muuttaminen losiin.

mmmasa

olen varmasti jossain vaiheessa muuttamassa losiin. Tienaavatko paparazzit oikeasti omaisuuksia videoillaan jne..? Missä paikoissa näkee eniten julkkiksia? haluaisin kyllä perustaa oman ravintolan. onko suomalaisilla mitään mahollisuuksia? Te jotka asutte tällä hetkellä losissa, niin opittekko sinne muutaessa nopeasti slangi sanoja? Voisiko joku muuten kertoa asumisesta siellä ja joitain slangi sanoja :DD

4

1505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin

Älä missään nimessä kutsu paikkaa "losiksi", jos et sitten halua paljastautua suomalaisjuntiksi. Kukaan paikallinen ei käytä kyseistä nimitystä kaupungista, liekö suomalaisten itsensä keksimä?

Kutsu siis kaupunkia samaksi kuin kaikki muutkin, eli "L.A.", lausutaan "el ei".

• Kaaaaak

Ensinnäkin kannattaa investoida autoon.

• jack russell

Minka ihmeen takia slangia? Miten olisi jos ensin keskittyisit puhumaan ihan normaalia englantia amerikkalaisella aksentilla. Ei ole mitaan kamalampaa kuin tankeroenglanti ja seassa kirjava valikoima "slangia".

• enya777

Noihin eri toimintoihin pitää anoa eri viisumeita. Paparazzina tarvitset lehdistöviisumin, eli sun pitäisi kyllä olla ammattitoimittaja jo Suomessa. Ravintolan omistamiseen saat viisumin, jos työllistät muutaman amerikkalaisen ravintolassasi. Vaatii siis melkoisesti pääomaa. Miten ajattelit säästää/hankkia sen?

Eniten elokuvatähtiä olen nähnyt eri elokuvatapahtumissa, etenkin erikoistapahtumat kuten elokuvafestivaalit tai UCLAn Melnitz Movies -teatteri.

Älä ala puhua sitä like-like-englantia. Teet vakuuttavamman vaikutuksen puhumalla kieliopillisesti hyvää englantia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe