Torstai 7.6.2007

Alkologi

Jos uskot, että häviät, olet jo hävinnyt. Sillä maailma opettaa, että menestys on tahdon asia; kaikki riippuu omasta asenteesta.

Elämän taistelussa ei aina voita vahvin tai nopein, vaan enemmin tai myöhemmin voittaa se, joka uskoo voittavansa.

Raitista torstaita kaikille!

16

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

      Raittiina. Olen nyt ollut polttamatta 10.1-07.
      Poltin n. 35v. Mutta tempasin sellaisen asenteen,
      istuen keittiön pöydän ääressä katsoen tupakointivehkeitä, ääneen lausuen: TUOTA MYRKKYÄ EN ENÄÄN TARVI: ja katso sen jälkeen en todellakaan ole tarvinnut kyseistä myrkkyä.
      Kaikkihan on omasta itsestään kiinni ja todella asenteesta. Ei purukumeja ei mitään vain ja ainoastaan asenne. Siitä huolimati raittiina jatketaan.

      • Papio1

        Samat sanat. Viitisen vuotta sitten Jenkki-purukumilla kerrasta poikki. Raitis torstai tänään.


      • ex-holi
        Papio1 kirjoitti:

        Samat sanat. Viitisen vuotta sitten Jenkki-purukumilla kerrasta poikki. Raitis torstai tänään.

        Suomalainen syö aamiaista kahvilan aamiaispöydässä.
        Hänen vieressään istuu ruotsalainen, joka mässyttää purukumia.
        Röyhkeästi ruotsalainen aloittaa: "Syöttekö te suomalaiset koko leivän?"
        Vastahakoisesti suomalainen vastaa: "Kyllä, tottakai!".
        Ruotsalainen leikkii purukuminsa kanssa ja sanoo:
        "Sitä me emme tee. Ruotsissa me syömme vain keskiosan leivästä, leivän
        reunat kerätään astiaan, työstetään, leivotaan niistä croissanteja ja
        myydään ne Suomeen."

        Ruotsalainen jatkaa kysymistään: "Syöttekö te marmeladia leivän kanssa?"
        Suomalainen vastaa nyt jo hieman ärtyneenä. "Kyllä, tottakai".

        Äänekkäästi purkkaa pureskellen ruotsalainen sanoo, "Ei meillä Ruotsissa
        vaan. Me syömme ainoastaan tuoreita hedelmiä aamiaiseksi, kuoret
        kerätään astiaan, työstetään, ja myydään marmeladiksi Suomeen.

        Nyt on vihdoin suomalaisen vuoro kysyä: "Sanoppa minulle yksi asia!
        Harrastatteko te ruotsalaiset seksiä?"
        Ruotsalainen hymähtää ja vastaa: "Tottakai me harrastamme seksiä!"
        Suomalainen nojautuu pöydän yli ja kysyy: "Mitä te teette kondomeille
        käytön jälkeen?"
        Me heitämme ne tietysti roskiin!" vastaa ruotsalainen.
        Nyt suomalaisen kasvoille leviää hymy...Sitten hän sanoo:
        "Ei meillä vaan. Suomessa ne kerätään astiaan, työstetään, ja myydään
        Ruotsiin purukumiksi".

        Ai miten liittyyn aiheeseen; no tuli purkasta miehiseen mieleen.


      • Papio1 kirjoitti:

        Samat sanat. Viitisen vuotta sitten Jenkki-purukumilla kerrasta poikki. Raitis torstai tänään.

        oli tupakasta eroon pääsy tosi vaikeeta.Eikä mennyt kerrasta poikki,vaan monia kertoja tein lakkoja ja lopetuksia.Ja apukeinoja käytin jos jonkunlaisia:)

        Juomisesta eroon pääsyssä mulla oli kamppailua viikonloput,mutta tupakasta erossa pysymisestä piti tapella ympärivuorokaudet.Ainoastaan suihkussa ollessa ei tehnyt mieli tupakkaa:)

        Nyt nautin elämästäni juomattomana ja savuttomana:)t pörri


      • pikku varoituksena sinulle.Oleppa tarkkana tän kesän suhteen.Mulla meinaan ekana kesänä meinas tulla vaikeuksia pysyä polttamatta,kun tuntui vallan tyhmältä istuskella pihalla ilman tupakkaa,kun olit tottunut siihen,että ennen aina istuskellessa tupakka kärysi kädessä.
        No,eihän sinulla tietenkään tarvitse olla minkäänlaisia vaikeuksia,jos sinulla tuota asennetta riittää.

        Onnitteluja vaan 5 kuukauden savuttomuudesta.Ei ollenkaan huono päätös,olla polttamatta:)t pörri


      • Papio1
        pörri.1 kirjoitti:

        oli tupakasta eroon pääsy tosi vaikeeta.Eikä mennyt kerrasta poikki,vaan monia kertoja tein lakkoja ja lopetuksia.Ja apukeinoja käytin jos jonkunlaisia:)

        Juomisesta eroon pääsyssä mulla oli kamppailua viikonloput,mutta tupakasta erossa pysymisestä piti tapella ympärivuorokaudet.Ainoastaan suihkussa ollessa ei tehnyt mieli tupakkaa:)

        Nyt nautin elämästäni juomattomana ja savuttomana:)t pörri

        Olin varautunut viikon täyshelvettiin ja sitä tuli. Elelin rauhassa ja kävelin paljon ulkona raittiissa ilmassa. Enkä ensimmäisenä rynnännyt pubiin.

