mallinuken torso

amatööri2007

Heippa! Eli mistähän olisi mahdollista ostaa tuollainen naisen torso--> en ole alan ammattilainen, en edes harrastelija, mutta himoshoppaaja kylläkin ja olisi kiva nähdä muokkausta vailla olevia kirpparilöytöjä mallinuken päällä, jolloin suunnittelu on hieman helpompaa.

Asun Jyväskylässä, onkohan niitä mahdollista ostaa esim. vaatekaupoista/ompelimoista tms jossa ylimääräisiä? En kehtaa lähteä kyselemään etten saata itseäni ihan naurun alaiseksi :D

Paljonkohan sellainen suunnilleen maksaa: päätön, jalaton, kädetönkin voi olla. Taikka sitten sellainen, jossa raajat on muttei päätä.

Kiitoksia vastanneille :)

14

9915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä häntää

      vaan parhaat selkäpalat

    • jennijohanna

      sanoisin että minimissään 300euroa. mutta jos se on sinulle liikaa, voit tehdä torson myös itse:). se ei ole loppujen lopuksi edes kovin hankalaa, jos sinulla on kaveri apuna. Netistä löytyy varmasti ohjeet:).

      • Pilami88

        Mistäs näitä kalliimpia torsoja voisi esiskellä? Olisi hakusessa sellane "säädettävä" malli veilä. Mutta kuhan löytäsi liikeen mistä noita vaatteiden suunnitteluun tarkoitettuja torsoja myydään. Kun tuolla Lohikari Oy:ssa myydään enemmänkin vaatteiden esille panoa vartten noita torsoja.


    • löytyy

      netistä sivuilta www.lohikari.fi , mutta eivät ehkä ole niin hyvä laatuisia.

      • mennä...

        Eli kannattaa mennä huuto.nettiin, siellä on myynnissä Naismallinuken torsoja parikin kappaletta ja huutoaikaakin näyttäisi olevan reilusti. Itsekin katselin torsoja netistä ja eksyin tänne sekä huutonettiin. Eivät ole kalliita ja ovat tosi hyvä kuntoisia! Sinne vain huutamaan jos torsolle tarvetta! (hinta nyt n.25e)Ei kannata tuolta lohikarilta tilata, ovat sen verran kalliita kuitenkin.


      • Wili.määäää

        Lohikari oy:n Torsot ovat todella hyviä. mun äidin vanhemmat on perustanu sen;oo Ja lohikari oy on todella kysytty liike. Se esim hommasi kamppiin jouluvalot.


      • nijksu
        Wili.määäää kirjoitti:

        Lohikari oy:n Torsot ovat todella hyviä. mun äidin vanhemmat on perustanu sen;oo Ja lohikari oy on todella kysytty liike. Se esim hommasi kamppiin jouluvalot.

        niin siis sun isovanhemmat perusti,... kehuisin itekin jos voisin sillä mahd tienata joskus...


    • Janny_

      Moiks! :> Minä soitin eilen yhteen ompelimoon ja kyselin olisko siellä myynnissä tälläsiä mallinukkeja.. Ja jep, siellähän niitä oli kaksin kappalein.. Menen ensviikolla hakemaan toisen niistä.. Tämä tuuri voi johtua siitä kun löysin NELIAPILAN.

    • Liian kiltti tyttö
      • voihajumankekka

        Mistä voi ostaa sellasia mallinukkeja joihin voi pistää nuppineuloja? eikä mitää typerää säätökoko juttua! Sellasesta olis valmis maksamaanki.


      • Hönö555
        voihajumankekka kirjoitti:

        Mistä voi ostaa sellasia mallinukkeja joihin voi pistää nuppineuloja? eikä mitää typerää säätökoko juttua! Sellasesta olis valmis maksamaanki.

        KS-Tarvike Oy
        www.kstarvike.fi

        Käyntiosoite
        Rajakatu 2
        30420 FORSSA

        Postiosoite
        Rajakatu 2
        30420 FORSSA


    • I

      itselläkin olisi käyttöä tuomoiselle...

    • M89

      Itse olen tilannut Lokikari Oyltä torsoja ja tyytyväinen olen. Pakattu huolella, asiakaspalvelu toimii ja kestäviä tuotteita.

    • R.E.M.

      Noi lohikarin torsot vaa aika isokokosia... Tarvis XS-S koon torson et vois omia vaatteita siinä päällä tuunata paremmin.
      Tietoa mistä semmosia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe