Metsojen tappaminen

lopetettava välittömästi

Jo nyt on perkele kun idiootit paukuttaa sukupuuton partaalla olevia metsoja hengiltä. Eikö saatana noille paukapäille saa mitään rotua! Syökää vittu makkaraa ja ampukaa vaikka rottia tappamisviettiinne!!!!! Minä ainakin vedän turpaan jokaista joka kertoo metson ampuneensa.

18

3481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunter33

      keksit että metso on sukupuuton partaalla?
      Kuljen 4;llä eri alueellaa pohjoi ja keskisuomessa teerenpyynnissä ja nykyään tahtoo olla joka toinen hyppy metso.
      Kuivaniemellä teeri jopa harvinaisuus.

      Ainut vastuullinen ja järkevä metson metsästyksen päättäjä/säätelijä on riistanhoitopiiri/metsästysseura joka tietää tasan tarkkaan kannattaako myöntää lupia ja jos niin minkä verran.On oma lehmä ojas,nääs.

      Te paskahousut vaan sotkeennutta viherpiiperöien valheisiin metson sukupuutosta.
      Näillä taas on taka ajatuksena "IKIVANHOJEN metsien suojelu".

      ps.1-2/vuosi vuodesta 64
      antaa tulla vaan.

      • ............

        Totuus on että keskisuomessa on todella hyvä metso kanta, km2 alueella 5-7 kpl. Taudit tappaa jos liikaa kanta kasvaa...


    • ooooopoooooo

      Heps!!!!! olen ampunu monta metsoa ja ei ne perkeleet ole vieläkään kuollu sukupuuttoon XD
      Eikä metso oo harvinainen, mutta sitä säännöstellään silti kiintiöillä, ettei kanta pienene.

      • sudentappaja

        kiintiot on hyvä juttu, mutta meillä päin ei kaikki ei vaan noudata sitä, joten sillä koko kiintiöllä ei ole paskan merkitystä:/


    • Kaikkea sitä

      Mikähän kusipää pottanaama sinäkin luulet olevasi.

      Onhan se moneen kymmeneen kertaan tutkittu ja todeksi todettu, että metsästys on pienin tekijä lintukannan vaihteluun. Vaikka on ollut kanalintujen osalta pitkiäkin täysrauhoituksia, ei oo tapahtunu mitään kantojen nousua.

      Pienpedot ja haukat sekä taudit verottavat 90% koko kannasta.-Joten pidähän leipäläppäsi itse makkaran päällä.

    • Jepulis

      Taidat olla vaan kade kun et oo ite saanu :b
      Ihme vouhottajia.

    • isi

      vaan, ja saatatpa jäädä toiseksi siinä turpaanvedossa.Mutta missä ihmeessä metsoja tähän aikaan ammutaan?Kerropa se ja tulen henkilökohtaisesti avittamaan mainitsemassasi toimessa.

    • laikaman

      Hyppää vain tasaselle.
      En kyllä muutamaan vuoteen ole ampunut. Huonot vuodet ovat olleet mutta nyt on taas paremmat ajat. Ensi syksynä poikalaikan kanssa seikkaillaan ja jouluna syömme perinteisesti havukalkkunaa.

      Suurin uhka metsolle on metsien käsittely. Etelä-Suomi on menetetty, kanta kituu vjuosikymmenien rauhoituksesta huolimatta. Ei ole metsosta vatukon ja lepikon lajiksi.

    • metsästäjäkin

      Yrittämään sitä turpaanvetoa. Viime syksynä ammuin 11 metsoa ja 3 koppeloa.

      Kerro aika ja paikka, jolloin voit tulla kusemaan housuihisi.

    • Mertsi

      Ammuin viime syksynä 4,3kg, 5-6v vanhan metson, nam, tehtiin baisti. lyödäkkin saa.

      • isi

        ruokahalua ja onnittelut!Lyömiset jätän kasvissyöjien ja muiden hihhuleiden huoleksi,jos nyt eivät ihan silmille hypi.


    • mies kainuusta

      kyllä ne kolmiolla laskee ja olisi metso ajat sitten rauhotettu jos se olisi su8kupuuttoon kuolemassa.... tiedätkös etes mikä on kolmio laskenta... kysympähän vaan

    • turpaan vaan..

      Joo, pitääkin lopettaa metsällä käynti kun tommonen paskaasiantuntia uhkaa vetää kuokkaan. Tu apina koittaan nii saat mitä pyydät..Vouhon vouhon ääliö!

      • pojat rauhoittukaa jo

        onko jo hampit pesty, ois nukkumaanmenoaika.


    • tuo

      tehometsä talous joka sen metson täältä hävittää jos joku sen on hävittääkseen. Mee niille herroille mouhoon jotka päättää soidin, pesimä, ruokapaikkojen tuhoomisesta..

    • niin...

      ittes pitäs lopettaa vouhottamasta saatana.

    • kuule hiliaa

      minä oon aikonu ampua ens syksynä meijän metästä yhden ison meton, ammun saatana sen vaikka pitäs muutama päivä siellä metässä kytätä sitä.Vittu ku ne hirvimiehet näkee sen aina (eikä metot oo kuolemassa sukupuuttoon)

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      vittu haistakaa luononsuojeliat pitkä paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe