Kadonnut tänään 6.6.n.klo 15.00 2 -vuotias albiino-tyttö undulaatti Turussa,Kohmossa,Hannnuniitun takana.Lintu ei ole käsikesy,mutta jos näet tai saat jotenkin kiinni,ilmoitathan: [email protected]
Kadonnut undu Turussa!!!!
4
575
Vastaukset
- Nimim. kokemusta on
Hei...
Onko linnusta tullut havaintoja? :/
Itseltäni ei koskaan ole omaa lintua karannut, mutta naapurin undulaatin sain kiinni kaksi kuukautta sen katoamisen jälkeen.
Lintu ilmaantui erääseen pihaan parin kilometrin päähän katoamispaikastaan, ja jäi oleskelemaan pihapiiriin. Pari päivää lintua jahtasin, ja lopulta sainkin sen kiinni.
Alussa kokeilimme turhaan houkutella lintua pelkällä ruualla, mutta turhaan.
Myöhemmin vein omat lintuni pienemmässä häkissä naapurimme pihaan, ja laitoin toisen tyhjän häkin omien lintujeni häkin päälle. Toisten undulaattien ja hirssinpalan houkuttelemana lintunen sujahti tyhjään häkkiin, ja minä vetäisin pitkällä narulla häkin suuaukon kiinni.
Tässä olisi vielä yksi hyvä linkki, josta voisi olla hyötyä...
http://www.papukaijat.net/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=51&MMN_position=89:89
Papukaijayhdistysten sivuille kannattaa laittaa ilmoitus, lintuihmisiä löytyy varmasti Turun suunnalta.
www.papukaijayhdistys.fi
Toivottavasti lintu löytyy! :)- Mamin pieni***
Sain vihjeen,otin kiitollisena vastaan ja viheltelin ja naksuttelin yömyöhään asti ko.metsikössä.Tietenkään se ei yöllä vastaa,mutta jatkan tänään ja ilmoitan kaikkiin mahdollisiin forumeihin kauppoja ja lehteä myöten.
Pelkään vain,että iso lintu vie sen kun sillä ei ole suojaväriä albiinona.
Peukut pystyyn! - kuten yllä kirjoitettu...
Mamin pieni*** kirjoitti:
Sain vihjeen,otin kiitollisena vastaan ja viheltelin ja naksuttelin yömyöhään asti ko.metsikössä.Tietenkään se ei yöllä vastaa,mutta jatkan tänään ja ilmoitan kaikkiin mahdollisiin forumeihin kauppoja ja lehteä myöten.
Pelkään vain,että iso lintu vie sen kun sillä ei ole suojaväriä albiinona.
Peukut pystyyn!Onks sulla muita undulaatteja kuin tuo yksi karannut? Parhaiten sen sieltä metsästä kiinni saa, kun on kavereita huutelemassa houkuttimena...
- Mamin pieni***
kuten yllä kirjoitettu... kirjoitti:
Onks sulla muita undulaatteja kuin tuo yksi karannut? Parhaiten sen sieltä metsästä kiinni saa, kun on kavereita huutelemassa houkuttimena...
mutta vähän vaikeaa on mennä lintujen kanssa metsään,vaikka olisivat häkissä mukana kun en todellakaan voi tietää missä lintu on ja täällä on metsää ja joka puolella valtavan korkeita puita.
Ei se lintu siinä samassa paikassa pysyttele.
Jos vain olisin nähnyt minne päin se lähti ja mihin aikaan.Mutta kun jo tunnissa lintu ehtii lentää ties minne.
Kurja juttu.Joka päivä sitä olen kuitenkin haeskellut vaikka tiedän sen toivottomaksi.
Se on pieni ja valkoinen eikä ikinä ollut ulkona.Liian helppo saalis.Surullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483