Lehdistä on saanut lukea, ainakin pääkaupunkiseudulla, ryöstöistä, jotka ovat alkaneet siitä, että muutaman hengen joukko on liittynyt seuraan, vaikka olisi kuinka vesiselvä, lyönyt, pahoinpidellyt ja sen jälkeen anastanut rahat ja arvoesineet.
Mitä voisi itse tehä tällaisten ehkäisemiseksi tai vaaran vähentämiseksi samoin kuin tekijöiden kiinni saamisen edistämiseksi?
(Tekijöiden kiinni saamisen mahdollisuus taitaa tosin olla suurin piirtein kahden prosentin tasoa.)
ryöstöjen ehkäisemiseksi
mandrake --
4
1049
Vastaukset
- ja liikkumalla
päivisin vain väkijoukoissa.
Taksilla ajelemalla jne.
Kaveri mukana aina, rumempi ja isompi niin parempi. Siis porukka ensin liittyy seuraan ja myöhemmin ryöstää? No tuon välttää poistumalla siinä vaiheessa, kun alkavat lyöttäytyä seuraan. Ei pidä päästää ketään kaveeraan.
- konepistoolilla
pidä aina konepistooli näkyvästi mukana. Se on amerikkalainen tapa suojautua.
- ulkomaalaisia pariskuntia
jotka ovat eksyksissä ja pyytävät apua. Ei kannata kulkea minkään pimän paikan kautta heidän kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319