Ensimmäisen kerran Miran kanssa...

Hra Nieminen

Olen seurustellut Miran kanssa jo useamman vuoden, hän on keskipituinen ja hoikka nyt 22-vuotias, ja sen kohtuullisen kokoiset rinnat saavat hänen vyötärön tuntumaan hoikemmalta.
Me tavattiin ensimmäisen kerran aivan sattumalta erään hotellin yö kerhossa, istuttiin vierekkäin kahvilla.

Myöhemmin illempana, menimme minun kämpilleni, istuimme Miran kanssa minun sängyn reunalla vierekkäin, ja hän antoi minun laittaa käteni puseronsa sisään, tunnustelin Miran kiinteitä rintoja, ja hän oli selvästi tyytyväinen sen tuomaan hyvän olon tunteeseen, suudeltiin toisiamme kiihkeästi, Avasin Miran puseron ja näin uljaat rinnat, mitkä näkyivät läpi kireästä topista, mikä oli puseron alla. Suudeltiin ja halattiin pitkään, tunsin kuinka "pikkuveli" housuissani alkoi käydä jo levottomaksi. Avasin Miran farkkujen napit, huomasin että hänellä oli seksikkään vaaleanpunaiset stringit jalassa.

En ehtinyt kauaa miettiä, kun riisuin Miran farkut pois. Siinä hän oli alusvaatteisillaan edessäni, ihanat stringit jaloissa ja kireä toppi. Nyt suorastaan housuissani kaluni oli niin kovana että ihan pakotti, riisuin omat vaatteet, housut ja puseron. Olimme molemmat alusvaatteisillamme. Ei siinä voinut muuta kuin sanoa Miralle että sinä olet todella ihana ja kiihottava.
Mira ei sanonut mitään, hymyili vaan, ja laittoi kätensä boksereideni sisään, ja alkoi hieroa kovaa kyrpääni, se tutui satumaiselta, en voinut olla suutelematta Miran Rintoja, hyväillä niitä, tunsin kuinka Mira nautti kyrpäni hyväilystä.

Riisuin Miran stringit pois, toppi jäi puoliksi päälle, rinnat esillä. Miran karvoitus oli todella siistiksi leikattu, klitoris näkyi, ja se oli ihan kiimasta turvoksissa. Mira meni makaamaan selälleen sänkyyn, ja nosti hivenen jalkojansa koukkuun, rupesin hiljalleen nuolemaan Miran pillua, hän maistui erittäin ihanalta, Paremmalle kuin makein hunajakaan) Mira ynisi kiihotuksesta ja nautinnosta hiljalleen. Jatkoin nuolemistani, levitin sormilla häpyä hieman enemmän auki ja litkin, kuin kissa maitoa konsanaan, Miran nesteitä, hän sai monta orgasmia, ja väänteli niiden tahdissa lantiotaan. Tämä on taivaallista ajattelin.

Työnsin varovaisesti sormeni Miran emättimeen samalla, se vaikuttikin heti häneen, ja yhä rajumpi orgasmi seurasi toistaan, kun työntelin Miran märässä pillussa sormeani. Hetkisen kuluttua Mira nousi istualleen, ja minä puolikova kyrpä pystyssä hänen eteensä. Ei siinä ehtinyt paljoa sanoja vaihtaa, katseet riittivät, ja Miran ihanan nautinnolliset ilmeet kertoivat hänen haluavan vaan lisää.
Mira tarttui kyrpääni kiinni, kuten ennemminkin, hieroi sitä ihanan hitaasti kädessään, ja lipoi terskaa kielellään. Hän otti kyrpäni nupin suuhunsa ja imi sitä kiivaasti ja kutitteli kielellään, en oikein tiennyt miten päin olisin, niin hyvälle se tuntui. (kuin olisi ollut taivaissa) Mira jatkoi hetkisen vielä kullini imemistä, kunnes tunsin mällin olevan tulossa.

