Olisiko kenelläkään helppoja askarteluohjeita vanhuksille. Nahkapaloja, huovutusvillaa, kahvipaketteja, servettejä yms. löytyisi kaapista.
Helppoja askarteluohjeita vanhuksille
7
12474
Vastaukset
- punontaa
Osa vanhuksista on saattanut tehdä tuohitöitä ja vaikka ei olisikaan ,niin oppivat kyllä.
Siis esim. kahvipussisuikaleita, yhden yli, yhden ali periaatteella. Niistähän voi näppärimmät tehdä koreja jne. - opus nimeltä
"Nyt kun on aikaa".
- poika5v
moi
ootteko vanhuksia mä oon 5-v poika - -------
Nahkapohjaiset tossut?
Tee valmiit reiät reunaan ja virkkaamaan, ei sovi jos nivelet kipeät. - bibelot
Jos englanninkieli taittuu edes nimeksi niin mene osoitteeseen www.pinterest.com, sieltä löydät pohjattoman ideapankin. Saattaa pyytää rekisteröintiä mutta se on ilmainen tai jos et halua rekisteröityä niin saattaisi onnistua laittamalla googleen hakusanoiksi "pinterest diy" ja sieltä sitten linkistä kohteeseen.
- aarmamamamam
Taidat olla väärällä alalla jos yrität kehittää viriketoimintaa serveteistä..
Vähän kunnioitusta maamme rakentaneille! - hoohoog
Viriketoiminta on paljon muutakin kuin askartelua! Mieti ja kysy mitä teidän vanhukset OIKEASTI haluavat tehdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947