Niin, jompaan kumpaan suuntaisimme.
Kertokaas kummastakin hyviä ja huonoja puolia, mitä olette itse tykänneet, kumpaan mieluiten lähtisitte jne. :)
Joitain hyviä hotelleja, ravintoloita voi myös mainita kummastakin paikasta. :)
Kiitos jo etukäteen.
Rimini vai Riccione ?
4
1493
Vastaukset
- mielestäní
Riccione on italialaista tyyliä ja teatteria.
Rimini samaa eurotrashiä kuin muutkin turistirysät.
Molemmissa varmasti hyviä hotelleja ja ravintoloita mielin määrin, mutta jos diskoihin/yökerhoihin haluatte niin Riccionen kukkuloille niihin palatseihin kannattaa suunnata. Siellä ei kukaan kännää eikä örvellä eikä vessoihin tarvitse jonottaa.- Italia on ihana
Itse valitsisin Riccionen, mutta vielä mieluummin Cattolican. Se kohteista pienin, mutta oikein kiva paikka. Hyvät yhteydet Riminiin ja Riccioneen.
- Vieraillut
Italia on ihana kirjoitti:
Itse valitsisin Riccionen, mutta vielä mieluummin Cattolican. Se kohteista pienin, mutta oikein kiva paikka. Hyvät yhteydet Riminiin ja Riccioneen.
Hei,
Kävin pari vuotta sitten Riccionessa perheen kanssa. Mielestäni se oli tosi kiva paikka. Eräs kiva ravintola oli Trampolinos. Kulkuyhteydet olivat hyvät, kävimme myös Riminissä, mutta en oikein pitänyt siitä paikasta. Bussilla pääsimme myös vesipuistoon/tiedepuistoon ja kävimme myös järjestetyillä retkillä Venetsiasa ja San Marinossa.
Rannat olivat todella siistejä ja paikka rauhallinen. Riippuu tietysti siitä, mitä etsit. Mutta meidän tarkoitukseen Riccione oli hyvä paikka. - oona.
Vieraillut kirjoitti:
Hei,
Kävin pari vuotta sitten Riccionessa perheen kanssa. Mielestäni se oli tosi kiva paikka. Eräs kiva ravintola oli Trampolinos. Kulkuyhteydet olivat hyvät, kävimme myös Riminissä, mutta en oikein pitänyt siitä paikasta. Bussilla pääsimme myös vesipuistoon/tiedepuistoon ja kävimme myös järjestetyillä retkillä Venetsiasa ja San Marinossa.
Rannat olivat todella siistejä ja paikka rauhallinen. Riippuu tietysti siitä, mitä etsit. Mutta meidän tarkoitukseen Riccione oli hyvä paikka.Olemme nyt sitten Riccioneen lähdössä parin viikon päästä, vaikutti hyvältä paikalta. (:
Jos jollakulla on kokemuksia Hotelli Avanasta, kuulisin niitä mielelläni. :)
Vieraillut, järjestetylle retkelle San Marinoon olimme itsekin ajatelleet mennä, voisitko kertoa siitä retkestä enemmän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759