Olisiko kenelläkään helppoja askarteluohjeita vanhuksille. Nahkapaloja, huovutusvillaa, kahvipaketteja, servettejä yms. löytyisi kaapista.
Helppoja askarteluohjeita vanhuksille
7
12880
Vastaukset
- punontaa
Osa vanhuksista on saattanut tehdä tuohitöitä ja vaikka ei olisikaan ,niin oppivat kyllä.
Siis esim. kahvipussisuikaleita, yhden yli, yhden ali periaatteella. Niistähän voi näppärimmät tehdä koreja jne. - opus nimeltä
"Nyt kun on aikaa".
- poika5v
moi
ootteko vanhuksia mä oon 5-v poika - -------
Nahkapohjaiset tossut?
Tee valmiit reiät reunaan ja virkkaamaan, ei sovi jos nivelet kipeät. - bibelot
Jos englanninkieli taittuu edes nimeksi niin mene osoitteeseen www.pinterest.com, sieltä löydät pohjattoman ideapankin. Saattaa pyytää rekisteröintiä mutta se on ilmainen tai jos et halua rekisteröityä niin saattaisi onnistua laittamalla googleen hakusanoiksi "pinterest diy" ja sieltä sitten linkistä kohteeseen.
- aarmamamamam
Taidat olla väärällä alalla jos yrität kehittää viriketoimintaa serveteistä..
Vähän kunnioitusta maamme rakentaneille! - hoohoog
Viriketoiminta on paljon muutakin kuin askartelua! Mieti ja kysy mitä teidän vanhukset OIKEASTI haluavat tehdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591