Minulla on 2xennakko aavistus että eräs tärkeä ja rakaskin ihminen tarvitsee apua. Ensimmäinen kesti noin vko:n ja oli järkytys kuulla hänen ja (ystäviensä joutuneen peltikolariin ja hän ajoi silloin!) Nyt hän sairastunut, vatsatauti tsm. mutta minulla oli n.2pvä:n ajan taas tunne että hän tarvitsee apua. ja äsken n. tunti sitten tuli ihan kauhea tunne voittamanton surun tunne. Nämä eivät ole kuvittelua, tälläistä on tapahtunut ennenkin.
2x ennakko aavistus
turta tunne
2
1274
Vastaukset
- Synkopoppi
Ota yhteyttä kaveriisi ja varmista että kaikki hyvin niin saat itsellesi mielenrauhan ja jos on tapahtunut jotakin, niin selvyyden mitä on tapahtunut.
- Turta tunne
jo että kaikki on hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996