Tarkoitukseni on kesällä tehdä haastatteluja gradua varten. Aion nauhoittaa haastattelut mp3-soittimella ja siihen liitetyllä ulkoisella mikillä.
Olen miettinyt, että milläköhän purkuohjelmalla litterointi sujuisi mahdollisimman kivuttomasti. Kokemuksia? Ainakin Soundscriber -niminen ohjelma helpottaa litterointia. Tietääkö joku muita vastaavia ohjelmia?
ohjelma litterointiin
2
1698
Vastaukset
- opiskelija538296
Omalla laitoksellani suositellaan juuri tuota ja senhän saa helposti netistä ilmaiseksi ladattua itselleen.
Sounscriberin etuna on se, että saat asetettua tietyn askelvälin, jonka mukaan toistetaan ääntä. Eli ei tarvitse olla koko ajan pausettammassa. Itse puran haastatteluita parhaillaan ja mielestäni tuo ihan toimii. Parasta olisi kuitenkin oma assistentti, joka hoitaisi litteroinnin, on se sen verran tylsää puuhaa pidemmän päälle.- tuo ohjelma
Onko Soundscriber oma ohjelmansa vai joku ohjelma, joka liitetään esim. MediaPlayeriin tai RealPlayeriin? Kumpaan sopii paremmin?
Mistä sen saa Netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197