Selain ongelma?

maccini

mistä lähtisin etsimään syytä ongelmaan, eli jostain syystä Iltalehden sivut ei aukea Safarillani??? Mozillalla aukeaa ongelmitta.
Minkään muun sivuston kanssa en ole huomannut Safarilla ongelmia.

2

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Syy on iltalehden sivujen koodissa tai palvelimessa. Sivut toimivat toisinaan ihan hyvin ja toisinaan eivät ollenkaan.

      Toivottavasti iltalehden kehittämistiimi joskus ehtii selvittämään tuonkin.

    • MP33

      Vika on sivuston koodissa ei itse Safari selaimessa/ohjelmassa. Safari on yksi parhaimmista selaimista. Se on erittäin nopea esim paljon nopeampi kuin Firefox selain ja se näyttää sivut täysin standardinmukaisina. Jos sivujen koodauksessa on tehty virheitä niin selain näyttää virheet armottomasti sivuja selattaessa.

      Itse teen jonkin verran websivuja ja eipä itselläni ole koodiin tullut mitään sellaista joka olisi aiheuttanut näkyviä eroja Safarissa, Internet Explorer tai Firefox selamilla.

      Internet Explore selain ei paljoa välitä koodivirheistä tai koodin oikeellisuudesta ja se näyttää sivut oikean näköisinä vaikka koodista puuttuisi kohtia. Firefox on vähän nirsompi mutta Firefoxin suosi on pakottanut tekijät testaamaan sivut myös Firefox selaimella. Alkuun jotku sivujen tekijät sanoivat monesti ylimalkaisesti että jos sivut ei näy oikein (firefoxilla) et käytä oikeaa selainta (oikea oli olevinaan Internet Explorer). Nykyään monella on Firefoxin suhteen jo eri ääni kellossa.

      Tosin sama ongelma on edelleen Safarin kohdalla. Moni ei viitsi panostaa sivuja tehtäessä että ne sivut näyttäisi myös Safarissa oikein koska niiden käyttäjiä ei ole kuin kourallinen verrattuna Firefox ja Internet Explorer käyttäjiin nähden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1701
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1432
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      936
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      773
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      698
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      661
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      615
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe