toinen
4
644
Vastaukset
- kantavat vieläkin
Täällä Keski-Euroopassa asustan ja kyllä ne tapahtumat tuntuvat vaivaavan ennen kaikkea nuorempaakin sukupolvea. Ei vaan Saksassa, myös Itävallassa on sama homma.
- mit D?
Olen kysynyt monelta sakulta ovatko ylpeitä saksalaisuudestaan. Kuulemma ei, esim. teknisestä edistyksellisyydestä kylläkin mutta itse saksalaisuus ei kirvoita riemuhuutoihin. Kerran oltiin kv-opiskelijaporukassa liikkeellä pienessä hiprakassa ja intauduttiin virittelemään kansallislaulujamme vuoronperään, saksalaiset pysyivät hiljaa.
"Maailmanmiehen" elkeitä on valitettavasti vieläkin monella kun matkustelevat ulkomailla. Oletetaan että kaikkialla voi automaattisesti asioida saksaksi, etuillaan, rohmutaan ja aurinkotuolien varaussodassa sakut on maailmanluokkaa, heh.. - repesin
mit D? kirjoitti:
Olen kysynyt monelta sakulta ovatko ylpeitä saksalaisuudestaan. Kuulemma ei, esim. teknisestä edistyksellisyydestä kylläkin mutta itse saksalaisuus ei kirvoita riemuhuutoihin. Kerran oltiin kv-opiskelijaporukassa liikkeellä pienessä hiprakassa ja intauduttiin virittelemään kansallislaulujamme vuoronperään, saksalaiset pysyivät hiljaa.
"Maailmanmiehen" elkeitä on valitettavasti vieläkin monella kun matkustelevat ulkomailla. Oletetaan että kaikkialla voi automaattisesti asioida saksaksi, etuillaan, rohmutaan ja aurinkotuolien varaussodassa sakut on maailmanluokkaa, heh..tolle sun viimeiselle lauseelle :DD
- Adolf
Vanhemmille saattaa olla vaikeampi asia, mutta kyllä nuorille olen ainakin vitsaillut esittämällä hai hitler tervehdystä samalla käyttäen kahta sormea viiksinä ja aina on naurut tullu perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245650Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624172Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143717Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683133- 453013
- 902987
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572696Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302695- 201795
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1231717