        Vuoden päästä alkoi helpottamaan. Nyt tupakka jo haisee kuvottavalle - kiitos alakerran parvekekaasuttajalle ;)


    • On aikomus tämäkin päivä elellä, eli raitis torstai.

      • viinaksien suhteen minäkin.Helle kyllä meinaa päätä sekottaa:)Tätä ei varmaan moni toivo,mutta määpä toivon,että tulis kunnon sade:))t pörri


      • Papio1
        pörri.1 kirjoitti:

        viinaksien suhteen minäkin.Helle kyllä meinaa päätä sekottaa:)Tätä ei varmaan moni toivo,mutta määpä toivon,että tulis kunnon sade:))t pörri

        Jos et muille kerro, niin minäkin toivon jo sadetta. Ensi maanantaina kuulemma menee aurinko hetkeksi pilveen myöhään iltapäivällä. Muuten tätä paahtoa tulee tuutin täydeltä aina vaan.


      • Papio1 kirjoitti:

        Jos et muille kerro, niin minäkin toivon jo sadetta. Ensi maanantaina kuulemma menee aurinko hetkeksi pilveen myöhään iltapäivällä. Muuten tätä paahtoa tulee tuutin täydeltä aina vaan.

        olla hiljaa kun hiiri tuosta toiveestasi:)Kyllä mä olen saanut osakseni vihasia mulkaisuja,kun olen ääneen toivonut helteen loppumista.
        No,kuka tykkää mistäkin.Mulle riittää vähäisempikin lämpötila.
        Mehulinja kuitenkin jatkuu,sen vahvempaa janonsammuttajaa emme tarvitse,emmehän?t pörri


      • Papio1
        pörri.1 kirjoitti:

        olla hiljaa kun hiiri tuosta toiveestasi:)Kyllä mä olen saanut osakseni vihasia mulkaisuja,kun olen ääneen toivonut helteen loppumista.
        No,kuka tykkää mistäkin.Mulle riittää vähäisempikin lämpötila.
        Mehulinja kuitenkin jatkuu,sen vahvempaa janonsammuttajaa emme tarvitse,emmehän?t pörri

        Minä en ole edes uskaltanut sanoa ääneen sadetoiveita. Lidlistä vichyä hakenut, 1,60 euroa sikspäkki :)


    • goodman

      jeps. Raittiita torstaita kaikille

      Itellä on ehken jonkunlainen kohmelo edessä ku juhlin noita omia synttäreitä, Ja nyt koitan illan mittaan vähän lievennellä ajan ja juomien suhteen.


      Mut hyvät torstait kaikille...

    • En ole käynyt pitkään aikaan tervehtii teitä, kun tässä tapahtunut elämässä paljon. Minun vanha äitini lähti pois toukokuussa, nyt on vähän tyhjä olo. Siitä olen kiitollinen että sain tavata hänet monta kertaa selvänä viinasta. Hetikö tuli synnyin pitäjästä, piti tulla teitä tapaamaan. Raittius on iloinen asia ! Raitista päivää kaikille.
      ps. Ilon kyyneleet tulee kirjottaessa tätä.

      • äitisi pois menon johdosta.Sinulla on nyt suru ja tyhjä olo,mutta kun mainitsit että äitisi oli vanha,niin ehkäpä on lohdullista ajatella niin,että äiti on nyt päässyt ansaitsemansa lepoon.
        Vaikka äitisi on nyt poissa,kauniit muistot hänestä sinulla säilyvät aina.

        Se on hieno asia että olit selvänä äitisi viimehetket.Se tuotti varmasti iloa teille molemmille.

        Toivon sinulle Hyvää kesää surusta huolimatta.
        Raittiina jaksat paremmin!!t pörri


      • pörri.1 kirjoitti:

        äitisi pois menon johdosta.Sinulla on nyt suru ja tyhjä olo,mutta kun mainitsit että äitisi oli vanha,niin ehkäpä on lohdullista ajatella niin,että äiti on nyt päässyt ansaitsemansa lepoon.
        Vaikka äitisi on nyt poissa,kauniit muistot hänestä sinulla säilyvät aina.

        Se on hieno asia että olit selvänä äitisi viimehetket.Se tuotti varmasti iloa teille molemmille.

        Toivon sinulle Hyvää kesää surusta huolimatta.
        Raittiina jaksat paremmin!!t pörri

        Näin on parempi , kyllä äititoivo että pääsisi isän viereen , monta vuotta. kiitos pörri !


      • Äitisi pois menon johdosta ja toivon sinulle raitista kesää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe