Moi!Myiskkö joku mulle 2 ranneketta hintaan:40€?Ku Tarviisin niin pirusti ja heei muute voin ostaa sit 1 rannekkeen hintaan 20€ tai 22€ ja 2 ranneketta vaik 44€?ja pääseekö Hesarintilaajat lintsille Hintaan:12,50€?S-POSTI OSOITE ON:[email protected] pikaisia vastauksia vaan tulemaan ja Kiitokset annan tässä jo etukäteen!terv:Mariia jos Joku asus helsingissä ja nouto kävis ni sit saisit rahat suoraan käteen ja mä rannekkeet tai rannekkeen käteen!........
Myiskö joku Rannekkeet?
2
1033
Vastaukset
- Jiii
Linnanmäen rannekkeitahan voi ostaa S-ryhmän kaupoista etukäteen, ja siinä säästää vieläpä 3€... Katso lisätietoja seuraavan linkin kautta:
http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/hinnasto/ennakkomyynti
Haetko nyt varmasti juuri Linnanmäen perusranneketta, eli tätä Isohupiranneketta, vai jotain tiettyä "alennus ranneketta"? Normaalin isohuvin hinta kun on vähän vajaat 30€ ennakkoon ostettaessa, joten epäilen että kukaan myisi kahta isohupia reilulla 44€:lla, kun normaalisti 2 isohupia maksais vajaat 60€
Kannattaa myös vilkaista Huutonettiä, jos siellä joku myisi rannekkeita... Tuosta Hesarijutusta en osaa sanoa mitään, koska en tilaa Hesaria/asu Helsingissä. Kannattaa siis harkita tuota ennakkoon S-ryhmän kaupasta ostamista, jos rannekeet pitäisi pikaisesti saada... Säästää siinä ainakin sen 3€, ja turhan lippuluukku jonottamisen. =) - janey.
joku oli huutanut 2 isohupi-ranneketta itselleen 46 euron hinnalla.
Joten kantsii pitää huutonettiä silmällä.
Sitten yksi vaihtoehto on ostaa iltahupi-rannekkeet jotka maksavat 23 euroa.
Niitä myydään kello 19 lähtien ja siinä on kyllä se ongelma että huvitteluaika jää lyhyeksi.
Isohupi-rannekkeet on kyllä sikakalliita :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892