mallinuken torso

amatööri2007

Heippa! Eli mistähän olisi mahdollista ostaa tuollainen naisen torso--> en ole alan ammattilainen, en edes harrastelija, mutta himoshoppaaja kylläkin ja olisi kiva nähdä muokkausta vailla olevia kirpparilöytöjä mallinuken päällä, jolloin suunnittelu on hieman helpompaa.

Asun Jyväskylässä, onkohan niitä mahdollista ostaa esim. vaatekaupoista/ompelimoista tms jossa ylimääräisiä? En kehtaa lähteä kyselemään etten saata itseäni ihan naurun alaiseksi :D

Paljonkohan sellainen suunnilleen maksaa: päätön, jalaton, kädetönkin voi olla. Taikka sitten sellainen, jossa raajat on muttei päätä.

Kiitoksia vastanneille :)

14

9987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä häntää

vaan parhaat selkäpalat

• jennijohanna

sanoisin että minimissään 300euroa. mutta jos se on sinulle liikaa, voit tehdä torson myös itse:). se ei ole loppujen lopuksi edes kovin hankalaa, jos sinulla on kaveri apuna. Netistä löytyy varmasti ohjeet:).

• Pilami88

Mistäs näitä kalliimpia torsoja voisi esiskellä? Olisi hakusessa sellane "säädettävä" malli veilä. Mutta kuhan löytäsi liikeen mistä noita vaatteiden suunnitteluun tarkoitettuja torsoja myydään. Kun tuolla Lohikari Oy:ssa myydään enemmänkin vaatteiden esille panoa vartten noita torsoja.

• löytyy

netistä sivuilta www.lohikari.fi , mutta eivät ehkä ole niin hyvä laatuisia.

• mennä...

Eli kannattaa mennä huuto.nettiin, siellä on myynnissä Naismallinuken torsoja parikin kappaletta ja huutoaikaakin näyttäisi olevan reilusti. Itsekin katselin torsoja netistä ja eksyin tänne sekä huutonettiin. Eivät ole kalliita ja ovat tosi hyvä kuntoisia! Sinne vain huutamaan jos torsolle tarvetta! (hinta nyt n.25e)Ei kannata tuolta lohikarilta tilata, ovat sen verran kalliita kuitenkin.

• Wili.määäää

Lohikari oy:n Torsot ovat todella hyviä. mun äidin vanhemmat on perustanu sen;oo Ja lohikari oy on todella kysytty liike. Se esim hommasi kamppiin jouluvalot.

• nijksu
        Wili.määäää kirjoitti:

Lohikari oy:n Torsot ovat todella hyviä. mun äidin vanhemmat on perustanu sen;oo Ja lohikari oy on todella kysytty liike. Se esim hommasi kamppiin jouluvalot.

niin siis sun isovanhemmat perusti,... kehuisin itekin jos voisin sillä mahd tienata joskus...

• Janny_

Moiks! :> Minä soitin eilen yhteen ompelimoon ja kyselin olisko siellä myynnissä tälläsiä mallinukkeja.. Ja jep, siellähän niitä oli kaksin kappalein.. Menen ensviikolla hakemaan toisen niistä.. Tämä tuuri voi johtua siitä kun löysin NELIAPILAN.

• Liian kiltti tyttö
      • voihajumankekka

Mistä voi ostaa sellasia mallinukkeja joihin voi pistää nuppineuloja? eikä mitää typerää säätökoko juttua! Sellasesta olis valmis maksamaanki.

• Hönö555
        voihajumankekka kirjoitti:

Mistä voi ostaa sellasia mallinukkeja joihin voi pistää nuppineuloja? eikä mitää typerää säätökoko juttua! Sellasesta olis valmis maksamaanki.

KS-Tarvike Oy
        www.kstarvike.fi

Käyntiosoite
        Rajakatu 2
        30420 FORSSA

Postiosoite
        Rajakatu 2
        30420 FORSSA

• I

itselläkin olisi käyttöä tuomoiselle...

• M89

Itse olen tilannut Lokikari Oyltä torsoja ja tyytyväinen olen. Pakattu huolella, asiakaspalvelu toimii ja kestäviä tuotteita.

• R.E.M.

Noi lohikarin torsot vaa aika isokokosia... Tarvis XS-S koon torson et vois omia vaatteita siinä päällä tuunata paremmin.
      Tietoa mistä semmosia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3379
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe