Päätin siirtyä nykyaikaan vaihtamalla Nokia 1100 tohon Nokia 6151 malliin.
Kysyisinki että kuinka monella se nelisuuntainen näppäimistö on niin jäykkä että sormeen aiva tulee kipeetä ku yrittää painaa näppäintä? Mun kännykäs on se ongelma että saa sormet vereslihalla painaa näppäintä ylöspäin ennenkö alkaa tottelemaan.
Kuuluisiko Nokia 6151 pakettiin korvanapit? Entä kuuluuko siihen pakettiin muita lisälaitteita? Mun hankkimassani kännykän paketissa oli vain kännykkä itte, laturi ja akku.
Toivottavasti joku osaisi vastata noihin kohtiin!
Nokia 6151
5
939
Vastaukset
- ainakin tuli
Kuulokkeet mukana.
Mistä sä ostit sen puhelimen ku tuli kuulokkeet mukana?
Mä tilasin Saunalahden liittymäpaketin ja siinä tuli vain kännykkä eikä mitää lisälaitteita.
- raptora
Tiiätkö mitä? Mulla on ihan sama juttu!
Tollanen paska nokian 1100 jonka sain tos toissavuonna joululahjaks, eka känny. Nyt haluisin kunnollisen kännyn, sehän on joku 160€, niin on jo säästössä ruhtinaalliset 30€ ja enää 30€ lisää ku saan joululahjaks 100€ BD
Meinasin eka hommata Nokia XpressMusic mut tuohan on 10€ halvempi ja monipuolisempi O_O
Tarvisin tosiaan Nokian 1651:tä lisätietoa, niin antakaa sitä jos tiedätte XD- NeitiManzikka
Moikka! Mulla on nokia 6151 kännykkä sain joululahjaksi.Mun se näppäin ei ole jumissa eikä sormet verillä.Mulla taitaa olla hyvä yksilö. Mukana tuli kännykkä sekä Laturi, ei muuta.
Hyvää talven jatkoa!!! :)
- sasaaa
moikka! ihan alkuun ei sen puhelimen mukana tule mitään lisälaitteita kaikki on ostettava itse. Ja oottakaa vaan pari kuukautta nii 6151 lähtee näppäimet irti, vaikka ne tuntuu tosi jäykiltä! varsinkin * ja # lisäksi hyvin monessa puhelimessa on ollut jonkin sortin päivitysvirhe eli puhelin sammuu itsestään ja muistikortti ei aina toimi :/ itselläni jo 5 kerta huollossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4051933Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868