Mira lopetti, ja sanoi, haluun sinut minun sisääni, ei siinä meikäläistä tarvinnut montaa kertaa kehottaa. Mira kävi sängylle vatsalleen makuulle, ja nosti pyllyään pystyyn. Kaivoin pöydän laatikosta kondomin, ja kiskoin sen kiireesti kaluni päälle, ja sovitin sen varovasti takaapäin Miran märkään pilluun. työnsin kuin viimeistä päivää, parrua Miran pilluun, pillun lihakset supistelivat kyrpäni ympärillä, ja se tuntui sanoin kuvaamattoman ihanalta, Mira voihki nautinnosta, ja tunsin jälleen kuinka siemensyöksy alkaa olla lähellä. Mira sanoi, että hän haluaa "ratsastaa" no eipä siinä mitään, menin selälleni sänkyyn, ja Mira istuutui kyrpäni päälle, se jos mikään oli nautintoa, hyväilin Miran pehmeitä rintoja, ja välillä hän kumartui antamaan minulle intohimoisen suudelman, enää kauaa ei voi tätä kestää, ajattelin kun mälli oli tulossa, mutta eihän voi noin ihanaa naista puutteeseenkaan jättää.

Lopetimme ratsastuksen, ja Mira otti kiinni kyrvästäni ja hieroi sitä rintojensa väliin, kauaa ei mennyt kun mällit lensi. Mira oli rinnoiltaan ihan sperman peitossa, mutta naureskeli vain, että tämä oli ihanaa, ja haluaa vielä lisää. Maattiin siinä hetki vierekkäin, kunnes jo taas Mira otti kiinni kyrvästäni ja hieroi sitä, kauaa ei tarvinnut kun se oli seisokissa. Mira otti sen suuhunsa melkein puoliksi ja imi sitä kuin tikkaria, se tuntui todella hyvälle. Ja sitten ruvettiin uusiksi panemaan, Miran kuuman kostea pillu paljaan kaluni ympärillä oli jotakin ennen kokematonta, Mira makasi selällään, ja minä hänen päällään, tunsin joka kerta kun Mira sai orgasmin, yhä vaan voimakkaamman tunteen kyrpäni ympärillä, sitä ei voinut kestää kovin pitkään, se olin niin kiihottavaa, hetkisen työntelin vielä, ennen kuin vedin kyrpäni pois ja saman tien lensi mällit Miran päälle. No hetkisen kuluttua kun olimme molemmat siistiytyneet, makasimme vierekkäin sängyllä, ja Mira sanoi kuinka ihanalta se tuntui, ja lisäsi että oli hänen ensimmäinen kertansa, kun oltiin yhdynnässä. En minäkään montaa kertaa ollut tuota ihanuutta vielä kokenut.

Seuraavana päivänä heräsin siihen kun ovikello soi, ja kukapas muu oli oveni takana, Mira. Kysyin tyhmänä, miksi sä tänne eksynyt oot? Johon Mira vastasi, Eilinen teki muhuun lähtemättömän vaikutuksen, joten mä haluan olla sun kanssasi, nyt ja aina. En osannut sanoa mitään, kävelin vaa olohuoneeseen, ja Mira tuli jälkeeni sulkien perässään ulko-oven.

Kysyin että ottaisitko kahvia tai jotakin? Mira hymyili, ja silmät sädehtivät, joo voin mä ottaa kupillisen kahvia. Menin keittämään kahvia, kun tulin takasin olohuoneeseen, oli Mira jo riisunut farkkunsa pois ja istui sohvalla yllään t-pusero ja stringit. Ajattelin ettei tästä selviä hengissä, kun kiimainen katse kohtasi omani. Kahvi on kohta valmista, otat sä jotakin sen kanssa? Vain sinut, Mira vastasi. Olin hetkisen kuin haloolla isketty, en saanut sanaa suustani. Mira vain katseli minua yhä viekoittelevampi hymy kasvoillaan. Puhelin alkoi soida. Havahduin. Ethän aio vastaa, Mira kysyi vähän säikyn oloisesti. No en. ja laitoin luuria soittajalle, vapaapäivänä ei saa häiritä, ajattelin. Mentiin keittiöön kahville.

