Myiskö joku Rannekkeet?

tarviin 2ranneketta

Moi!Myiskkö joku mulle 2 ranneketta hintaan:40€?Ku Tarviisin niin pirusti ja heei muute voin ostaa sit 1 rannekkeen hintaan 20€ tai 22€ ja 2 ranneketta vaik 44€?ja pääseekö Hesarintilaajat lintsille Hintaan:12,50€?S-POSTI OSOITE ON:[email protected] pikaisia vastauksia vaan tulemaan ja Kiitokset annan tässä jo etukäteen!terv:Mariia jos Joku asus helsingissä ja nouto kävis ni sit saisit rahat suoraan käteen ja mä rannekkeet tai rannekkeen käteen!........

2

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiii

Linnanmäen rannekkeitahan voi ostaa S-ryhmän kaupoista etukäteen, ja siinä säästää vieläpä 3€... Katso lisätietoja seuraavan linkin kautta:
      http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/hinnasto/ennakkomyynti

Haetko nyt varmasti juuri Linnanmäen perusranneketta, eli tätä Isohupiranneketta, vai jotain tiettyä "alennus ranneketta"? Normaalin isohuvin hinta kun on vähän vajaat 30€ ennakkoon ostettaessa, joten epäilen että kukaan myisi kahta isohupia reilulla 44€:lla, kun normaalisti 2 isohupia maksais vajaat 60€

Kannattaa myös vilkaista Huutonettiä, jos siellä joku myisi rannekkeita... Tuosta Hesarijutusta en osaa sanoa mitään, koska en tilaa Hesaria/asu Helsingissä. Kannattaa siis harkita tuota ennakkoon S-ryhmän kaupasta ostamista, jos rannekeet pitäisi pikaisesti saada... Säästää siinä ainakin sen 3€, ja turhan lippuluukku jonottamisen. =)

• janey.

joku oli huutanut 2 isohupi-ranneketta itselleen 46 euron hinnalla.
      Joten kantsii pitää huutonettiä silmällä.

Sitten yksi vaihtoehto on ostaa iltahupi-rannekkeet jotka maksavat 23 euroa.
      Niitä myydään kello 19 lähtien ja siinä on kyllä se ongelma että huvitteluaika jää lyhyeksi.
      Isohupi-rannekkeet on kyllä sikakalliita :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40