Mira kysyi, haluatko mut tässä vai makuuhuoneessa. No kiimainen pikku narttu ajattelin, Mennään makuuhuoneeseen vaan. Mentiin, minulla oli päällä vaan kylpytakki, olin hieman ennemmin käynyt suihkussa. Miralla sen sijaan ei ollut enää rihman kiertämää päällään. Riisuin kylpytakin ja kävin makaamaan sängylle selälleni. Mira kävi jo kovan kyrpäni kimppuun, nuoli ja imi, runkkasi ja hieroi. Nyt tätä tahtia ei voinut kestää pidempään. Mira kävi kanssa makaamaan sängylle, annoin hänelle kuuman suudelman, ja nuolin hänen ihanaa pilluansa. Tunsin kuinka Mira värähteli nautinnosta, jatkoin vielä hetken lipomistani, kunnes Mira sanoi, pane jo mua ja kovaa.

Survoin kulliani Miran sisään sivuttais-asennossa, Mira suorastaan huusi nautinnosta kun sai orgasmin. Vaihdettiin asentoa, nyt Mira makasi vatsallaan ja työnnyin takaapäin hänen märkään pilluunsa, hetkisen taottuani tunsin kuinka mällit oli jo tulossa. Vaihdettiin jälleen, nyt Mira makasi selällään, jalat koukussa, ja minä päällä, hetkisen pantuamme mällit oli jo tulossa kun Mira halusi vaihtaa asentoa. Nyt olin selälläni ja Mira makasi päälläni, hänen ihanat rintansa hieroivat minua, se tuntui kuin olisi unessa. Niin hyvältä se tuntui. Mira huusi ja huohotti orgasmien kourissa, Nyt mällit riistäytyivät Miran sisuksiin, en pystynyt pitämään kauempaa. Mira vain hymyili Ja näytti nauttivan.

Menimme yhdessä suihkuun, ja pesimme toisemme. En vieläkään voi unohtaa tuota ihan ekaa kertaamme, toisesta puhumattakaan, suihkun jälkeen mentiin uudestaan sänkyyn, ja taidettiin molemmat nukahtaa…

3

12065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekulakka

      "Me tavattiin ensimmäisen kerran aivan sattumalta erään hotellin yö kerhossa, istuttiin vierekkäin kahvilla.

      Myöhemmin illempana, menimme minun kämpilleni, istuimme Miran kanssa..."

      JA HIEMAN MYÖHEMMIN:

      "Mira tarttui kyrpääni kiinni, kuten ennemminkin, hieroi sitä..."

      Justjust, hieman tarkkuuta, kun kuitenkin vaivaa olet satusi kehittelemisessäsi nähnyt. Lisäksi kieliopilliset seikat kertovat kirjoittajan olevan teini-ikäinen, joka ei todellakaan pääse yökerhoihin. Kivahko fiktio kuitenkin.

      • (ei nimimerkkiä)

        Kohta

        "Mira tarttui kyrpääni kiinni, kuten ennemminkin, hieroi sitä..."

        viittaa siihen kun Mira AIEMIMMIN SAMANA ILTANA hieroi miehen kyrpää. Ja kieliopilliset puutteet häiritsivät kyllä hieman minuakin, mutta vastauksesi oli aivan turhan kriittinen. Ei ole mitään syytä hakemalla hakea virheitä toisen tuotoksesta ja esittää olevansa tärkeämpi kuin tosiasiassa on!


      • ...että...
        (ei nimimerkkiä) kirjoitti:

        Kohta

        "Mira tarttui kyrpääni kiinni, kuten ennemminkin, hieroi sitä..."

        viittaa siihen kun Mira AIEMIMMIN SAMANA ILTANA hieroi miehen kyrpää. Ja kieliopilliset puutteet häiritsivät kyllä hieman minuakin, mutta vastauksesi oli aivan turhan kriittinen. Ei ole mitään syytä hakemalla hakea virheitä toisen tuotoksesta ja esittää olevansa tärkeämpi kuin tosiasiassa on!

        ..kielioppivirheet häiritsevät, jos niistä kolmesta sanasta, jotka olet itse kirjottanut isoilla kirjaimilla, on 1/3 osa väärin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe